Ny Petter låt Ny låt från Petters kommande skiva finns på hans myspace!Goddamnithttp://www.myspace.com/petteronline
INFORMATION OM NYA ALBUMET "Goddamnit"
Sista veckan i studion om gudarna är med mig.Hela sommaren har i stort sett gått åt atttillsammans med Sleepy och Astma fårätsida på hela projektet. Det börjar kännas riktigt bra, men framföralltdet låter svinfett och jag älskar att ha den känslaninnan jag ska släppa ifrån mig ett album. Det har spelats in en hel del och till skillnadfrån förra skivan "P" så har jag jobbat med fleraproducenter. Allt från Ishi, Kyaal, Embee, Rusiak, Colen& Webb, Astma, Cherno, Kaah till Kihlen från Snook. Det finns en del gäster och dessutom har jag äran att fågöra en låt tillsammans med New Orleans finest B.G ( Hot BoysCash money millioners ) Han har alltid varit en stor artist för migoch det här känns verkligen svinfett att vi fick till det.Det är ett tag kvar tills jag släpper ifrån mig mitt sjätte album,men tills vidare bjuder jag på nytt spår från albumet. Låten heter "GodDamnit"Producerad av Kihlen ( Snook )
Riktigt bra beat av kihlen. bra rap av petter men refrängen var svag!