I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stilintervju med Adams-Ray @ www.justdet.se

Svensk Hiphop - Audio & Video

2007-09-10 01:54

Stilintervju med Adams-Ray @ www.justdet.se

Nu kan du läsa en intervju med Daniel Adams-Ray från Snook på JustDet!

"Danne från Snook är killen i fokus denna vecka. Egensinnig musik och egensinnig klädstil stämmer väl in på killarna i bandet och det är skäl mer än gott nog att ta kontakt med Daniel Adams-Ray. "

Läs hela intervjun på www.justdet.se

-: www.Justdet.se :- Just Det svensk hiphop behöver!

2007-09-10 03:58
fet, skön lirare danne... big upps
Http://www.myspace.com/vitoeme<br/> Block Starz Records

2007-09-10 08:04
Det va ju bara hela tiden om hans klädstil..Tråkig intervju!.

Manager

2007-09-10 08:32
Inkognito-One: Vi har en sektion under justdet.se som heter "Under huvan", där vi just tar upp klädstil etc. Och det är till den sektionen Adams-Ray intervjuades.

Jag vet att det inte faller alla i smaken att läsa om enbart stil, men så fort Adams-Ray och/eller Snook har nåt på G med musiken eller liknande så ser vi till att fixa en intervju :)
Redline!

2007-09-10 09:34
Inkognito-One P16: Annars funkar det bara att läsa rubriken ;-)

2007-09-10 12:49

Bra läsning! Lite konstruktiv kritik vore ju om ni ändrade frågorna lite eller ställer följd frågor. Känns lite som om personerna i frågan bara svarar på frågan rakt av och inget mer med det. Skulle vara ball om man fick ur dem lite mer dvs. Ändå smooth att ni gör detta, fortsätt.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-10 12:54
Lite tråkig intervju faktiskt. Det framgick inte så mycket lixsom, han verkade mest bitter. Kankse skulle vara roligare med annorlunda frågor som inte ställs varje gång. Typ som sånt vore intressant är varför han inte klär sig som hiphopsterotypen. Och vad han har för synpunkt angående det och den klassiska hiphoplooken lixsom. Förövrigt är det riktigt kul och bra iniativ av justdet.se att gö sånt här. 
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination

2007-09-10 13:03
Visst finns det mycket som kan ändras men när jag bestämde för att köra en sådan där grej tänkte jag något i stil med flirt grejen i någon söndagsbilaga till någon av kvällstidnignarna kör, alltså samma frågor varje gång, underhållningen ligger i svaren och inte i frågorna... Sedan ska väl inte dessa intervjuer ses som något jättemärkvärdigt utan mer en rolig grej att läsa liksom. Rent teoretiskt så fyller de ingen funktion förutom underhållning.

Sedan är detta inget projekt som kommer finnas för alltid, kanske kör några veckor till sedan hittar vi på något annat.

Kom gärna med förslag om vad ni vill läsa (något som handlar om stil och image alltså)

Maila mig här via whoa om ni har några synpunkter eller förslag.

/Pierre

2007-09-10 13:50
nu fattar jag inte riktigt varför det ska ligga i hiphop online? :/ handlar om hans klädeR? om jag fattar rätt, och nej, jag har inte läst :( så därför vet jag inte
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen.
// Dansk_BB

2007-09-10 13:58
Det har väl nog mest hamnat här pga att resten av JustDet trådarna ligger här.

Annars tycker jag att det är jävligt hiphop med feta kläder, men det är jag det.

2007-09-10 17:35
Ointressant intervju
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet.
Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand

2007-09-10 18:30
Efter att ha skummat igenom några nummer av en viss svensk hiphopblaska börjar jag lessna ganska mycket på denna jävla fokuseringen på kläder (jag visste inte att jag prenumererade på en mode tidning...). Men i eran artikel vädrades i alla fall lite åsikter och helt ointressant var den ju inte.

Det kanske blir lite mycket om man ska nöta på om stil och kläder varje vecka, men någon gång emellan åt och om någon som har en egen stil skadar nog inte.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2007-09-10 22:24
xpertize P21

Du säger att det kan bli tråkigt med bara modesnack hela tiden, JustDet erbjuder så mkt mer än mode ;) Det är bara att läsa bland de andra kategorierna om mode inte är din kärlek! :)
-: www.Justdet.se :- Just Det svensk hiphop behöver!