mfs: Yeah, enl mig är det riktigt fett och sopar banan med det tidigare (som jag förstås också tycker är bra).salaisus: Det beror ju på hur man ser på saken, ingen försöker ju ta ifrån artisten att denna jämförelsen blivit gjord, vilket är fett. Men man måste fortfarande ha båda fötterna på jorden och inse att man kan faktiskt inte skriva hursomhelst om saker ändå är så uppenbara att folk märker det. T.ex hur mkt respekt hade du haft för ett bolag som skulle pusha detta uttalandet som fan så att det verkar som de tycker/tror detta stenhårt när det ändå finns en skillnad som är rätt uppenbar. Jag hade inte haft särskilt mycket förtroende för dem iaf. Ta då istället ett bolag som visserligen tycker det är råfett med den jämförelsen, men som ändå kan erkänna sanningen att det, trots att artisten är väldigt duktig, finns en viss skillnad mellan de båda. Då skulle jag snarare haft större förtroende för det visar att bolaget ändå har, i mina ögon, fötterna på jorden och koll på vad de sysslar med.