I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Professor P - Patience. säljes?

Svensk Hiphop - Audio & Video

2007-10-31 13:12

Professor P - Patience. säljes?

det ligger till såhär att jag har inget internetkonto, och jag kan inte köpa skivor genom internet, men alla jävla skivor ligger på knaster.net eller på någon annan hemsida, så jag kan fan inte köpa dom. Ingen som vet om denna skivan ligger i någon affär någonstans? typ åhlens eller nåt

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-31 13:15
jag vill också ha! sen vill jag ha supersci skivor! och jag har inte heller internetblabla. någon som vet om supersci eller pp säljs i gbg i någon affär?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-31 13:31
Chana: Du kan köpa Superscis plattor och betala via postgiro.

Har ni kollat alla större onlineaffärer då? Hos de flesta kan man beställa mot faktura.

2007-10-31 13:44
www.blenda.com har nog.

2007-10-31 13:55
Vilka är dom större online affärerna då?

2007-10-31 14:08
OM du bor i Skåne så lär de säkert finnas på FolkåRock i Malmö!

2007-10-31 16:10
Cdon, Ginza, Skivhugget, Megastore, Bengans mfl.

2007-10-31 17:39

Saarvirecords.com

Knaster.net

Recordhunter.se

Blenda.se

Skivlagret.se

Stockholm

Recordhunter

Skank

Uppsala

CD-fyndet

Göteborg

Blenda

Skåne + södra Sverige

Skivlagret (Malmö, Lund, Center Syd / Löddeköpinge, Väla / Helsingborg, Halmstad, Kristianstad, Vilan, Hässleholm, Höör, Kalmar, Helsingborg City, Kristianstad City Borås, Båstad, Varberg, Höganäs, Trelleborg, Älmhult)

FolkåRock (Malmö, Helsingborg)

Danmark

Runforcovershop.dk (Köpenhamn)

Blackout.dk (Köpenhamn)

http://www.myspace.com/DjAkilles

2007-10-31 17:40
Hoppas att du hittar den någonstans där!
Annars kan du kontakta mig så ordnar vi det på något annat sätt..

http://www.myspace.com/DjAkilles