V. Hollender 4 nya låtar!
Ligger uppe 4 nya låtar på www.myspace.com/victorhollender . Låtarna gästas utav Freja, Ph & Anton K från Grand Prix och är producerade av Jose DGC. Kolla gärna in! mvh /V.
www.myspace.com/victorhollender
Nya grejen e skitfet.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
För mörk röst för att det ska kunna bli riktigt bra, tyvärr. Skulle nog önska att du försöker att söka en ljusare stämma så det inte blir så grötigt. Annars är du en tajt rappare.
Redaktionschef
2007-07-21 23:53
När jag läste mfs inlägg tänkte jag... "fan mörka röster som alltid äger, nu måste jag lyssna"... men han har helt rätt. Har svårt att tro att verkligen har så här mörk röst när du pratar normalt, men oavsett så borde du försöka höja den ett snäpp för det här låter inget vidare.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
det här är riktigt feta grejer! och jag lovar er rösten låter exakt likadan i verkligheten!! holla håll ett öga samt öra uppe !
Sover aldrig/sleep is the cousin of death!
du har verkligen utvecklats. propps. får tänka lite på rimstruktur och sånt bara. jag tycker du ska sänka dig en oktav och bilda en basgång.
alltså han kan ju inte låta Screwad fo real...... verkar ju skumt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ey! bara för att man inte låter som resten av landets alla nasala rappare så vad....!? snarare så att killens röst kräver lite x-tra arbete bara å tyvärr så är inte sveriges rapindustri full av fullt tekniska ljudtekniker å mixare/mastrare ( ingen smuts kastad på den som nu än spelat in å mixat detta, fatta mig ej fel) men så e d bara. V´s röst kräver bara rätt behandling ( rätt mix i mid å diskant register!). för att"komma" fram i ljudbilden. få fram "krispigheten" bara. vet andra rappare i gbg(inga namn nämda ) som levererar med bas å tyngd så vet vad jag snackar om å vad som krävs. "V" mannen! illizit backar till 100%
RICO WON - Accept What You Can´t Change ...Out Now on illizit! www.illizit.com
thnx whoa! kul att ni diggar, fortsätt så!
Vad fan har du gjort med din röst för att få fram dom här fruktansvärda ljuden?
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
V PUNKT MAJORNA 414
NYA GREJEN ÄR ATT LYSSNA PÅ V.
www.myspace.com/olseppgbg
BearC, Haja dealen nu Björne, V. låter såhär. Accept what u cant change som någon sa...
BearC P19: Tusen pers har lyssnat på dig, sextontusen på V.
big up ILLIZIT
Säger som Illizit, rösten behöver bara rätt mix. Detta är orginellt så de skriker om de! Inget att snacka om .. Ännu en prick på kartan! Tummen upp !
www.Tredjelinjen.se
V punkt aka presidenten aka Unge Pengar...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
göteborgs stolthet precis som majorna
asså shit han måste ju ha gjort om rösten ..
det är hans riktiga röst sluta diskutera den nu och kommentera låtarna ist
Erik, du vet det är samma deal som med ditt skägg. Folk undrar ju om det är på riktigt...
bump it bump it
du VET du vill smeka mitt skägg!!
jag börjar prutta när jag hör såhär bra musik ;):P nämen seriöst så var det bra, du borde som sagt öva på rimstruktur och inte pitcha rösten... tja! :D^^
"Nya grejen är att hiphop är död, för i sverige har man alltid varit hiphop förr" Jävligt fet rad.. Jag gillade refrängen som fan också, den har verkligen hitpotential.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Hade för mig at jag hörde av Holender för rät länge sen o då lät det mer snook stuk på rappen, äre här nerpitchat eller re jag som blandar ihop artister? Annars räckere ju att va släkt med Pål Hollender för streetcredd
Haha! Vafan! det där var den mörkaste rösten efter Isaac Hayes! Första svenska rappare som inte låter som en kärring!! :)
trodde att det var chopped & screwed faktiskt.
Sjukt svårt att höra vad han säger plus att det låter chopped & screwed, sitter och lyssnar om och om nu för att ge det en chans...men...
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
jafan ... de blev nice detta juh --- minns inte imorn e sjukt go ... diggade den reffen ... De lär bli mer hollander - jose dgc grejer -- Shiiaaa
WWW.JOSEDGC.COM WWW.MYSPACE.COM/JOSEDGC WWW.GRIND-MUSIC.COM
Går allt bra så kan ni vänta er stora saker ifrån detta click. Backas av de bästa.
V-V-V-V-V-V-V-V-V-V-V-V-V. Hollender for president!
Haha jag börjar vänja mig nu =)
tack !
daym man, trodde skiten var chopped and screwed först.
Har inte lyssnat men ska,Viktor är fet..SÅ E D
http://www.myspace.com/callep
det var väl aight..
Västkust Rockerz
thnx whoa .
rösten är för mörk, dock gillar jag dina texter :) keep it up.. Gbg!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
fler
mer