Redaktionschef
2007-11-08 11:57
Aktuell MP3: Progress & Séamus - What's The Definition
Ber om ursäkt för att veckans aktuella mp3 lät vänta på sig ett par timmar. Men nu är den uppe! Hoppas ni diggar! _______________________________________________________Progress & Séamus - What's The Definition
På Progress nya mixtape "Night One Mixtape Vol.1" samarbetar artisten med en rad andra musiker. 20 stycken gästartister och 12 stycken producenter från USA, Frankrike, Finland, Norge, Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping, Örebro och Falun - för att vara helt exakt. Veckans aktuella mp3, "What's The Definition" , är första singeln från plattan. Gästar gör Séamus . Läs mer om Progress och mixtapet på:www.myspace.com/progressiveevolution
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Tung låt! Tungt beat och rapshit!
http://myspace.com/etownbeats
Riktigt fet track asså!
http://www.youtube.com/user/TheMeccaMusic
jag tyckte det var gött
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Ah den är riktigt nice!
Kul att gästa!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ungefär hur bra som helst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt tungt
www.myspace.com/dressyourself
Séamus från falun?
Tight shit straight outta Bishopsgarden! Fy fan sicken äkta vibb det här är, man inser inte hur mycket man saknat precis detta sound under dessa Snookifierade tider. Ingen grime, ingen electro, ingen störd collab med Hello Saferide eller Håkan Hellström. Tungt beat med fet vocal, as easy as that. Jag älskar det!
hiccory P22 Yeah that dude! Fast från Örebro nuförtiden boende i Falun rättare sagt.
Riktigt grym låt det här!
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.
grymt som bara den!
tungt shit dudes no doubt!
Keyser Söze
FHTEOD P25 Aha, lyft från Örebro till Falun hehe... Tycker det lät grymt, hade gärna sett texten...
Ah det är grymt grabbar!
Fucka ur!
Riktigt snack!
Det enda som är bra är beatet, som är riktigt jävla tungt.. Rapparna var verkligen inget att hänga i granen.. My two cents..
My environment wasn`t ghetto, but I was
ras_mouse ska lyssna nu, men håller redan med dig ang vad du säger, gully ska det va
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
ras_mouse hur vare man sa.... jusja WORD
don have it all upstairs but who the fuck cares 4-20 24-7 TRAINSPOTTERS.SE / RANDOMBASTARDS.COM
är det bara jag som har problem att få ner låten?
Redaktionschef
2007-11-11 12:58
mp3-servern har strulat senaste dygnet .. vi kikar på det.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Real nice track, as well as the hole tape duke! Keep this shit up! Booyaaaaa
Riktigt najs tape!.. en ära att få va me på 2 spår!
thanks people fett med all responds good & baad. var på en rolig och anorlunda rap battle i linköping i mitten av veckan, STORT UP ! till MARTIN ZAAAMORA som kammade hemx 3 lax i källaren på BK, ETT STORT NER! till att låta sober vinna med sin WHIGGER DISS?!?!?!?!!!? i första rond mot mig(född i sydamerika) hahaha shit's twisted, PEACE & PROGRESS
Progress Evolution debut album Dynamics finns nu på itunes, spotify, wimp, amazon & CDS.
Fett som fan!
www.skugganavsvampen.com
Progress P23 Sen när finns det inte vita i Sydamerika? Iofs håller jag med dig whigger-dissar borde bannlysas totalt... Stolt whigger
jo men du kan nog lägga ihop (hoppas jag) vad jag menade. jag kan inte vara en whigga för jag är inte vit PEACE & PROGRESS
Progress Evolution debut album Dynamics finns nu på itunes, spotify, wimp, amazon & CDS.
vita komm till sydamerika under den spanska inkvisationen under 1700 talet. med sig hade dom afrikaner, så sen dess har det funnits vita i sydamerika
Producent
2007-11-12 15:51
tvär tungt!! inte ofta man hör sån kvalité på mc´s nu förtiden fett beat också, BIG UP
HANZO THE BEATMAKER
Äre progresshimself som proddat förresten?
don have it all upstairs but who the fuck cares 4-20 24-7 TRAINSPOTTERS.SE / RANDOMBASTARDS.COM
Progress P23 Är din hud vit så är du vit. Latinos som tror dem e svarta är väl lika galet som vita euoper tror sig vara svarta. men anyways... det e jävligt lågt att kalla någon för wigga överhudtaget.
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Jag frågade iofs sen när det inte FINNS vita i sydamerika... Hehe, ska lägga ner förstår dig... Men tycker ändå det e intressant var du tycker gränsen går för att vara "whigger"... Anser du att whigger är en titel som uteslutande kan beröra "kaukasier"?
haha ok dave jag tror att jag är svart för jag ABSOLUT INTE ÄR WHIGGER ? kul hur vissa ska vända på nåt som borde ha fått dom att fatta HUR WACK DET ÄR.. men med publik like skarpa som dave här är det juh ett under att det finns rap battle's över huvudtaget min definition för en whigger är min motsatts, peace & progress
bläää jag kan inte tanka : /
Hanses> Producent är Vrbl, Vokalmix och finishing touch gör Séamus
www.myspace.com/thecalmone<br>www.skugganavsvampen.com<br>www.on-axis.com
Mystisk mixning. Bra i övrigt.
http://www.fromdust.se
Thanks People inspelningen av Progress & Efrik EP'n är på full gång nu . Men först och främst folks!! Get that NightOneMixtape 30:- inkl frakt . twenty fo the street's Peace & Progress
Glömm Inte KärleksFesten på Nef på OSNDAG i GBG kommer garanterat va off the hook! kolla klubb &konsert (göteborg) tråden för mer info
jag har fortfarande inte lyckats få hem denna mp3...fixa snälla? : )
Redaktionschef
2007-11-20 23:35
Mp3-servern fungerar igen, så låten går utmärkt att lyssna på i mediaspelaren. Anledningen till att den inte går att ladda hem än är för att Stuck inte kopplat tillbaka mp3-servern till downloadlänkarna. Men han gör nog det snart :)
mm det var värt väntan : ) Nicea grejer dudes! big up!
thanks RESTEN HOOKA ETT MAIL! så får ni ett ex på posten för 20kr + porto!! PEACE & PROGRESS
BLAAAM! Det tyngsta jag hört här på ett tag! MER sånt!
fan va han ena lät som uhm... v-zilla?
Tack för all najs feedback! Fler Progress & Séamus collabos lär komma inna da future, so stay posted... Bless
www.myspace.com/thecalmone<br>www.skugganavsvampen.com<br>www.on-axis.com