Intense - Burbian (Ute Nu!)
Äntligen här! Nu är det dags att luta er tillbaka, och göra er redo för ert livs mäktigaste åktur. ”Intense – Burbian” är enbart en timma lyrisk råhet som ger er den andra sidan av vad vanligt folk kallar verklighet. Med producenter som Hurricane, Resolution & J.s.a, har detta gett musiken en perfekt blandning av beats som tar ditt sinne till ett ”Burbian” tillstånd. Skivan innehåller även amerikanska artister så som Alias J (Houston), Steve Loc (California) och vokalister så som Pete & Molotow. Alla dessa element tillsammans ger dig den fetaste, grymmaste och mest intensiva skiva det här året. Om du någon sin har haft anledning att hålla ögonen öppna så är den tiden nu.
(Lyssna på snippet och tre preview låtar genom att klicka här ) Beställa skivan gör ni lättast på: www.knaster.net Eller: www.intensehiphop.com Mycket kärlek!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Låtarna på din hemsida är grymt tunga asså, jag skulle lätt köpt skiva om jag bara hade haft pengar:(, peace mannen!
Peace im out!
najjs ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oh fan, ska beställas direkt när jag kommer hem (;
Don't!
Den tänker jag köpa ..
Låter tungt mannen, big up för detta.. Ska kika snipp nu =)
http://www.lospalindromas.com
Sov inte på detta.... inhandla idag
har slutat köpa musik ;////////7
Feta prylar bre! När jag kammat in stålar till en ny studio kan jag lägga en slant på dig också ska du se.. Ha det hustle !
Nice att folk uppskattar! Går ni in genom hemsidan finns även en video att kolla på!
Ditt nya album "Burbian" är kärlek! <3 låtarna är shööna! :)
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalet mannen heeeeeelt sjukt
Producent
2007-08-01 23:13
that's dat ill shieeet mayn! cop it!
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
(Från din hemsida o de du skrev till mig på Myspace)...If you ever had a reason to open your eyes that moment is know. That moment is now ska de väl ändå vara? :P Musiken va faktist ganska skön fasten inte min stil, lär inte köpa skivan men keep doin ur thing!
www.Myspace.com/InsoMusic
Gillade omslaget
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Insomnia Hehehe ah det stämmer fast det är inte jag som skrivit det som står på hemsidan, men jag ska ta tag i det nu...
Tack till allihop, fortsätt lyssna och hoppas ni köper!!!
Jag behöver svarta pengar ska gifta mig snart ^^
Tusen tack... förhoppningsvis så kommer det en till video snart också! one!
"Still livin today" Jävla fet låt, är texten helt fiktiv?
en dag kom det in en snut, det var en rutten en.
inget jag säger på låtar om mig själv är fiktivt...
Ok, bara nyfiken. Bra låt med då e texten lite wierd. Eller det kanske e du som e weird. Flytta om du inte trivs.
en dag kom det in en snut, det var en rutten en.
Så alla minoriteter runt om i världen som blir diskriminerade ska flytta därifrån? Dummaste jag någonsin hört... Plus att jag säger ändå i låten varför jag inte kan flytta... Keep 'em comin!
ohooooh de här är feta grejer ska nog ta o fixa lite pengar o köpa får se!vad kostar den?
alltså, seriöst... öva som fan på din engelska, låter verkligen svindåligt :/
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Orka spela hård i sverige
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
Okej. Rakt upp och ned. Burbian is the shit. Jag har haft skivan i lite drygt två veckor och lyssnat igenom den otaliga gånger. Självfallet finns det spår som sticker ut mer än andra och då speciellt Hood Life där Pete lägger en refräng som inte är av denna värld och även Alias J kör lite skönt. You Can't See med Steve Loc är även den jävligt skönt, kan inte riktigt sätta fingret på det. Men jag gillar den som bara den och har spelat den många gånger i bilen under semestern. Anyway. Köp den, vad är 100kr? Skämms inte!
100 kr är hyfsat billigt men tycker ändå ni borde sänka om ni vill att mer ska köpa den!
Hur många har köpt skivan=)?
Utan någon större reklam gjord än, plus minus så ca 200 om man räknar all försäljning...
afro_p : du får helt enkelt tjata på mamma om lite högre veckopeng =)-Intense- : Bra jobbat! fet cd
afro_p: Word! Intense: Antar att det här är första skivan du släpper till salu? Det kanske inte ska upp till ett tresiffrigt pris när du fortfarande ligger på whoa.. Menar på att du borde ge det en chans och kolla hur många som verkligen är intresserade till ett lägre pris. Annars tycker jag lätt att den är värd 100kr men menar bara på att det kanske är lättare att börja lågt, alltså inget illa menat. Fred och kärlek.
Ja detta blir första officiella skivan till salu... Jag förstår ditt resonemang men dock så har det kostat mig lite mer än 1 år, lagt ut minst 30-40 tusen på skivan i helhet, inkl video, tryck och reklam... och hade jag tagit lägre betalt så hade jag gått back när jag säljer per skiva... Nu kanske jag inte är den mest objektiva men skivan är LÄTT värd 100 kr, för den är genomtänkt, välproducerad och man kan lyssna på den om och om igen... Själv lyssnar jag aldrig på min musik eftersom man hör den så ofta, genom skapandet och inspelningen dock så är detta första gången någonsin jag verkligen är nöjd med vad jag har gjort... 100 kronor blev det också för att jag pallar inte gå runt med växel också... mycket bekväm valuta i hooden iaf ;)
Haha, ja v'a'xel suger, allihopa! Bomba med cash till intense! Han'a'r begovad! One love fellas.
Jag har på avstånd sett utvecklingen på burbian, många av beatsen på skivan hörde jag långt innan det fanns texter till och jag måste säga att Intense har bar smak, för han väljer intemusik som inte har kvalité. Jag vet med säkerhet att han har kämpat hårt för den här och hoppas att hatare håller sig åt sidan och låter fans och andra intresserad få ställa frågor till Intense och även beställa ett exemplar av Burbian. Intense: All lycka till dig, bror.
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
Denna ska kollas upp! Gar den att fixa pa min lilla lokala skivhorna eller via natet?
ja, folk borde verkligen börja köpa skivor igen, diggar man det inte, då löper man det inte, men folk verkar köpa annan skit istället ändå 20.000 intense, snart är utgifterna tillbaka, big up
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
har lyssnat igenom snippet å sånt inte min smak men bra productioner kanske stavar fel haha men bra låtar åxå jaaa folk borde fan köpa skivor när de är bra pris som nu peace out
Enbart baserad på snippet så verkar den genomarbetad. Köp den. Kid got heart.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
Haha vet att den här tråden är fett gammal , men jag måste bara fråga hur många ex sålde du? och du mkt kännade du? tacka mig för att jag uppar tråden haha
Allyawan Du bara fortsätter leverera!!!! Keep on shining broosh!!!