Fuck Your Mixtape Mixtape Vol. 2
Yes Yes Ya'll! Örebros obesegrade mixtape-kungar Chipchoppin Order är tillbaks igen med volym 2 i serien Fuck Your Mixtape Mixtape. Denna gången är vi tillbaka med 19 heta låtar/sessions som vi hoppas ska pumpas runt om i landet! Förra gången sålde vi 100 stycken på 1 vecka, only by word of mouth! Mixtapen innehåller raps ifrån Cheek, Narkimic, Teraq & Chris. Beatbox av Genius-Enis. Produktioner av Prime-Stash, Phunk2 & Chris. Mixtapet kostar ynka 20 kr och finns att köpa på WE & Najz Prajz i Örebro, annars kan ni köpa direkt ur någon av våra ryggsäckar. Mer försäljningsställen kommer att komma up såsmåningom! Om du vill beställa skivan så kostar det 40 kr på grund av frakten, skicka isåntfall ett mail till [email protected] om att du vill köpa en skiva. Vi har dessutom t-shirtar med loggan som är på skivfodralet att sälja som kostar 100 kr, maila för mer information om dessa!FLYER! Vi bjuder dessutom på 2 stycken gratis-mp3or som ett smakprov av mixtapet:Narkimic - Tömmer Skallen Cheek & Teraq - Passin Out On The Couch ONE /Cheek
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
freshnessssshhhhhhhh where the fuck is örebro at!? its right here homie got nike air`s on meee
Chipchoppin presidents!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionschef
2007-06-19 22:08
Snippets kan ni väl styra upp? :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Oracle > Vi bjuder på 2 låtar ifrån mixtapet, men visst vill ni ha snippets så går det väl att ordna! :)
Fet skit! Köp!
www.skugganavsvampen.com
Skivsamlare
2007-06-20 10:17
Gillar produktionerna på de bägge låtarna, för mig är namnen som ni nämner helt okända - både på artister- och producentlistan förutom Phunk2.. Skulle vilja se en hel tracklist, och gärna snippets med.
Yes! In Concert — For the love of music
ÖreZooooo! Chipchoppers är skogstokiga. Hojta på era pojkar! Eller er pojke. No homo.
01. Intro (Pennybridge Shit) 02. Cheek - Rockin & Rippin It (Prod. Phunk2) 03. Narkimic - Godnattsaga 04. Cheek, Narkimic, Teraq - Flava In Ya Ear 05. Narkimic & Genius-Enis - Beatbox Skit 06. Narkimic - Kom & Testa (Prod. Phunk2) 07. Cheek & Teraq (Blues Bros) - Passin Out On The Couch 08. Cheek & Narkimic - Purpose In Life (Prod. Prime-Stash) 09. Chris - Session 2006 10. Cheek & Narkimic - I Drop Lyrics 11. Cheek & Genius-Enis - Beatbox Skit 12. Cheek - One Of Thoose Days (Prod. Phunk2) 13. Narkimic - Tömmer Skallen (Prod. Chris) 14. Cheek - Droppar Det Magnifikt 15. Cheek & Teraq - Ressurect Thru The Song (Prod. Prime-Stash) 16. Narkimic - Sound Of My Path (Prod. Phunk2) 17. Cheek & Teraq - Secret Society Radio 18. Cheek & Narkimic - Sign Of The Times 19. Cheek - 32 Bars O.D. (Outro)
Producent
2007-06-20 21:20
tjakka en skiva nu bre! its that raw shit!
//geniusenis
Skivsamlare
2007-06-20 23:21
tung skiva! tjacka tjacka!
freshness... fanns ett gäng flippade låtar som va tynga!
passin out on the couch, yeah no doubt!
hehe pumpar skivan med öppna fönster så hela Varberga hör.tack för en tung skiva grabbs.
Skysst skysst! LIVE FROM VBG, im on some pennybridge shit! :)
Detta gillas starkt! Big up homies!
Smakproven va ju inte mycke o hänga i gran, bonnigt värre...
Fuck your mixtape.
"Pregnant pussy is the best you can get- Fuckin the bitch while her baby`s suckin dick-"
Cop that shiie!
Producent
2007-06-29 19:54
knulla ditt blandband blandbandet, skaffaaa!
//geniusenis
Nu jhövlar era jävla fittor, nu ska jag berätta nåt för er... kom hem just fårn PSTQ oxh hans spelning med calle p och gubb så nu ska ni höra på nått fett... DCC world order är in court nbuo ch alla jävlar som fuckar med Örebroklyns stoltheter ska få en feeeet jävla kizzzzuk i röven så dom inte kan gå på två veckr fatta att Cjhipchoppin steroetypes är Sveriges nya Wutang och att dom kommer äga sönder 2007! Jag kommer snart upp och kör in het shit med mina brörder... CC UP!
Haha Aggro!! That's what's up!
Gissa vem som var full igår? Jag kan däremot tillägga att CC har en egen playlist på min ipod och där spelas "passin out" och "Kom o testa" allra mest!
haha :D skönt haneeeeeessss!
phäääääääääääääääääääääät shiiiiiiiiiiit!
Fucka ur!
Word Aggro! Vi var fler som var fulla igår... Jag, teraq & genius-enis langa mixtapes i stockholm... gissa vem vi träffa på gatan som styrde ett tape? PAPOOSE! :D