I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ladda Ner Lillemans Nya Singel Här ! ! !

Svensk Hiphop - Audio & Video

2007-09-07 10:52
bästa låten på länge,jobbigt för vissa o säga att lilleman ,lillpojken som va så söt på ztv för ett par år sen ,faktiskt vuxit till sig och rhymar grymt här över en tung egen producerad beat,bara säga fett najs aså,aldrig någonsin fastnat för lillemans "radio hittar" men det är ny tid ny strid nu och denna är en banger,fastnat totalt för denna sen jag skrev sist,mäktigt, tungt,kul tycker jag.

måste va extra tung press för en sån här kille som hade kontrakt med universial om jag inte minns helt fel (?) att få ut tungt matrial.

Behöver beats !!

2007-09-07 10:58
Hur gammal är han nu? Känns väl lite sådär att kalla sig "Lilleman" och "Lillkillen" fortfarande va?

Det här är ju bättre än innan så klart.. men jag tycker inte om det, tycker det är sjukt tråkigt. Tröttnat på låten efter första refrängen..
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2007-09-07 11:20
Fan den va fet. mycket bättre än hela din debut skiva. du har fan blevit bra! BIG UPP TILL DIG
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.