I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ken Ring - Ta Det Lugnt (MP3)

Svensk Hiphop - Audio & Video

2007-09-25 15:00
"Är trött på svenska rappare dom är så jävla dryga , jag träffar upp Fattaru och slappar alla fyra"
Haha klockren!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-25 22:45
"rolig passning till petter-refrängen bara"
och sen säger han:
"är trött på svenska rappare, dom är så jävla dryga"
och sedan dissar han även Fattaru.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL

2007-09-25 23:09
gör han!?
Jag är tydligen en våldtäktsman?

2007-09-25 23:45

denna låt var inget att hurra över tycker jag.. reffen var fett kass.. har hört mycket tyngre musik med dej.

Södra 16 Studio

2007-09-26 00:13

Vällkommen tillbaka,härligt att du kör med samma stil du alltid kört med och skiter i folket som inte fattar poängen med din musik.
Digga låten fettt,grym production man märker hur du har växt och att du kan din grej och bara blir större inom hiphop.
Lycka till med skivan,den kommer köpas det kan jag svära på .

PZ/väst kust familjen.....

Sen till resten ni fattar väll att dissa gör han för ni ska lyssna,för när man närmer vissa nämn i denna hiphop branch så öpppnar alla ögonen och öronen  tar in mer av dissen än hur långt ken har lyckats för tror ingen har kommit så långt som denna killen så han är nog lite överlägsen och kan dissa vem han vill o branchen för vad har dom mer än fans i svergie ?

W E S T - C O A ST - F A M I L Y

2007-09-26 01:39
ken ring - sveriges 2pac !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-26 10:24
FETT TUNG!

2007-09-26 10:55
oj, denna var riktigt tung ! diggar allt ! Skivan kommer köpas så fort ja får cash!
http://www.myspace.com/micman123

2007-09-26 12:34
Så jävla tuuuungt
Stay strong

2007-09-28 09:52
tack grabbar...
www.barabazz.com

2007-09-28 14:14
Ken när släpps skivan egentligen? gör du någonting med petter på nya skivan?
Stay strong

2007-09-28 15:41

Övertung låt!

En del av Skåne Massiv.
http://www.myspace.com/skanemassiv
http://www.myspace.com/feffe

2007-09-28 16:47

ajaj ,satan va tungt! Tommy tee är som han är när han är som bäst och ken är grym! Överfett!

2007-09-28 20:24

Jag är med på hans med han är inte på min, inga gäster på min....

www.barabazz.com

2007-09-29 18:41
När komemr den finnas i butik då? vi är många som längtar..
Stay strong
Manager

2007-09-29 18:43
Alla som frågar när den kommer: LÄS I TRÅDEN!

"

KEN TILLBAKA MED NYTT ALBUM.

Sveriges mest beryktade och omstridde rappare - Ken Ring, 28 - är tillbaka med sitt tredje officiella soloalbum - ”Äntligen Hemma” – hans första på sju år.

Under den tid som passerat sedan hans förra soloalbum på ett etablerat skivbolag, ”Mitt Hem Blir Ditt Hem” (2000), har Ken arbetat hårt.

Det har blivit ett album tillsammans med norske producenten Tommy Tee, över 200 spelningar och produktionsjobb åt internationella artister som Redman, Smif-N-Wessun, D-12 m.fl.

Ken har också försett sina hängivna fans med musik genom att släppa mängder av låtar, 6 album, 4 EPs och 10 mixtapes som han distribuerat på egen hand via sin hemsida.

Trots de begränsade distributionsmöjligheterna och den obefintliga marknadsföringen har Ken på detta sätt lyckats sälja mer än 20.000 skivor och hålla sin karriär levande trots att den etablerade musikbranschen vände honom ryggen.

Ett tydligt bevis på Kens status som artist - men målet har hela tiden varit att komma tillbaka med full kraft.

“Det här är mitt fetaste album nånsin, nej, det fetaste i Sverige.

Jag har jobbat på det i nästan 2 år och äntligen är det färdigt.

Jag känner att detta album förtjänar uppmärksamheten som man bara får av att släppa på ett skivbolag.

Och ärligt talat så finns det inga människor i musikbranschen som jag vill jobba med förutom dom jag signat med.

Allt känns väldigt naturligt, bra och samtidigt spännande.

Betong-rap är  nästan dött i Sverige men den lilla livstråden som finns kvar hör du på detta album. Utan tvekan.

Det här är inte ghetto-glorifering, det är verklighetsskildring...” säger Ken själv om “Äntligen Hemma”.

Kontrakterad till Playground Musics underetikett P.O.P.E

(som nådde stora framgångar med Snooks ”Är” 2006)

Med ”Äntligen Hemma”som är planerad att släppas kring månadsskiftet Oktober - November är Ken hungrigare än någonsin och redo att skaka om svensk hiphop igen."

Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw

2007-09-29 19:22
Kul atte stog på metro att detta va hans tredje album hehehe, feting koll

2007-09-29 22:00
hiccory P22:
Nu har jag ingen koll alls på hur många album Ken släppt men notera att dom skrivit "officiella album" och inte album överlag.

2007-09-29 22:12
konstigt att en kille som skrivit så mycket skit låtar aldrig utvecklas.

2007-09-30 03:05
Noterade jag inte nånstans, använder metro som toapapper jag e student

2007-09-30 17:41
öva på flowet och deliveryn så blire bra
As*a's ansikte, HAHAHHAHA, fulaste jag sett
han måste fått mkt stryk som barn ;/ PZ!

2007-09-30 20:22
som dem flesta sa, "tare lugnt" va lite knas men de funkar när man e hinkad..förövrigt så måste jag säga att det var ett helt grymt psykat beat...tommy tee e kuung

2007-10-02 02:17
refrängen va jävligt irriterande, beatet va inte heller så mycket att hurra för, men men.