Flawless - We're Back! Äntligen efter tjugotusen år har vi i Flawless bestämmt oss att vi ska börja spela in igen, detta hyllas med en alldeles egen myspace sida och en fräsch session som ger er ett litet smakprov av vad som väntar er. Vi har bestämmt oss att spela in en platta och släppa den nångång efter jul.så länge kan ni gå in på myspacen, lyssna/tanka och tycka till..peacehttp://www.myspace.com/weareflawless
bara jag som saknade momo i låten?upp
Har tyvärr aldrig hört något om er, men har ni lite gamlare grejer som man kan avgöra från? För erasn session lät najs så jag tänkte kolla upp erat gamlare... om ni har.
blatten65vi har gammla grejjer på adressen över men det är VÄLDIGT gammla grejjer, den sidan skall inte ens finnas kvar =P vi slutade betala för den för 2 år sedan... Så det är väldigt inactuellt med den sidan och de låtarna så jag vet inte om du vill höra på det =P men ha lite tålamod så kommer nya teasers till albumet komma upp på Myspace =)peace
anDrethx man! =)producenterna som deltar i detta projekt kommer att vara folk från Swell Session, Ekco, José DGC, DJ-B osv..