Boxaren Aldo Colliander dissar RMH?
www.myspace/aldocolliander1 låten spammas överallt på kingsize och myspace varför dissar han rmh? hehe
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
o just de.. du är jävligt äcklig också.
hähähh aldo e gangster va snackar ni om
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahahhahahaha
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
Jag är genuint förvirrad. Jag fattar ingenting. Är det här en seriös diss eller vad?
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
adam har väl aldrig nånsin claimat att han är gangster? är väl snarare tvärtom, att han understryker att han INTE säljer droger osv...
http://www.kalvinhiphop.com
Nu förstår jag faktiskt igenting... sen när har Adam skyltat med att han är G och säljer droger och allting? Det är ju precis det han förklarar att han INTE gör och att han inte är sån i "they wanna know" "do i look like i sell drugs" säger han ju
alltså, RMH , me buck som nån jävla A&R .. snubben som hade beef med beväpnad tjockis! skönt att han lagt micken på hyllan iaf, för det lät fanimej inte bra, JAG SVÄR PÅ MIN MAMMA.
king-don makes less sense than scooby doo, för fan. Jag fattar inte en bokstav.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Hahaha.. pinsamt helt ärligt
buck steling chiken in the store that fucka! det e det bästa of dissen tycker jag "ok".
asså jag vet inte varför ni dissar adam tensta. han har väl aldrig påstått att han är gangster som sagt? snarare tvärtom. Lyssna på "you wanna know?"
haha jag har träffat aldo i skarpnäck. visste inte att han rappade. det här var fan det sämsta jag hört killen är utvecklingstörd
o han gar runt med grills! hahaha! utanfor Mosebacke stotte han pa min polares brud o hotade med att spoa min polare, riktig gangsta... o har klipp pa youtube nar han raknar pengar, o nar han koper klader omg! G-g-g-g-Unit! duktig boxare men borde halla sig borta fran mic-baset.. fast iof om d blir fett inne me mongo-rap sa kommer han ta industrin med storm.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Vi döper om den här tråden till "Vuxna män gör saker tillsammans."
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Wow.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
tragiskt med folk som aldrig blir vuxna, ja
its ya birfday..
har vi alla blivit lurade eller är detta på riktigt?
SMÅLAND!
dissa hela RMH? sjukaste misstaget ever.. om du är så jävla arg så ta upp dom i ringen, för på micken käkar dom upp dig och spottar ut dig innan introt är slut, och dina rhymes håller inte... adam tensta är en positiv snubbe, din text håller ingenstans... but if you need hype, good way to go.
Det här är helt fel väg att gå om man vill starta en rap karriär i Sverige asså.Tror redan han är helt bränd.
haha tillbaks till ritbordet, skolbänken osv...
tibaks till skolbanken? ja skulle saga tibaks till grottan.aldo: for tiotusen ar sedan hade du varit kung, men nu e du bara en retard som kan slass. Tycker nastan synd om dej. hall dig till boxningsringen sa slipper du gora bort dej annu mer. Du har ju tillomed bara missuppfattat hela grejen me RMH.
Om du inte va storvaxt sa skulle du bara varit en mobbad fjant som gar i OBS-klass och i dagens lage skulle du nog bo pa ett gruppboende for forstandshandikappade. Jag ar ingen hater, forsoker bara fa dig o fatta att du gor bort dig. Innan du forsoker rappa borde du lara dig att prata. Min hund gor sig battre forstadd.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
aldo P0 Asså nu gör du verkligen bort dig kompis.Rap is a black thing?
Kan säga så här att allt du ser från när du vaknar upp på morgonen till du går och lägger dig på kvällen är en White thing.
Redaktionschef
2007-10-15 21:40
ALLA Då aldo misskött sig vid upprepade tillfällen har han nu bannats från whoa för en tid framöver. Det ger alltså inget att ni skriver något mer direkt till honom i den här tråden. Vill ni dock fortsätta att diskutera dissen så är det okej.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
"Asså nu gör du verkligen bort dig kompis.Rap is a black thing? Kan säga så här att allt du ser från när du vaknar upp på morgonen till du går och lägger dig på kvällen är en White thing." haha skön där, härligt att admins gör sitt jobb det gör whoa värt att stanna kvar på
Mm. På tiden att admins gör sitt jobb. Alldeles för många som blir bannade på helt diffusa grunder, så kommer en typ en rabiat boxare och får härja fritt ganska ordentligt. Props iaf till Oracle!
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
Mr-J kanske menade att det va jag som borde bli bannad.
Ja hör ingenting i låten!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
big up till Aldo ! fuck Rmh , fuck Infinite mass och fuck alla pussys som supportar dem!
pump pump