Redaktionschef
2007-07-26 07:18
Aktuell Whoa MP3: Adam Tensta - It Ain't Gon Be Easy
Yes yes, ny musik uppe på startsidan, denna gång från en av de hetaste svenska rapparna just nu. _______________________________________________________Adam Tensta - It Ain't Gon Be Easy RMH ent. släpper inom kort volym nummer 5 i bolagets mixtapeserie. Därför är vi glada att kunna presentera ett smakprov från tapet, i Adam Tensta s "It Ain't Gon Be Easy" . Låten är producerad av Maverick från det egna producentteamet Major Factors . Mer musik från Adam Tensta hittar du på www.myspace.com/AdamTensta - tapet släpps inom kort för gratis nerladdning på bland annat http://www.rmh-ent.com/ Håll ögonen öppna!
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Den var rätt skön asså, diggade beatet som fan..
Låter tungt! Grymt beat och lyriken är fet också!
Yeah, you know..
Sömnigt. Det är inget go, inget action. Men så låter ju iof Tensta, det är något bakom som jag inte hör, som alla andra verkar höra... PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
riktigt jävla bra.
http://www.kalvinhiphop.com
Fett. Men håller med soulable lite, det är lite trist. Har tracklisten för mixtapet släppts än?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Beatet var dock jävligt bra tycker jag.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
helt okej.. bra kvalite men Tensta e sjuukt overhypad som rappare o beatet lat som en rock-ballad hehe d har e nothing jamfort me dom 2 tidigare.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Bangin och They Wanna Know, that is.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Redaktionschef
2007-07-26 15:22
ja men självklart är den ingenting jämför med dom två tidigare om den inte kom med på albumet och lades på mixtapet, vad förväntar du dig? :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
den va nice ädam tiinsta!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mäktigt, nice grabbar. All respekt till RMH.
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
fett som satan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Adam levererar som vanligt!
Fett som fan :D
www.myspace.com/suspectrap
Diggades!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Oracle P24 : I don't eat leftovers.. ;)
riktigt jävla fett! gillar verkligen allt du pumpar ut nu för tiden.. kärlek
www.femtastic.se
Riktigt jävla klockrent, helt underbar faktiskt.
Grymt beat, soft flow, okej text! Tummen upp!
riktigt fet.. rap från sverige tar sig
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
Graffare
2007-07-27 20:57
riktigt nice, shit aint easy!
http://metafourhiphop.com/
Han har gjort bättre
Don't!
gillade inte Adam Tensta förut, but I have come to my senses. Adam Tensta är on fire.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
hyffsat bra, har hört bättre
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
jag måste varit för trött i morse, sory brur låten är tung ! =)
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
Fet låt, inlevelsen jämnsides med beatet!
Producent
2007-07-30 18:56
Flyger fritt, landar platt
Beatet? - ok. Adam Tensta? - trött wannabe-thug-ganstah-rapper..
lät nice... lite annorlunda... fett iaf!
Diggar beatet,Men jag tycker att A/T står för nära mickrofån eftersom det bullrar så jävla mkt.Men annars thungt som sakt!
haha vilket akademiskt svar jag fick. well, låten var aight. inte mycket mer. one
Jag tycker den är jävligt ordinary, men han lyckas bra, feta rim samt en grym beat. Jag känner honom när han klagar över dessa tider å allt han säger. Kort sagt var den faktiskt jävligt bra.
Rappen funkar. Inte Tenstas fetaste såklart. Men beatet hade passat bättre på en av Gary Moores senare skivor. Eller kanske Barry Manilow t.o.m.
- I'm from the place where hardcore is beautiful (G-Boro)
Svin bra, rätt ner i mp3:an.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
That stays on the playlist!! Big Up!!
sluta lyssna på adam och börja lyssna på marc divine.....han kommer iallafall från tensta
www.myspace.com/marchinz
Övertungt, speciellt beatet!
fattar inte att jag inte e signad och den här snubben som inte ens visar sig i tensta är det! checka min musik
www.myspace.com/marchinz
www.myspace.com/marchinz
Producent
2007-08-06 22:04
det här är nice, inte top of the shit, but nice, smooth listening ... big up Adam !
Since 1984 @realgizlee // twitter
kan man få tag på texten nånstans?
Adam levererar som vanligt!
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //
Redaktionschef
2007-08-09 13:12
2414 downloads!
helt ok