I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Soul 2 It Entertainment

Svensk Hiphop - Audio & Video

Poet

2007-07-10 14:19

Soul 2 It Entertainment

Vi är glada att äntligen öppna portarna för vår rörelse Soul 2 It Entertainment, som består av ett nätverk av sångerskor, rappare, promotors och producenter. Med en filial i Malmö och den andra i Frankfurt siktar vi på att skapa ett nätverk mellan svensk hip hop och den tyska marknaden.

I vårt stall har vi några tyska artister som Nils och Anna, Kodie från Pennybridge Kingz och även några nya akter som BC & J. Esco från Malmö.

Ladda gärna ner låtarna på hemsidan i väntan på nytt material, kommandes i höst.

With love/ S2I

Soul2It.Net

At the gates of Eternity...
Redaktionschef

2007-07-10 14:38
Kul! Väntar med spänning på Kodies material.

ps. loggan/rubriken på sidan borde kunnas göra snyggare.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Poet

2007-07-11 13:40

Yeah baby! Kodie har inte legat latsidan, trots att det var snart 2 år sedan han släppte något.

Ny låt av Kodie förresten, Pennybridge City, finns att ladda ner på hans myspace sida.

Checka även hans promotion video :)

2007-07-11 14:50
sidan ser helt fördjävlig ut med Firefox, kanske något att tänka på.

annars kan jag bara ge er lyckoönskningar och hoppas att allt går bra för er
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2007-07-13 00:28
Fiyah: Ok, det visste vi faktiskt inte. Ska se om det kan göras något åt det! :)

2007-07-13 13:42
Ja, presentationen av folket hamnar till hälften utanför skärmen och går inte att sidscrolla till : /
Allt som syns är det som går i linje med:
Kodie The scoo
Hard Knocks Mixta
Coming out autumn

Verkar som att det ska finnas nåt under också, men det går inte heller att rulla ner till...

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Poet

2007-07-13 14:09

Mabande: Kör du också med Firefox? Eller vilken upplösning kör du/ni med?

2007-07-13 15:50
Den funkar varken i IE eller FF för mig. Det är bättre i IE, men saker hamnar fortfarande utanför.

Snygg sida annars dock :)
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Poet

2007-07-13 16:02

AGHHH!!!! Ska ta tag i det så snart jag kan hehe, så störigt!

2007-07-13 18:38
bra att Mabande sa vad som var fel och inte bara klagade som jag, ber om ursäkt för att jag inte var mer utförlig i min kritik
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-14 09:54
Hey BC... Sidan funkar i Safari :)
I vilken ordning rappar ni i Linden.. låten?
Poet

2007-07-14 12:45
Critical: Jag är han med den skrikiga, lite mer gälla rösen hehe. Alltså nr 2 i den låten.