I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-01-10 23:27
snacka inte om saker du inte vet, hon har för fan cuttat heggen åt mig när vi levde ihop!! fucking hora

hahaha...så skönt svar!

tycker inte folk ska hålla på och peka finger i en vårdnadstvist som dom inte har någon koll på...

godlovesugly P20
jadu det var bättre på den gamla goda tiden då folk inte vågade vara ärliga.. ;)

Filz P22
du tycker att han skriver schyssta grejer om adam eller?

Manager

2008-01-10 23:49
Grammisgalan

Adam Tensta, han borde inte fått den. Han gör engelsk rap på house beats. Seriöst, det är fel. Och jag kommer fan inte hylla han som alla andra. Hans grej e soft men inte årets bästa grej. Och det handlar om hela album, hans album är inte fett, det är flummigt och nice men inte rakt igenom från en producents åsikter. Det är kanske nyskapande men inte ett välskrivet och bra album. Rakt av. Jag säger inte att jag borde fått eller nått sånt men det där va fel. Men men, life goes on hahahaha. Men en sak är säker, tänker fan inte gå mer på dessa galor. Dom är helt keff! Man gör ingen nytta är, som astma sa till mig igår. Varför ska jag sitta där med massa folk som jag inte har nått gemensamt med, ska passa på att jobba lite istället. Du har så rätt min vän, till alla som jag kanske överdrev mot igår. sorry men ibland e man tankad. hahahaha må bäst folket

Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw

2008-01-11 00:42
Demento P21

FRÅGAR BARA......KEN E KNÄPP EFTERSOM HAN VERKAR VARA FETT MED SNE PÅ RMH...menar absolut inget illa....för jag kan inte förstå varför dom har beef....eftersom deras musik stil har ingeet med varandra att göra...dom påminner inte ett dugg om varandra......Ken har ju beef med Houman pga vet ej men det verkar vara personligt ...hörde att det var något med Kens syrra......TASKIGT RIKTIGT DÅLIG STIL AV HOUMAN...ken har gjort så mycket för Houman ...VARFÖR HOUMAN....ifosg var hans skiva jättebra, Houman då alltså.........Timbuk har ingen självrespekt....Ken flaska han för några år sedan sajna han Ken ahhahahahahahha....det e bara Ken som kan göra något sånt.......Petters låt Logiskt e sjukt djup va tycker du Demento P21......Promoe e jävligt skön..köp long distance runner e en riktigt klassiker ...FAN VA JAG ÄLSKAR ALLA WHOARE....Mange Schmidt ser ut som en jävla knasboll....jag tyckte det va fett me obehagligt när Organismen dissa Mange....vad gick fel dom spela in låt tillsammans, Saska producerade låten......e de sant att Mingus från Fattaru har fotfetisch,,sjukt skabbigt man blir sne på sånt...ey Moe från SpotRunnaz e dj till BassHunter på hans skåneturne......

i feel bad like headache
Graffare

2008-01-11 02:19
confidence P23
jaha, förväntar du dig en guldstjärna nu?

förkortningar är till för något.. underlätta kanske? - JA, duktig fisk
http://metafourhiphop.com/

2008-01-11 02:26

När får vi se dig i din egen dokusåpa Ken Ring?

2008-01-11 13:31
Jag hatar inte på adam, tycker bara att hans HELA skiva inte är nått vidare......
www.barabazz.com

2008-01-11 13:37
Fan vad mkt snack det är om Adam Tensta hela tiden, har nog aldrig hört en låt av honom, känns som nån Big Rob, Kaggen eller vad fan de nu heter internetrappare från Sverige.. Får väl kolla upp snubben när nu så många snackar om honom hela tiden..

2008-01-11 13:46
Filz P22
fan vad du yrar...jag lyssnar varken på promoe eller på petter...vad det nu har med saken att göra?! du verkar inte riktigt stabil...

e de sant att Mingus från Fattaru har fotfetisch,,sjukt skabbigt man blir sne på sånt...ey Moe från SpotRunnaz e dj till BassHunter på hans skåneturne......

haha va?! vad har det med något alls att göra?

2008-01-11 14:09
Ken, du äger scenen och har alltid gjort det, även om det enligt min mening finns många feta artister.

Tror många av dessa "skitkastare" har problem med att du är så ärlig i allt du säger och gör (tillskillnad från många andra).

Men vafan, smaken är som baken. Dvs. olika. Vilket väl är rätt bra?!

Peace out!

2008-01-11 15:18
det e klart shykkan...
www.barabazz.com

2008-01-11 16:31
Som vanligt är alla hobbytyckare anonyma...

2008-01-11 16:48
jag röker inte
www.barabazz.com

2008-01-11 17:16
tycka vad man vill om RMH och Bucc men dom är jävligt nyttiga för svensk hiphop.

nejnej, du är skönare

2008-01-11 22:30
Fan vad alla lackar om andra saker. Ken har för fan lyckats det har ingen liten lodare här på whoa, så sluta snacka... (Syftar på dej Tjödda)
Han ska ha feta props för att han hamnat i trubbel och tagit sej upp. Nu händer detta och ni börjar gnälla om grammisar?  Va fan?

2008-01-16 19:40
rösta så han fortsätter blogga

2008-01-16 20:55
Jävla snack hit och dit. Vad vet ni om Ken egentligen?

Sen skulle jag vilja se Filz skriva en bok haha

2008-01-16 20:58
ken, vad har du emot fattaru?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-16 21:02
inget....
www.barabazz.com