I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Looptroop - Oh Oh (ny låt)

Svensk Hiphop - Audio & Video

Producent

2007-09-05 18:54
soldiers down
BLEZZ BEATS
Köp Ays'n'Beez - The Epidemic på kassett på COULISSE

2007-09-05 20:18
Jag tycker att det verkar som om det är Supreme och Embee som drar troopens sound åt det här hållet. I bookleten till Fort Europa skrev Supreme om jag minns rätt att DVSG´s var en låt helt i hans smak, och han verkar njuta mest live av låtar som Don´t hate the player och, ja, det som svänger mest helt enkelt...

Promoes White man´s burden gick i annan riktning (småsplittrad sådan), om än inte bakåt till det gamla den heller (undantag för Up!)...
Hälsningar från Finland:
www.johankvarnstrom.com

2007-09-05 21:13
otippat att den skulle va rutten när allt dom släppt efter modern day city symphony bara har blivit mer skit, och åter igen mer jävla skit.

www.myspace.com/dressyourself

2007-09-05 21:59

crew

Kan hålla med dig till viss del, lite synd.. för då blir ju resultatet som det blir..

Aja, återstår bara att vänta och hoppas att nya albumet inte blir såhär dåligt

va?

2007-09-06 03:45
beatet var ungefär det äckligaste som nånsin gjorts... den där jävla handklappgrejjen som återkommer varje takt... vafan är det för jävla skit!!!???... ok det är ju sånt många kör på nu för tiden... äckligt trendkänsligt... det känns som en blev kopia av whatever å beatet lät inte ens ok i jämförelse med många andra artister som kör ungefär likadana beats å ändå är äckliga... jag vill inte verka bakåtsträvande å propagera för en tillbakagång till modern day city symphomy, men om dom iaf kunde göra nånting inte allför olikt the struggle continues så vore det nice...
What would macgyver do?

2007-09-06 13:18
nah... didn't like this at all
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-06 13:32
åhnej....... vad händer med världen?
I'm breakin hottie hearts, niggaz drop when my shotty sparks/
It ain't no food in my fridge; just body parts/ - Big L

2007-09-07 17:28
tkr dom fleste i hiphopsverige bara blir sämre och sämre, finns en el untantag men många släpper sin sköna stil dom hade från början:(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-07 17:29
skit
Jag är tydligen en våldtäktsman?

2007-09-08 22:46
Roligt experiment men tråkig låt. 2/5.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2007-09-16 23:27
Ge mig tillbaks 3 minuter och 30 sekunder av mitt liv..

2007-09-17 00:11
aldrig,dem är mina nu

2007-09-17 17:51
Sluta gnälla... progg, rootsreggae och p3-vänliga melodier är played out. Tycker det låter intressant...
Urbanized Konfusion ute nu!
http://www.myspace.com/scissormenmusic http://www.myspace.com/bumbillbeats

2007-09-18 16:24
Håller med i tråden. Inget alls i klass med MDCS, den är fan bästa släppet från Sverige någonsin.
Tycker dock fortfarande att Promoe är fet.
Supreme har tappat som fan tycker jag
I go on, holdin on to the image of what I once was
never lettin my broken glass reflection to step forth
Manager

2007-09-18 21:52
"vi" dissar inte truppen utan deras nya låt.
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw