Redaktionschef
2007-06-14 07:26
Aktuell Whoa MP3: Mofeta & Jerre - VIP
Yes yes. Ny torsdag, ny fri mp3:a på startsidan. Enjoy! ____________________________________________________Mofeta & Jerre - VIP ----> DIREKTLÄNK Stockholmsduon Mofeta & Jerre prisades nyligen med "Ted Gärdestad stipendiet" och uppträdde så sent som häromdan på The Voice. Karriären är på väg uppåt och nu släpps singeln "VIP" exklusivt på whoa som ett smakprov på det kommande albumet "Bomben" . En gång i månaden driver man dessutom "Klubb Spiderdogs" , där publiken bjuds på spännande liveframträdanden. Imorgon gästar Organism 12 och DJ Large. Läs mer om det här .
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Så sjukt tungt!
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
shit fan va saker det är som händer.. ted-priset, voice, VIP blir officiell, spiderdogs anthem haha billys pizzor in the VIP-room! flexig stiiil..
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Trodde det skulle vara hur kasst som helst, men det är helt tvärtom. Det är hur bra som helst! Go for the gold!
Yeah, you know..
Chai, vad får dej att tro att det är kasst innan du lyssnat när det är Mofeta Och Jerre det handlar om? :]
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
om inte Bomben kommer ta in dom i VIP:n så vet jag inte vad som kommer göra det.. har sjukt höga förväntningar!
yeaaaaah! skön som fan, så jävla softa ni är! finns den förra versionen av låten (VIP) nånstans att tanka? jag har för mig att det var ett annat beat när jag såg Mofeta på Lava då.
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
WWW.ISMEN.NU
Sjukt fett!
Lookin at you through the glass..
äckligt fett beat ! :D bra flow. rätt tråkig och intetsägande text men ni har ändå skön delivery.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ah fy satan! så jävla överlägset! fluffie du är grym när du låter arg och hungrig! JAH! ni är där ni vill vara alldeles snart!
www.femtastic.se
Dom är bara för goa. Gillar starkt !
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Skittungt. En av de bästa whoa-mp3orna nånsin!
Riktigt tung låt, bland det bästa jag hört med er!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
de här va fett som fan , de enda som inte e så jätte bra e beaten ananrs va de överfett
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
det här är bland det bästa ni har gjort. holler!
Sopsäck Serenad
Ahh helt ok låt, beatet gör det lätt för er iofs.. Sen där sista versen, yeaahh uhh uhh i 1 min lite överspelat och fantasilöst enligt min mening... Men fan, jag lyssnade hela låten så ni fångade en del av mitt intresse iaf. aiit peace.
skönt beat, fett tråkig text
typ de bästa ni har droppat, galet tungt!
hets, stress, fest!
Jag tycker det var jävligt tungt!
fan va tungt!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Så jävla bra tycker jag inte att de h'r är. Det är helt ok och bättre än mycket som släppts på whoa, men det är fortfarande inte jätte bra de bara ok. Beatet är inte så bra, flowen funkar men är inget speciellt och texterna är inget super. Men som sagt helt ok. Kan tillägga att jag e sjukt petig =)
Eyy! Tack som fan för att ni diggar! Du som tyckte att Jerre gör "lätt sveriges tråkigaste beats" - vi har nog inte samma smak.
www.mofetajerre.se
Jävligt nice work.Synd bah att man inte kunde köpa singeln istället o stötta,Angånde titteln på ablumet faller mej inte i smaken dock,Dom känns litte som komdi-Hipp-Hopare.O btw. Med tanke på deras namn så hade "Deal or No Deal" hade passat betträ som deras tittle eftersom det känns mera som deras stil. Thumbs Up!
Änktigen, tööng längtat länge på den här låten! =)
Shauwn - vi fixar nya grejer du kan få stötta med sen! Pumpa den här så länge...
www.mofetajerre.se
Producent
2007-06-15 11:51
haha så fet. fett skönt när jerre rappar. bra produktion.
http://www.soundcloud.com/gyllander
Skitfet låt må man säga, så jävla bra delivery och allt från Mofeta, sen blir det ju inte mindre fett när Jerre rockar loss :)
tyckte låten va häftigt.. borde nog sänkt liiiiite på rapen o så.. d där stökiga soundet på slutet e rätt najs ändå.. egen style, så ska d va.. d soft, jag digga... päjs
Graffare
2007-06-16 02:43
folk klagar på texten men jag håller inte med.. nån klagade på produktionen men jag håller inte med.. många sa YEAAAAAAAH men jag håller inte med jag tycker WOW!
http://metafourhiphop.com/
Graffare
2007-06-16 02:43
tummen upp
http://metafourhiphop.com/
Jag är både glad och avundsjuk för att det går bra för pågarna och jag hade inte hört nånting innan detta. När jag fick höra om ted Gärdestadsstipendiet och hur bra det går för dom så satte jag ribban högt... för högt.Detta är ju i klass med "Glassigt" och "Karatefylla" . Jag har svårt att särskilja detta från tidig 90-tals Just D, fast skillnaden är väl att det på den tiden var innovativt och fräscht. Idag känns det bara som... Markoolio eller barnprogrammet Nicke & Nilla.Jag säger inte att de inte rappar bra , det är tajt rent rytmiskt men jag väntar på åtminstone en rad som får mig att dra på smilbanden. Jag har lyssnat på en del av låtarna på deras hemsida nu och det finns ju ingenting där, de säger ju inget. Jag fattar, ni rappar, kammar in pengar och får brudar... men sen då?Höjdpunkten bland låtarna är definitivt "Andas ut" . Den är fantastiskt äkta, om man nu får använda det ordet nu för tiden. Otroligt målande, välskrivet, genuint och den är inte full av en massa skitsnack. Som sagt, jag är jätteglad för deras skull, det är ett helvete att göra sig hörd i Sverige! Grattis som fan!
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)
Tack allihop, det är fan sommar...
www.mofetajerre.se
äcligt fet . bästa jag hört med er
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
props till alla som diggar!
"Can you get Fonky?"<br> www.mofetajerre.se
låter som det brukar... övrigt..en hype låt
oi oi
det bästa ni lagt, blev helt imponerad, VIP är skiten, best believe. funked to the limit
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
fan vad nice, tack!
www.mofetajerre.se
fet låt tycker jag!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
hehe, grymt. tackar om och om igen till er som faktiskt diggar!
Skivsamlare
2007-06-19 10:05
Nja, känner det inte som resten verkar göra. Tycker låten är aningen trist, rätt flippat beat dock - men finner ingen helhet i den. Hade höga förväntningar som Emil Brikha sade efter att ni vunnit T.G-priset, men det här funkade inte i mina öron.
Yes! In Concert — For the love of music