I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Afasi & Filthy "Hotell Stress 2" (update!)

Svensk Hiphop - Audio & Video

   
Manager

2007-05-12 14:34

Afasi & Filthy "Hotell Stress 2" (update!)

Lite trist med netplay tycker jag, mycket skivor jag skulle vilja ha i fysisk form som släppts som netplays t ex M.Sakarias mixtape sedan Paragon's och snart kommer även Stor från Vendetta med ett "netplay" Verkar vara som artisterna har tröttnat på trycka skivor. Trist som fan tycker jag men de får väll inte in pengar via det.


Hotell Stress 2

Japp japp! Gott folk, det har varit ett synnerligen händelserikt "sistonne" för Afasi & Filthy. Vi har legat i och färdigställt "Hotell Stress 2" som kommer upp som en gratis netplay på Kingsizemagazine.se inom en vecka. Uppepå detta har vi arbetat med fullängdaren, yea yea! Ni kommer även kunna höra mig på diverse mixtapes och features inom kort. Jag har spelat in en låt med Dollar Bill som dyker upp på deras kommande mixtape, en dänga med Ågren och Öris och några spår med Promoe...  och just fan två spår med Frej fån albumaktuella Slagsmålsklubben också. Det blir tung skit och jag ser verkligen fram emot att få dela med mig av det här efter ett så långt studioarbete!  Över och ut! / Afafafafasi

Afasi's blogg

 

Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw