Redaktionschef
2007-11-01 02:56
Aktuell MP3: Lilleman feat. Tax - Kom Kom
Natten till torsdag, vilket innebär ny musik på whoas startsida för gratis nerladdning för den som vill. Hoppas ni diggar! ______________________________________________________Lilleman feat. Tax - Kom Kom Lilleman var bara 15 år gammal när han slog igenom med hitsingeln "Vart Tog Pappa Vägen" 2001. Sedan dess har mycket hänt och nu är malmörapparen snart tillbaka med albumet "Helt Tankad" , som kommer att släppas gratis under december på artistens hemsida/myspace. Veckans aktuella mp3, "Kom Kom" , är den andra singeln från plattan. Gästar gör Tax från Dollar Bill och produktionen står Daniel Beatz från Ord Upp! för. Mer info och musik hittas på:myspace.com/lillemanbeats lille-man.se
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
njea, jag digga i alla fall inte...
Don't!
hans rap är inte så skön att lyssna på :)
den e tung bre vad fan säger ni haha.. yeah fett bra gjort grabbar peeyz....!!
Oförtjänt skit. Produktionen är snygg och lättlyssnad, Lilleman droppar det bra. Delivery och attityd är gjutet! Tax var ingen jag fattade tycke för direkt, men värdelös är han inte.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hmm, nja men kul att du fortf. spottar!
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>
beatet va fett! diggade Tax mer än Lilleman tho.. för att han inte skorrar haha. pallar verkligen inte skånskt R
nice låt! mycket bättre än vad man förväntat sig med tanke på Tonårstankar.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
lilleman lägger det bra.. en ok dussinlåt. Personligen tycker jag tax låter grymt krystad
AIK
niceee track brushan keep up da hood work;) MVH:Maki
http://www.kingsize040.se <br>DUBCNNSWE STUDIO
"Kom kom" är den andra singeln från kommande albumet "Helt Tankad" som kommer släppas till December. Helt Tankad kommer att vara helt gratis för nerladdning på Lillemans hemsida. Checka in videon till första singel " Knack knack" på
www.myspace.com/lillemanbeats och
www.lille-man.se . Whoa användarnamn: Lilleman_dc.
Tadet Hadet ! ! !
Verserna är dope.
the fire feeds on faggets
refrängen dödade låten, och inte på ett bra sätt, men lillemans flow är jäkligt tätt, nice låt i överlag men refrängen tog ner det hårt
lilleman kan mycke bättre änn såhär.. gillade verkligen inte detta.. reffen var rätt cool men inget som fastnade..
http://www.myspace.com/quizze
Säga vad man vill men Lilleman har ju onekligen utvecklats i alla fall... Tycker hans vers lät helt ok.
Lillemans vers var helt okej, låten över lag var sådär. Men kul att du kör på iaf..
tuuuung jävla låt!
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
skönt beat , lilleman e fet i den men tax e rätt bull
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
Skönt flow av lillen.. Värdelös reff.. Tax har dialekten & rösten..
Mr. Lahey and Randy to the Fuck-off department and hurry the fuck up!!
lilleman flyter rätt skönt dock.
Radiovänlig. "Det finns massa hoes, det finns massa folk det finns massa blattar du får skaffa tolk" Tungt.
Rakt upp och ner.
Yes indeed! Lilleman och Daniel Beatz håller Lindängen, Och Tax Rosengård!
At the gates of Eternity...
Lillens vers var grym. manga stamplar killen som kass for nagot han gjorde nar han va 15 bast. dom borde hora pa det har!
Haller med
van-yek X26 Jag diggade ocksa dom raderna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gillades inte.. och, veckans exklusiva mp3..?
www.soundcloud.com/arionmusic
fet låt...
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
Ja ha aldrig gillat lillen' men detta va helt oki
Förskräckligt kasst, måste jag säga. Beatet var okej, men texten var bara pinsam.
Kanske det bästa jag hört av Lilleman, det är dock ingen referens så Lilleman är bra om man gillar...dålig musik. Sorgligt att den här typen av exkrement kan vara det bästa Whoa fått in den här veckan.
http://www.fromdust.se
Helt värdelöst..
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
ääh denna va helt värdelös .... därimot kan lilleman gör bättre de har man ju hört på "gud" låten o "knack knack" men denna är bara diirekt ner i papperskorgen :)
Sleep is the cousin of death
Redaktionschef
2007-11-08 11:59
2070 downloads like whoa!
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Säg vad ni vill, låten är tung !!! Ofta man hör någon flowa som lillen ?
Allt går, Exakt allt, Bara om man vill ! ! !