Shazaam profil @ JustDet.se
Shazaam blev profilen för månad Oktober!! "Shazaam har varit svår att undgå den senaste tiden. Han har i och för sig alltid varit svår att undgå med tanke på att han är gästartist på fler låtar än Bun B. Men i dagsläget är han dessutom högaktuell med sitt senaste mixtape Sulten som släppts via YL Records i Norge. Dessutom utgör han en av tre medlemmar i gruppen Ri-Fa som precis släppt sin tio spår långa Ri-Fa Madness via JustDet.se. Man kan tycka att det är dags för Shazaam att luta sig tillbaka ett tag och ta sig en välförtjänt vila, men det är raka motsatsen till vad han har i kikaren. Det finns ingen tid för vila när man är igång med vad han själv beskriver som svensk hiphops svar på det Sixtinska kapellet. " Ni kan läsa hela profilen på www.justdet.se Grymt läsvärd!
-: www.Justdet.se :- Just Det svensk hiphop behöver!
fet ! flow är inte smaksak ! o ilsket bi grejen hade jag heeeeeeelt glömt... smilbanden...
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
cool.. någon som vet vart man kan hitta hungrig tapet?
http://www.myspace.com/localexpressions
Producent
2007-10-01 07:04
myspace.com/shazaamtheflowofthecentury kan du ju kolla på.. mixstore.se är ett annat hett tips..
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
Tööng intervju.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
Riktigt roligt att se hur allting började, de små delar man sätt av Shazaams karriär byggdes ihop till en röd tråd!
www.justdet.se - svensk hiphop
thnx, change, men jag tänkte mer på att hungrig släpptes som gratis dl, så hoppas lite på att hitta det så, annars får det väl bli att se om man hittar det på någon köpsida
http://www.myspace.com/localexpressions
intressant läsning! verkar som en skön lirare med fötterna på jorden.
.
Skön intervju, och kul att han bara fortsätter pumpa ut ett matrial.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
kul läsning!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fet interju! Vart kan jag få tag i CR skivorna? Jag har nåt som heter "Det är töntigt att döpa en demo" på datan oxå men det nämndes inget om? :P
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Trixan - Vilka låtar är med på det? Risk finns att nån har langat ihop en egen blandning BT-låtar :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Det är töntigt att döpa en demo var väl ett nätsläpp?
Moderator
2007-10-01 15:51
Intressant läsning :)
myspace.com/jiahprod
Riktigt intressant detta:)
Hoppas han fixar det dära myspace projektet han snackar om, att samla alla låtar han gjort..vore fett grymt, killen förtjänar mer hype, cash och bling!
Peace out, get laid !<br><br>
Det är synd att man inte kan få tag i Sulten på annat sätt än med förbetalning på internet..om man är under 18 och inte har VISA card delvis säga !
Peace out, get laid !<br><br>
Mabande: 01. - Intro Back In The Dayz 02. - Kanel feat. JaQe 03. - Vi Dricker Te Session feat. JaQe and Vigge 04. - Det Regnar I Stockholm feat. Vigge 05. - Ooooh Session feat. Vigge 06. - CR feat. Vigge
haha schtekare!! men fett :) nice intervju
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionschef
2007-10-01 19:44
Yeah första halvan uppskattade jag... hade ingen koll på tiden före kalaspuffarna. Men så svårt kan det väl inte vara att få tag på allt material man spelat in? Lär ju vara en hel del folk som har musiken ute i Sverige. Jag har då gröna skivan, motvind och the hype is real i skivhyllan.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
fet läsning.. all respekt till shazaam
www.myspace.com/konnektent - din källa för grafix
underhållande läsning :D
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Trixan: Med tanke på att BT har släppt så sjukt mycket grejer så är det nog svårt för honom att minnas allt. Dessutom är det ett gratissläpp som inte egentligen räknas med i diskografin. Oracle: Jag skulle snarare tro att det är snudd på omöjligt för honom att få ihop allt. Fatta alla sessions han figurerat på bara i audioforumet. Gröna skivan, Motvind och The hype is real är ju bara en bråkdel av allt han spelat in, och dessutom det som är lättast attfå tag på. Kul att folk gillade profilen :)
Redline!
hittills skit fet, får läsa resten när jag kommer hem!
Fet läsning.. diggar dej Shazaam
skitrolig grej! du skrev de fett man! haha hojta.
Planen är att spela in ett dubbelalbum med enbart beats av RSL (Resolution). De siktar på att spela in sextio-sjuttio låtar, och sen välja ut de trettio bästa till skivan. Allting ska sedan mixas ihop ”så att alla låtarna har ungefär åtta bars tid där de flummar över till den nya låten. Vilket kan bli jävligt ballt när man gör ett dubbelalbum.” Fyfan va man längtar!
alltså man sitter ju på ett par godingar från back in the days... typ gamla sessions och grejer som "BT & kromosom 47 whoabattle" "beväpnad tjockis vs Aegiz" osv
http://www.kalvinhiphop.com
Kul intervju!
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL