Ri-Fa Madness @ Myspace.com
Ri-Fa myspace har nu kommit till världen! På sidan kan ni hitta 3 nya låtar, från den kommande Ri-fa Madness skivan, samt bilder och videos. __________ Nu på sidan hittar du bland annat:
3025 (med: Snake)
Uppbackade av Snake & producerad utav RSL skapar Ri-Fa här en framtidvision i musik. Med riktlinjen att detta är hiphop år 3025 ryter rapparna ut skrytiga rader & roliga framtidsreferenser på löpande band. En catchy refräng av Snake binder ihop den här låten till en riktig banger! "..och utomjordiska brudar från jupiter skakar rumpa"
Delta 9
Den röda tråden genom Ri-Fa Madness får på, spår nr. fem vid namn "Delta 9", en ordentlig tillskruvning. Delta 9 är det aktiva ämnet i THC som är det som påverkar en när man röker marijuana.
That Swedish Guy står för ett riktigt gungigt beat med en härlig sampling ifrån ett avslappningsband där en meditativ röst råder lyssnare till att "andas in". Rapparna bjuder på galet flow och bra beskrivningar på de känslorna som Delta 9 skapar.
"då var man stukad igen... igen" Hon Är Min Vän (med: Sandra)
Calevi står för produktion av denna låten och med en underbar sångrefräng, där Freezylocc får hjälp av Sandra och en upppitchad röst i sann Kanye West anda, blir denna låten en riktig framtida klassiker.
I verserna berättar Tay Tay Dat Dude, Freezylocc & Shazaam om varsin kvinna och hur relationen till dessa påverkat dom. "Hon är ingen spegelbild av mig, men hon är min vän" __________ Håll utkik för uppdateringar! http://www.myspace.com/rifamadness / Ri-Fa Crew.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Delta 9 ,tung ! bra skit grabbar
Delta 9 var riktigt jävla cool.
Fan vad jag vill ha "HON ÄR MIN VÄN" shit.. vad tung
- Delta 9, smutsig som fan. me like - Hon är min vän, skön sång.. Soft låt!
hets, stress, fest!
Fet skit! Ser fram emot skivan!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
aah fyfan va fet skit! när kommer skivan?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dunder fettt! längtar till skivan!
ASFETT! Skivan är ett självklart köp!
Hon är min vän, riktigt härlig låt.
För att det är ute med forumsignaturer.
YES! damn ye
hur fan ska man beskriva hur jävla tung ni e ?
Kom igen vafan, 12 jävla kommentarer (13 efter denna alltså) men endå, jag menar.. ni är Ri-Fa om den hade legat i audio forumet så hade ni haft ca 100 minst iallafall... det är synd, för ni är grymt bra. när kommer skivan?
Hon är min vän ger mig fan rysningar alltså. sjukt sweet!
kul att folk gillar .. tell your friends.
Shiit vad tungt!!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
så ni gör de!
http://www.myspace.com/cliq75 "LVT baby baby!"
Nice, ser framåt...
Don't!
mm ri-fa är bra skit alltså!
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
Aa, det är bara du, någonsin hört talas om nice flyt?
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
När kmr Sulten Mixtape?:)
martinus - sorry att du känner så.. men vad gör du här då?
Fett shit ..hon är min vän är grymast
http://www.myspace.com/bizzlebeats
Bra låtar men "Hon var min vän" var verkligen mitt homepiss (Som yakballz hade sagt), den låten var tyngst! Cool filmkulturell referens på projektnamnet!
tack! gerrup!
Den här skivan är ett givet köp.
Redline!
Detta skall köpas grabbar!
alla låter var jävligt softa. den enda skivan som är värd att köpa här via whoa
kul att folk verkar digga! skivan släpps i sommar!
framtiden justja, kika in på bloggen på
här för gratis mixtape!
hojta!
Delta9 va nice
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Eller vafan nu lyssna ja på hon är min vän, den va tyngre, nog de tyngsta ja hört av tay!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Ähh trippelinlägg, hon är min vän är fan de tyngsta ni lagt, gillar den som fan, så därför gjorde jag den roliga saken att ja rippa den och slängde in den på mp3an, ni får langa mig ett ex av skivan sen när den släpps! Shaz och freezy lägger de jävligt skönt också, shaz text är äckligt jävla tung och freezys röst är oslagbar. Puss på er!
... Delta 9; sweet låt, bra flyt, bra texter och nice beat. självklar i mp3n.. Hon är min vän; en seriös och underbar låt, shazaam du är guld i den här. 3025; var helt ok, var dock lite för stukad för att förstå låten x) keep it up och hojta så köper jag mixtapet må väl, kärlek!
eslöv
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?