Fet video! Hörde låten för ett tag sen, det är tur att Kihlen kan prodda, det lyfte låten rejält alltså
http://www.norliekkv.se
Redaktionschef
2007-09-18 02:27
Trevligt, kul att höra Petter över lite blåseri :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
tung tung.
oh no he didn´t!
Diggar den här låten som fan, sjukt tung prod och Petter läger det jävligt skönt också, den här låten har fått mig att börja hoppas på petter igen (dock fick den Ishi proddade låten mig att vilja stänga öronen igen). Skön video också, fast jag förstår inte riktigt syftet med att ha med Miki i videon, visst Khilen och Sleepy tillför väl inte heller så mkt men miki står ju mest i bakgrunden och viftar lite med armarna och ser allmänt malplacerad ut.
Jag har diggat låten ett tag nu, men med videon så blev låten faktiskt lite bättre.
Trassla inte till saken genom att komma dragande med fakta.
Grym video, grym låt..... Vill höra albumet!
fet låt och video.
Berra upp i era hörlurar!
Tycker denna låten är överfet, Petter lägger det tungt och beatet är skönt som fan.. det är sånt här som får en att tro på honom igen Videon var väl hyffsat nice, smått långtråkig dock..
va?
för er som vill kolla i lite bättre kvalite kan kolla på: http://web.mac.com/boomab/petter/
Producent
2007-09-18 11:34
intressant för en gångskull från Petter. Tycker det brukar bli tråkigt men nu kändes det lite nytt och trevligt igen.
http://northmountains.com
Så sjuukt fet video, grym låt och skön produktion av Kihlen. Big up!
Fan jag önska jag var petter ibland och kunde leva på Lätt,Fett,Rätt rhyms och göra det än idag när nivån på rappare är så pass hög... Någon som vet hur mycke han gav betalt till flygplatsen för att spela in där? .. (vilken det nu var) .. Måste dock ge props till honom för detta.. ingen som spelat in på flygplats ännu i sverige.. va ja har för mig .. ganska svårt då det är så pass hög säkerhet..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag är besviken på svenska folkets hiphop smak idag, diggar man detta så ser det dukat o klart för en katastrof utveckling inom svensk hiphop tyvärr. Om ni checkar hans rim struktur o delivery så kan man lätt konstatera att Petter är den mest överskattade rapparen i svensk hiphop historia!
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>
Ps: Låten söööög ap pung, vilket ni kunde ana!
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>
Hahaha... går det ens att starta en tråd om något Petter-relaterat överhuvudtaget utan att det ska komma någon och börja klaga på hans rimstruktur? Vafan, folk har olika smak - det är bara att acceptera, och olika rappare kör olika stilar. Hursomhelst är låten grymt fet. Bra producerat av Kihlen och nu ser man fram emot albumet som fan...
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
big up P u know how it is
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad är viktigast? rimma eller säga något?Jag är besviken på svenska folkets hiphop smak idag, diggar man detta så ser det dukat o klart för en katastrof utveckling inom svensk hiphop tyvärr. Haha han va ju med från början och han var ju en av dom som gjorde hiphop stort tillsammans med Timbuktu & Feven m.fl. Älska eller hata men petter är en del av svensk hiphop för evigt. Och han gör det bra. Petter har delivery & flow och grymma texter. sen bryr inte jag mig så mycket om rimschemat så länge man gör fet musik. Dock e de en bonus med fett rimschema. Orka sitta o räkna rimmen
all props till petter, men med ifrån början?!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
petter e gryyyyyyyyyym ! grymt beat av kihlen oxå , mad propps !
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
Riktigt fet video måste jag säga :)
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
mange schmidt som är bartender eller ?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Videon är fet!
http://myspace.com/etownbeats
videon är bättre en låten
Graffare
2007-09-18 18:11
Mouldy_mushroom: Spelar väl ingen roll om Petter var först som gjorde Svensk hip-hop stor? Han hävdar själv att det är för mycket snack om "han var först" eftersom om det inte vore Petter skulle det vara någon annan, helt enkelt. Jag tycker att videon är så jävla snygg gjord, men jag dissar låten. Petter, du kan bättre..
Nice låt och video helt klart. tummen upp för p
Visst, det är snyggt men i början går fan klippbytena till överdrift. Likaså i refrängen tror jag det var. Men verserna är nice... Beatet är skitfett, och det är bästa låten med Petter på ett tag.
Mangola: Spelar väl ingen roll om Petter var först som gjorde Svensk hip-hop stor? Han hävdar själv att det är för mycket snack om "han var först" eftersom om det inte vore Petter skulle det vara någon annan, helt enkelt. Kanske ett något vagt argument. Säger egentligen inget. Han var fört. Punkt. Jag måste säga att jag gillar videon. Men som någon nämnde tidigare så kanske det är något för snabba klipp där ett tag. Men det är ju inget som inte passar låtens tempo. Annars var den ju vackert filmat. Sen att Alex dyker upp där på slutet är ju bara det ett plus. Låten är ju förövrigt grym. Tack Kihlen.
Rent spontant efter en titt tycker jag att videon är tråkig.. Men låten är grym förutom refrängen, riktigt bra produktion
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Wack!
haha,han e så bra!
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
fan va coola dom tror dom e :D
Jag är tydligen en våldtäktsman?
Ursäckta mitt inlägg innan. jag mennade att han va med i början av den svenska hiphopens guldår så att säga.
Sjukt fet video. Gifted Youth is a movement!
Gillar både låten och videon skarpt!
Har Kihlen proddat låten?? Varför namedroppar han DLX i början dÅ!?
bra beat bull rap
har aldrig gillat Petter, har tyckt han varit riktigt wack! Men dethär va nog det bästa jag hört med han! :) men rimmen e ju inte alls bra :/
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Åh gud va det där var dåligt. Killen vägrar lära sig rappa...
sköööön låt.. snook fixar låten lite X-tra!!!
/ Tompa
tväääär jävla tuuuungt beat! överfet låt! refrängen var dock ingen hit
http://www.myspace.com/akinonline
Jag tror det är en mange lookalike som dom tagit till videon för 5000 lax inflygen via konstantinopel för att höja komplexiteten i videon
Fattar du inte att Mange ÄR bartender? Dom filmar honom bara lite på jobbet. Hur fan ska han annars betala hyran? Han lär ju inte sälja några plattor...
ja men hur kan jag veta helt säkert? Tror du jag håller koll på allt och alla eller? Tror du jag är som du som tom måste kolla upp vad alla artister jobbar med etc etc etc hahahhahahaha
det roliga är att dem alternativt du inte får ironin att gå fram
AIK