Redaktionschef
2007-08-23 02:50
Aktuell MP3: MG - Bara Vad Det Borde Vara
Natten mot torsdag och ny svensk hiphop upplagd på startsidan. Ladda hem, tyck till, digga :) _____________________________________________________MG - Bara Vad Det Borde Vara Rapparen MG bjuder på ett rykande färskt spår från det kommande mixtapet från Allmost Good -klicken. Låten är producerad av Icetail och inspelad i Shoebox studios. Mer info/musik hittas på: myspace.com/mgeemusic
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
ganska soft låt. skönt gung, denna va gungig och glad ! jobba på med tapet ag..
nja :/ enligt mig, inte så passande i veckans mp3. men låten var inte så jävla dålig.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
fresssshhh..skön hook!! man blir lite glad i magen så här på natt skiftet asså..hehe bra jobbat! WATCHA UT FÖR A.G MIXXTÄJPET!
tack fokes...soft att den e uppe nu.. tack icetail för beatet och tack till storhets för mixen också.. pumpa den!
AMG - hooligans
Tycker texten innehåller nada vettigt. Helt okej rap, men inget som jag tycker är något speciellt! Första gången jag tyckte ett beat var bra som är producerat utav icetail... well...
Fucka ur!
beaten najs av icetail, faktiskt. resten var nuthin special enligt mig.. måttet har sänkts på whoa.nu
oh no he didn´t!
Skivsamlare
2007-08-23 07:32
Ingen höjdare, rätt trista cuts i början men annars är beatet ok.
Yes! In Concert — For the love of music
fet låt. giller oftast inte rap på svenska men det var nice. icetails beat var också skön. visste inte att han kunde göra sköna beats, men props till honom med
Funk Valley Records Gratis musik, beats och trumsamples!
Riktigt skön gung! Din röst är diggy som fan..lycka till med tapet!
Anfall är bästa försvar
njaa, tråkiga cuts ibörjan som nån sa, rappen e skön, beatet är hyffsat skönt! lycka till med tapet!
www.myspace.com/suspectrap
Cutsen i första versen är inge vidare som sagt, refrängen höjder det lite och andra versen blir go som fan. Det är nice, fast det känns inte som du säger så mycket med texten. I helhet är det nice dock.
Beatet är hur tungt som helst och MG droppar det galet. Bland det bästa jag hört med dig, ser fram emot AG tapet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gryma cuts o
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tycker fan inte den här håller måttet för en plats som aktuell whoa-mp3. Beatet och rapparen är inte mer än "okej".
äckligt bra låt.. innehåller allt man vill!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
tycker rimmen och flowet har bra potential! själva rappen, rösten låter lite för osäker för att det skulle bli riktigt bra, och refrängen var ingen favorit.
www.mofetajerre.se
Moderator
2007-08-23 13:22
Nah.. Beatet var inte så överdrivet bra och cutsen lät verkligen inte bra. Låter som dom vore gjorde på något "virtual dj-mix" program eller liknande. Diggar MG och så, har inga problem med snubben men tyckte inte denna låten höll måttet alltså, sry dude!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
fett skön tyckte det jag. nice flow och reffen var svängig och härlig. och säkert det bästa beatet jag hört av icetail! big up boys!
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
Nu ska ja vara negativ detta var ickee bra på nått sätt asså bara början säger allt Att denna låt blir veckans mp3 pinsamnt whoa Varför! 1. Texten 2. Dålig kvalle på rösten Så Derför borde denna inte vara vecknas mp3 om man jämför med många andra rappare som har varit veckans mp3 denna låt håller inte den klassen tyyvär sorry men sant keep it real
naajs shitt Mg! diggar allt du släpper kan ha med att jag gillar din röst och flow tycker låten är ganska feeet! dock kunde reffen varit lite bättre men detta är en skön låt ändå
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Riktigt grymt.. Diggar detta, refrängen höjer låten mycket!
