I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Brutteh, Framtida hoppet?

Svensk Hiphop - Audio & Video

Manager

2007-08-20 14:18

Brutteh, Framtida hoppet?

Jag tar mig friheten och presenterar Södertälje finest. Lyssna igenom hans låtar denna sega måndag och berätta vad ni tycker om denna gosse.

Tar Mig Fram
Jag Vill Vara (Med Mathias)
Ignorera Regnet

Resten hittar ni på www.brutteh.se

Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw

2007-08-20 14:42
Detta var bra men faller mig inte helt i smak.. Har tröttnat lite på hela de här deprimerande-poesi texterna, även om det låter generaliserat så körs det lite väl mycket sånt nu för tiden enligt MIG.
www.justdet.se - svensk hiphop

2007-08-20 15:51
Inte helt säker på att den här tråden hör hemma här..
Avvaktar lite.

Lyssnar på Tar Mig Fram - och visst är han säker och duktig.
Men han har ingenting speciellt. Det här har gjorts, finns en mängd rappare i audio som låter precis såhär.
Har svårt att se honom "lyckas" på den här nivån.
Mycket slår in, hur är han live? Hur är hans bredd? Om du förstår vad jag menar.

Hörde honom för ett tag sen om jag har rätt, och visst har han utvecklats. Fortsätter han utvecklas så finns det absolut möjligheter.
Potentialen finns.

damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job

2007-08-20 16:51
Texterna är bra skrivna och flytet är lika så. Jag har inte hört honom innan, men framtida hopp vet jag tji ännu. Om han fortsätter utvecklas på denna nivå så kan det bli något. "Jag vill vara" fall mig mest i smaken. Riktigt skööön.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-20 18:22
Framtida hopp eller inte så är han iaf skön.
"De som inte rör sig, de märker inte heller sina kedjor"

2007-08-20 20:21
visst är han bra men finns andra som låter ungefär likadant skulle vara bättre om han inte hade ljusröst fast de är ju bara en smak sak men iallafall...peace

2007-08-21 10:19
brutteh e skööön! han å matte e helt klart s-tälje's bästa svensk-språkiga rappare!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-21 11:42
Ska han komma någonstans måste han definitivt byta artistnamn.
Brutteh? Get real.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2007-08-21 16:58
Visst brutteh är grym, men den låten jag fastat för mest är Att vissla sig fram med Matte som gjordes -05. Sen dess har jag inte hört så mycket bra från honom faktiskt..
Rappare

2007-08-21 20:53
Att vissla sig fram!

Du råkar inte ha videon Begge?
ClaesTrofobik.se
Manager

2007-08-21 20:58
Han e bra men inte min stil om man säger så. E lite trött på den här deprimerande frizon-rappen på lugna sorliga beats(även fast han är bättre än de flesta där).
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2007-08-21 21:20
BrutaL-

Finns det en video till den?
det visste jag inte..
Manager

2007-08-22 00:20
Mathias & Brutteh - Vissla sig fram (Video)
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw

2007-08-22 02:04
tycker också att brutteh låter helt groteskt och fel, klingar inte alls i mun
Yo,i got a slight problem