I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Aggro Kontorstid 1 & 3 (med Simon G)

Svensk Hiphop - Audio & Video

   

2007-06-11 19:58

Aggro Kontorstid 1 & 3 (med Simon G)

Hej, allihop! Aggro här.
För några år sen började jag skriva på ett solosläpp. Skivan skulle ha en story rakt igenom och jag skulle spela huvudrollen som Jojje T, en hunsad kontorslav som man skulle få följa på jobbet från första dagen på jobbet (Måndag) till den stundande konfrontationen med chefen (Fredag). Jag ägnade några åt att casta kompisar och rapkollegor för olika roller, men projektet rann ut i sanden på grund av seriösare saker som för lite tid och för mycket jobb. Flera av låtarna spelades om på nytt, innan jag gav upp idén om konceptskivan.

Jag har nu valt att släppa två av dom inspelade låtarna som sneakpreview på min myspace. Jag har funderat rätt länge på att släppa ett solosläpp, men det har inte riktigt lossnat med tanke på mina tusentals sidoprojekt (Och tecknandet förstås, som tar mycket tid). Säg gärna vad ni tycker om grejerna.

www.myspace.com/aggrokultur

Kontorstid 1 är producerad av Reyez
Kontorstid 3 (med simon G) är producerad av Twofinger-Charlie

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.