I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"Intense - To Much Pain" (Burbian Teaser)

Svensk Hiphop - Audio & Video

2007-06-16 20:56

"Intense - To Much Pain" (Burbian Teaser)

Hej gott folk, inom kort är min nya skiva "Burbian" färdig, detta lanserar jag bla genom en ny låt ni kan kolla in...

Den heter "To Much Pain" och är producerad av Hurricane Productions. För att lyssna på låten gå till:
www.myspace.com/intenserugged

Gillar ni det ni hör så gå in på www.intensehiphop.com och skriv upp er på maillistan så får ni info så fort skivan släpps... Den kommer kosta runt 100:- och man kommer kunna köpa den över nätet...

Hata, älska, gör vad ni vill! Hoppas den smakar iaf...

www.intensehiphop.com
www.myspace.com/intenserugged

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-16 22:02
fett cooolt!
Graffare

2007-06-16 22:31

Burbian? Har för mig att den skulle heta något annat, eller har jag fel dawg?

Låten: Beatet är aaaushiwt, gillar texten..

låter som en laidback intense, nice i vilket fall!

http://metafourhiphop.com/

2007-06-16 23:43

Fett nice
Beatet var jävligt nice .
Du lägger det jävligt tight som vanligt .

reff var jävligt sköön ..
Du är grym Intense ....
låten var riktigt nice ...

Peac

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-17 01:27
Riktigt tungt.

2007-06-17 01:30
Riktigt tungt mannen!

Fett flow och fet inlevelse, fortsätt att göra din grej! ;]

2007-06-17 01:32
Fett nice mayn :)
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.

2007-06-17 10:32
DjA från hurricane är brutal.. fet intense som vanligt..
www.myspace.com/konnektent - din källa för grafix
Rappare

2007-06-17 12:08

riktigt fett :D

www.myspace.com/lizenmusic

2007-06-17 19:30
riktigt sooft man :D diggar din shiiet ! gillar din attityd och ditt sätt att framföra din musik, så UPP WHOA !

2007-06-19 19:35
Tusen tack till alla!

godlovesugly
först skulle den hetat "back in the gutter" men jag bestämde mig senare för att burbian passa bättre!

One, keep 'em comin'!
Manager

2007-06-19 22:46
skit bra!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Manager

2007-06-19 22:48
Spelas om och om! och min Indie bror gillar också med haha!
big up
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Skivsamlare

2007-06-20 10:19
Fet, hoppas du lyckas med plattan!
Yes! In Concert — For the love of music
Graffare

2007-07-27 20:58
folk sover.. beställ/köp skivan gaddmnit!

2007-07-27 21:02
döp om låten till Too Much Pain om du inte vill tas som ännu en europeisk rappare som inte kan engelska.

försökte lyssna på låten men spelaren på din myspace laddade inte spellistan.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2007-07-27 21:11
Om du skulle anträng dig lite så ser du att låten heter TOO much pain jag gjorde stavfel bara...

För övrigt så finns den på min hemsida också...

2007-07-27 22:39
om du hade ansträngt dig lite hade du inte stavat fel på ditt eget låtnamn 2 gånger!? speciellt om du kan engelska.
Rhetoric
Graffare

2007-07-28 02:22
Rhetoric P22 a men dö serriöst, vem som helst kan skriva fel ibland vad är det med dig?
Luktar personligt hat mot Intense.. lol

2007-07-28 03:04
jag försökte hjälpa intense genom att korrigera hans låtnamn (som jag trodde var To Much Pain) men istället blir jag tillsagd att anstränga mig. var absolut inget negativt menat med mitt första inlägg, och inte med mitt andra heller för den delen. jag svarade bara på samma sätt som intense svarade på mitt inlägg. jag kvarstår dock vid att det är konstigt att skriva fel titel på sin egen låt och sen be andra anstränga sig :)

om man är artist och rappar på ett så universalt språk så som engelska, istället för sitt första språk, måste man verkligen se till att ens grammatik + uttal är tipp topp. annars blir det lätt så att folk inte tar en seriöst. man ska helst inte ens märka av att rapparen inte spottar på sitt första språk. är det för uppenbart så ledsnar jag (och många andra) ganska fort.

jag antar att syftet med intense engelskspråkiga låtar är att nå så många som möjligt med hans budskap/berättelser. jag ville helt enkelt hjälpa till att göra det så lätt som möjligt.

inget hat mot intense. gillade hans förra låt+video som jag skrev i förra tråden. om mina inlägg luktar personligt hat mot intense så luktar dina intense groupie.
Rhetoric

2007-07-28 08:53
Du låter inte så värst positiv i ditt första mess så det är inte konstigt att folk tar det så...

Men jag lägger ingen tygnd på om nån på whoa tar mig som en rappare som inte kan engelska därför finns det ingen anledning att anstränga mig. Dock så anstränger du dig ändå såpass att ge kritik till en person du inte känner och då bör du ha lite mer kött på benen när du väl gör det för annars uppfattar ju folk dig som en hatare. Det var mer så jag menade när jag sa ansträng dig lite mer.

Men fuck it, kul att du diggade videon, ha det bäst!

2007-07-29 04:27
uppar tråden åt dig igen :)

Men jag lägger ingen tygnd på om nån på whoa tar mig som en rappare som inte kan engelska därför finns det ingen anledning att anstränga mig.
jag sa inte att du inte kunde engelska, det är något du hittat på.
menar du att jag bör dubbelkolla dina hemsidor för att se så du inte råkat skriva fel? varför ska jag som lyssnare anstränga mig mer än dig som artist? finner du inte det lite komiskt? sen så menade jag att folk UTANFÖR sverige kanske får fel uppfattning, men du kanske inte har utlandet i sikte?

Dock så anstränger du dig ändå såpass att ge kritik till en person du inte känner och då bör du ha lite mer kött på benen när du väl gör det för annars uppfattar ju folk dig som en hatare.
vad för sorts kött behöver jag på benen för att peka ut att du använt dig av fel grammatik? jag kriticerade inte din låt (pga att jag inte kunde lyssna på den), utan enbart låtnamnet. hur kan detta uppfattas som hat? förövrigt är det inte särskillt ansträngande att skriva 2 meningar...
Rhetoric