Lookin at you through the glass..
jag tycker verserna är bra, men reffen känns jävligt osäker faktiskt. Gillar det du gör i övrigt, men denna låt blir ingen favorit.
hets, stress, fest!
Jo, nog bästa beatet av Ice hitills :D fast gillar verkligen inte när basen är sådär tråkig
facebook.com/idiomatisk - fan page
fruktansvärt bra, fan alla avundsjuka snubbar ge er d här e fett !
Beatet var överfett!
At the gates of Eternity...
Producent
2007-08-23 23:22
nej detta höll inte måttet, cutsen och rappen var inge vidare. beatet var okej.
http://www.soundcloud.com/gyllander
senaste låtarna här har inte varit något speciellt enligt mig. hoppas på bättre tider framöver. Jag har till exempel inte ens fått svar från er än whoa HRRRRM :=) anyways, låten var helt ok, skön att lyssna på, men inget jag sparar.
My worst opponent is myself / http://www.myspace.com/eichessmusic www.rawmusic.se
Vad fan är cutts för något? Har inte hört låten än, ska göra det snart. Men mg är en favorit, så man hoppas ju att det är fett.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Det är feta rim, onpoint och så, flowet är ju skönt. Reffen är ganska soft, men det känns inte som något direkt budskap i låten. Det är liksom bara att mg berättar lite ytligt från sitt rim. Det är ju en soft låt, men det känns som att det fattas något.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Det svänger ju MG :)
soundcloud.com/brormusk/sets
kul å se att en del diggar...synd att en del har helt andra åsikter också...men smaken e som baken :D tack för kommentarerna och forsätt kommentera vad ni än tycker..alltid bra med kritik..oavsett bra eller dålig.
AMG - hooligans
"vad är cuts?" ,,, "onpoint"?... wtf.. hahaha Nice beat, mc´n har skönt röst, flowar på najs, men allt i allo rätt 32 på ett dussin-låt..
mama said knock you out
Gillade detta beat faktiskt.. bästa jag hört av icetail Rappen var helt ok. men inget speciellt
HANINGE
DegenereraD P26 " men allt i allo rätt 32 på ett dussin-låt.. "
sorry men fattar inte ? :D
AMG - hooligans
jag tyckte låten var fett skön.. skönaste beatet IceTail har gjort nånsin... cutsen kunde däremot vart lite snyggare...
http://www.myspace.com/akinonline
cutzen va nog dom sämsta cutzen ja hört...ligger fan i otakt oxå haha..beatet va rätt skön. Rappen va inget jag höjdre ögonbrynen för..den va inte så bra. Tråkigt text
hahaha
Överdrivet dålig kritik..Jag tyckte låten var soft,gött gung och så,din röst var go också!Big Up
Moderator
2007-08-27 12:26
Allt e bara som det borde!
Många klagar på att kvaliten av veckans mp3 har försämrats, men tror inte dom slängt in den hära låten om det fanns en bättre ? :) Ni som klagar kanske känner nån ni vet lägger det tight och skulle uppskatta en plats på veckans mp3, be den personen skicka in då. Till låten då ja MG kan lägga säkert iaf, var ju som någon annan sa inget man rycker på ögonbrynen av. Men ett fräscht beat och en rätt svängig reffräng gör då att jag lär säkert lyssna på låten när den kommer i playlisten men kanske inget jag nu kommer pumpa ut :)
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
nice shit, diggar lyriken!
work some magic
nej tack.
Behöver beats !!
Jag diggar beatet, the rapper har potential.
tycker det var en riktigt sjysst låt mg gör det tungt...
Vila i frid "fulfrihet" du är saknad av många
Redaktionschef
2007-09-06 08:45
2436 downloads like whoa!
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Vart kan man tanka den?! Finns inte kvar på hans myspace. Den här är ju skitsköön!
Hokkar gärna på Collab!
Redaktionschef
2007-10-14 14:06
i whoas mp3-arkiv så klart? finns länk på startsidan.