Maskinen - Alla som inte dansar (Kihlen & afasi)
http://www.youtube.com/watch?v=XMeczCkbMU0 Hittade denna av en slump!! Maskinen ska vara en "anonym grupp", men man hör lätt att det är kihlen och afasi..Och luskade fram att den tredje killen var frej från slagsmålsklubben! haha så catchy reff
Grymt som fan!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Kommer de släppa något?
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
den e jävligt kul och man får den på hjärnn, den kommer spelas överallt hela tiden jävligt snart.. tyvärr är det lite boten anna nivå på den.
Det roligaste är ju att Frej lägger det skönast på låten.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha jag instämmer 3rdsoul!
Fucka ur!
helt värdelös..
"Ett iq har alla, men jag antar att du menar ett högt iq. Det har jag redan."
Riktigt fet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DETTA ÄR SÅÅÅ JEEVLA BRA!!! Någon måste ju har mer info om detta?
Jag ville verkligen inte gilla den men vad ska man säga? Dom har ju en poäng, lol Fett rolig video också...
Jo fast videon är ju en hemmagjord video av någon amatör på internet bara.. Det är ju inte den officiella videon till låten.. finns ingen video till låten ännu tror jag..
Fucka ur!
Hm... Då borde dom ha den som officiella videon, den va ju sjukt rolig. Dom där två småkillarna i mitten är så jävla sköna. Någon som har sett originalvideon? Den e fett rolig men jag kommer inte ihåg vilken låt det är dom gör video till, om någon vet, länka.
Producent
2007-11-03 12:01
Kloockren låt! :D Fyfan vilken partydänga!!!
Fyfan det här är det bästa på länge..
Johan Cruyff sade 89, att IFKs första UEFA-cupguld var det mest positiva i europeisk klubbfotboll under hela decenniet! - och var i stånd att föra matcher även på bortaplan mot europeiska toppklubbar
frejs röst dödar asså:P
www.myspace.com/naturmusic
Riktigt fet!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
haha skön låt, frej är kungen på denna
usch. nej, hur kan ni gilla detta? är ju techno det här, lite lillen och dendära killen varning över det. men visst det behövs något sådant för att bli känd. hoppas dom bara ser det som en kul sak och inte som en ny stil dom ska följa...
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
shit vilken cool, diggar sånt när dom blandar hiphop och lite ösig musik, när det görs av seriöst skillade artister alltså...ge mig låten!! eller släpp den på skiva nu så man kan spela den på klubben
MTMTX
När Frej från SMK är framme ihop med Filten, Afasi & Khilen så kan det endast bli underbart.
Hah, rätt nice faktiskt. Btw, jag dansar inte :(
haha.. cool.
Fet låt, satte sig i huvudet direkt.. ingen tvekan om att det här är nya plågan. Dock en bra plåga, till skillnad från boten anna...
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
haha fan jag gilla detta :D
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Vadå? Snook. SMK. Afasi.
Lägg på Las Palmas också så har vi Sveriges musikelit!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
McShit Nu tog du i lite mkt
Fucka ur!
Beställde precis singeln från CDON!... YEAH!
jooooobbig juuuuu
otroligt dålig.. finns en bättre engelsk version av denna.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Fyfan va grym den var måste jag säga! Helt otippat att han från smk skulle lägge den grymmaste versen men vad menar dom med hela konceptet med "våldtäktsmän" fattar inte... jag menar, "alla som inte dansar har ingen, stil,charm,karisma" det skulle väl passa bättre...
schteeeeekig
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
MR-J ingen vill väl va en våldtäktsman ?
now you know.
MR-J Snacka om att "alla som inte dansar har ingen, stil,charm,karisma" hade fuckat flytet totalt
relax P1 Med andra ord, dom som inte dansar får igen kan man säga
haha sjukt fet
www.twitter.com/mzamora036
fet som fan haha =D
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
det blir säkert värsta clubbangern
Haha vilka teorier har om Våldtäkts man grejen... Det lär ju vara för att ingen ska stå stilla helt enkelt, ingen vill väll vara en våldtäktsman när grabbarna ur speakern säger att man är det om man står still....
haha, ofta det behövs några djupa teorier om våldtäktsgrejen.. det är väl som vikktorius säger, för att ingen ska stå still. Lär bli jävligt effektfullt på festerna framöver :)
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
denna låt var ju fett knas ?
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
haha fan vilken jävla partylåt jag ska köpa den fan
bästa låten på länge, körde den på hemmafest igår hela stället explodera!
He said, I write what I see Write to make it right, don't like what I be
Redaktionschef
2007-11-04 19:14
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Haha, spelades ute igår ... lovar att ingen vågade stå stilla!
Freddman Inkonst, Malmö ;)
sjukt fet jävla låtjävel!!
WWW.ISMEN.NU
sjukt catchy reff :(
Don't!
fan va tråkigt att den blivit deletad??
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape