I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ri-Fa Madness @ Myspace.com

Svensk Hiphop - Audio & Video

   

2007-06-10 18:59

Ri-Fa Madness @ Myspace.com

Ri-Fa myspace har nu kommit till världen! På sidan kan ni hitta 3 nya låtar, från den kommande Ri-fa Madness skivan, samt bilder och videos.
__________

Nu på sidan hittar du bland annat:

3025 (med: Snake)

Uppbackade av Snake & producerad utav RSL skapar Ri-Fa här en framtidvision i musik. Med riktlinjen att detta är hiphop år 3025 ryter rapparna ut skrytiga rader & roliga framtidsreferenser på löpande band. En catchy refräng av Snake binder ihop den här låten till en riktig banger!
"..och utomjordiska brudar från jupiter skakar rumpa"

Delta 9

Den röda tråden genom Ri-Fa Madness får på, spår nr. fem vid namn "Delta 9", en ordentlig tillskruvning.
Delta 9 är det aktiva ämnet i THC som är det som påverkar en när man röker marijuana.

That Swedish Guy står för ett riktigt gungigt beat med en härlig sampling ifrån ett avslappningsband där en meditativ röst råder lyssnare till att "andas in". Rapparna bjuder på galet flow och bra beskrivningar på de känslorna som Delta 9 skapar.
"då var man stukad igen... igen"

Hon Är Min Vän (med: Sandra)

Calevi står för produktion av denna låten och med en underbar sångrefräng, där Freezylocc får hjälp av Sandra och en upppitchad röst i sann Kanye West anda, blir denna låten en riktig framtida klassiker.

I verserna berättar Tay Tay Dat Dude, Freezylocc & Shazaam om varsin kvinna och hur relationen till dessa påverkat dom.
"Hon är ingen spegelbild av mig, men hon är min vän"
__________

Håll utkik för uppdateringar!

http://www.myspace.com/rifamadness

/ Ri-Fa Crew.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.