jag försökte hjälpa intense genom att korrigera hans låtnamn (som jag trodde var To Much Pain) men istället blir jag tillsagd att anstränga mig. var absolut inget negativt menat med mitt första inlägg, och inte med mitt andra heller för den delen. jag svarade bara på samma sätt som intense svarade på mitt inlägg. jag kvarstår dock vid att det är konstigt att skriva fel titel på sin egen låt och sen be andra anstränga sig :) om man är artist och rappar på ett så universalt språk så som engelska, istället för sitt första språk, måste man verkligen se till att ens grammatik + uttal är tipp topp. annars blir det lätt så att folk inte tar en seriöst. man ska helst inte ens märka av att rapparen inte spottar på sitt första språk. är det för uppenbart så ledsnar jag (och många andra) ganska fort. jag antar att syftet med intense engelskspråkiga låtar är att nå så många som möjligt med hans budskap/berättelser. jag ville helt enkelt hjälpa till att göra det så lätt som möjligt. inget hat mot intense. gillade hans förra låt+video som jag skrev i förra tråden. om mina inlägg luktar personligt hat mot intense så luktar dina intense groupie.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech