Redaktionschef
2007-05-17 08:21
Aktuell MP3: Duggud feat. Medina & Sam
Ny torsdag vilket innebär ny musik på startsidan! Enjoy! _________________________________________________Duggud feat. Medina & Sam - Flyg Med Oss "Flyg Med Oss" är tagen från den svenska producenten Duggud s skiva "Everyday People" , som släpptes för några veckor sedan. Gästar gör Medina och Sam . För mer info surfa in på: myspace.com/duggudnbs eller myspace.com/nothinbutskillz
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
riktigt tight av alla :D skönt beat vem har proddat ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Beatet är proddat av Duggud, precis som resten av låtarna på skivan ' Everyday People'.
okaj. låter riktigt nice :D skönaste svenska reffen jag hört på länge
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mkt bra skit detta...
http://fredpajorden.com
skön låt osså! feet som fan! beatet naajs! den arabiska delen hade jag svårt för att förstå avd dom sa! men det akn vara för dialketen! men mer sånt big up det gillar vi!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Skivan kan inhandlas för 49 kr på
Knaster.net , jag kan rekomendera den starkt!
underbart mästerverk!
Lillbroshan - (En hand två fingrar
fett! för bra för sverige dock ;) dugguh! du borde sluta jobba med no names MCs för cash m8 ;) då menar jag inte medina och sam förståss.
http://www.myspace.com/chaem<br>
det jag menade med det e att han kan verkligen slå utomlands o borde koncentrera sig på det istället. alla musikers dröm e ju att kunna en dag leva på att göra musik. inget diss mot sverige lr så. jag bor ju för fan här oxå =) sen om du tycker att det var fjantigt så e det ditt huvudvärk m8 =) no hate.
http://www.myspace.com/chaem<br>
riktigt grym låt dugge, en av mina favoriter från plattan
haha fyfan vad pinsamt dåligt det här var :)
www.filtret.wordpress.com market presenterar.... Filtret netplay
Det var inte min stil riktigt faktist..
Highfive anyone, anyone?
Grym låt...
Skivan rekomenderas starkt... Riktigt tung..
Ni kan även köpa den på:
www.galagowear.com 5 euro och fri frakt!
sommarn e slut ? hur gammal e låten ? Var inte så mycket min stil. var konstiga vibbar man fick av den, vet inte..
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
FET SKIT!
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
Rätt sliskig refräng, men verserna och beatet var bra!
Redaktionschef
2007-05-18 20:16
Spektrum haha fyfan vad pinsamt dåligt det här var :) hehe.. dela gärna med dig med en förklaring till varför du tycker som du tycker, med tanke på att du uppenbarligen snappat upp ett par saker i låten som inte vi gjort.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Beatet var helt klart höjdpunkten i låten, riktigt bra !
jag droppar bomber som hitler
håller med stilpoäng, you said it bro
www.infernoproductions.se
Måste säga att rytmingen i räppen e ju helt åt väggen. Gillas inte alls detta. Kvaliteten på ljudet e ju dock sjukt bra. Man lyssnar väl 1 ggn. Inte mera.
stilpoäng: Medina medverkar på mixtapet tillsammans är vi starka med en låt från deras kommande skiva!
............ Va i hela fridens namn är det där för refräng?!? Kan aldrig tänka mig att MEDINA har godkännt det här.. Personligen tycker ja att snubben som sjunger borde hänga sig! Låten var riktigt kass. det låter som att MEDINA inte ens borde vara där från första början, de luktar cash i görningen, har dom fått betalt för att lägga verserna ?? Hemsk låt.. bara min Whoa åsikt!
ALLA ni som tyckte det här var skit och vill höra riktiga
medina , kom till
Hoodsfred den
1 JUNI eller gå in på
www.7dar.se Snackade med Sami (Medina), han hörde låten första gången idag och berättade att refrängen lagts i efterhand. Han har inte hört slutresultatet och inte heller godkännt att de ska bli Veckans MP3 på whoa.
Dålig information till artisterna tycker jag.
Menmen, det är väl så det fungerar. Tyckte iaf att duggud kan sluta sjunga o börja jobba på lagret igen. Tack o hej!
Redaktionschef
2007-05-20 13:30
Dugguds skivbolag skickade in låten så de får ta på sig det ansvaret. Hade varit i kontakt själv med Alibi före vi fick in den här låten, och kommit överens om att de skulle skicka in en låt, så när "Flyg Med Oss" dök upp några dagar senare antod vi att de varit i kontakt med Duggud.
Oracle P23 : Ursäkta om jag floddar O skriver för andra gongen... Men Jag tycker så här om folk INTE diggar skiten så lyssna INTE på låten i sånfall O det är väll inte whoa´s fel om duggud skickar en låt och inte har inforemat det till medina och rätta mej om jag har fel eller inte? Har inte duggud rätt att änvanda låten hur han en vill eftersom det är han som har proddat låten o den kommer komma på hans senaste mixstape?är det inte så saker o thing funkar.Och det finns folk som inte ens har råd att köpa mixstape/album/skivor whatever och dom kanske uppskattar att oracle tar sin tid och lägger upp en låt varan vecka.. one!
Oracle, ok jag ger det ett försök ;) Först objektivitetshävdande. Jag diggade Medina låten på tillsammans är vi starka skivan. Kommer inte ihåg titeln just nu :P.. Beatet var väldigt corny, med tunn-tunna trummor. Den sega rappen kommer dem inte undan med eftersom deliveryn i mina öron låter som den nykläckta rapduo som kickade i samma studio som oss under fornstora dar. Hooken gjorde bara ont (på ett dåligt sätt.) Negativa tankar har en tendens att inte bli så konstruktiva...? :)
www.filtret.wordpress.com market presenterar.... Filtret netplay
Det var ett jävla tjat i den här tråden. Jag gillar den starkt iaf! DUGGUD! NBS!
www.nativeswedes.se
ptja linus,det primära problemet är väl inte att låten inte är dålig, det handlar väl mer om att slutresultatet på låten inte godkännts av alla medverkande parter.. and thats quite bad, men som min mamma sa när jag hade eldat upp nåt"se nu till att städa upp den här röran och lova att aldrig göra om det så kan jag överväga att förlåta dig"
Skivsamlare
2007-05-23 13:52
Har hört den innan då jag har plattan. Jag gillar Medinas del, men är lite skeptisk till Sam. Känns som han anstränger sig för mycket. Finns många feta spår på plattan, så tveka inte att köpa den - 49:- på
Knaster !
Yes! In Concert — For the love of music
NC: Det sa jag inget om. Sa bara att det var ett jävla tjat i tråden. =)
www.nativeswedes.se
true that.
Redaktionschef
2007-05-24 06:07
1650 downloads like whoa!
Tänkte förklara hur det ligger till med låten... Låten spelades in och Medina grabbarna hade fixat en egen refräng till låten, som jag själv inte tyckte passade in eller var nöjd med. Jag bad då Sam göra ett försök att lägga refrängen istället. Alibi fick höra resultatet och tyckte det lät bra, men ville göra ett eget försök till att lägga en refräng eftersom han inte tyckte innehållet riktigt passade in i sammanhanget. Det drog ut väldigt på tiden och jag kände att jag inte kunde vänta längre på en ny refräng och antog att Alibi helt enkelt hade låtit det vara. Så därav lät jag Sams' refräng ligga kvar på låten.
NOTHIN BUT SKILLZ