fett. Jag har alltid tyckt att din musik låtit plastig av någon anledning, men detta va riktigt tungt och bra.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
mannen som aldrig döööör,länge leve roc aså,damn han var het när jag börja och han är lika het när jag slutat,han e alltid på top,så mycket mad fucking respekt åt den karln,ovasett om du vill lyckas eller inte så hoppas jag du får en fet jävla deal i din hand o kör din grejj, du är så jävla värd det bästa, du håller det alltid nere,finns ingen jag respekterar mer i gemet än du man. fortsättttttttttt till låten,jag digga inte först,men snurra igenom videon ett par gånger för den va häftig,digga videon och samtidigt fastnade jag för låten efter ett par varv. tycker det låter som en halv version av drop it like its hot ,kanske pga beatet ?!? fett iaf,kör på mannen,du är inte långt i från legend status. peace !
Behöver beats !!
bigrob743 fett med din respons, ska hälsa honom det. angående din inlägg om drop it like its hot så är låten en stor diss till just den genren av hiphop så du har både fel o rätt ;) och jag hoppas verkligen att folk inte sover på "championsound" släppet, skivan kommer kosta 90:- och beställs via mig på diverse hemsidor, i vissa butiker samt cdbaby.com (oregon usa) och då tillkommer lite fraktkostnad, skivan blir klar i år och svensk hiphop har aldrig varit bättre, hoppas ni håller lågan brinnande för my man
Nja tyckte inte om beatet men rappern var riktigt thuuungt!och angående om video så var den tråkig men den endå passade in på låten på ngt sätt tycker jag.But wtf it´s roc,heheh! =) thumbs up. one!
Jävligt grym! Snygg video som fan. Enkel och clean! Tyvärr tror jag rätt många kommer missuppfatta hela grejen om de bara hör låten/ser videon en gång. Får ni spinn på den nånstans och den pumpas lite så tror jag att ni har en jävligt bra chans.
Redline!
dat's ma boiii!!!keep rockin it koma!!
schysst video och bra hip hop, dock ej i min smak, men big up still!!!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Redaktionschef
2007-05-05 17:15
Låten blev bättre när man lät bli att kolla på videon. Satt först mest och störde mig på hur löjlig han såg ut men sen när man började koncentera sig på låten så var den rätt bra. Men låten där på slutet lät ännu bättre.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Tycker verkligen denna kille är skit på engelska. Diggar inte stilen för fem öre, hört någon bra låt på svenska. Men jag skulle bli chockad fall han slog igenom. Vilket jag tror inte är möjligt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tråkig video tkr ja inte min stil:/
SunShine Reggae!.
Träna ditt vokabulär, och ditt uttal... Respekterar låtar mer om det är bra multis,rimchema och metaforer. För simpelt helt enkelt. Fresh delivery men asså den här gick inte hemsläppet, skivan kommer kosta 90:- och beställs via mig på diverse hemsidor, i vissa butiker samt cdbaby.com (oregon usa) och då tillkommer lite fraktkostnad, skivan blir klar i år och svensk hiphop har aldrig varit bättre, hoppas ni håller lågan brinnande för my man Jag blir shockad om den säljs i Usa. Enligt mig så bör du låta det va en gratis skiva, för om alla låtarna på albumet håller samma nivå som detta så är det inte så bra.. Enligt mig så lyfter inte denna låt svensk hiphop.. Träna träna träna! Peace and prosperity
Stör mig också på att ni tycker att ni är hiphop på nåt sätt. du verklar lite vilse boy..
brandnew, jag försvarar inte roc på nått sätt men vad är felet med hans uttal ? killen växte upp i Usa om jag inte minns helt fel?!?jag hör iaf inte något fel på hans uttal,tror mest du vill klanka ner på honom. jag kan ha fel.
Behöver beats !!
aldrig hört om honom, och känner inte honom. så har inga anledningar att klanka ner honom.. mjo min engelska är också rätt bra enligt mig. tar inte tillbaka ett ord jag skrev innnan tyck vad du vill.. peace and love
tony koma är inte "uppväxt" i usa, men har bott där ett tag, och skivan kommer släppas oavsett, "slå igenom" eller inte, det har han redan gjort på en annan nivå men det är alltid kul när folk tar sig tid, gilla eller inte, ingen begär nåt liksom. men synd när folk hör rap som inte har ghetto-uttal och genast börjar klanka på uttal, mike shinoda (fort minor, linkin park), cage kennyls, yak ballz, listan kan göras lång på bra mc's som rappar med amerikanskt rent uttal, synd när en kille som bor i sverige får skit för en sån sak bara men alla måste ju hitta nåt att klaga på, annars vore det inte rätt ju, eller hur.. haha
okej. Det jag stör mig på är hör rap som inte har ghetto-uttal och genast börjar klanka på uttal, Döm inte någon om du inte vet ett skit om okej. lyssna lite på min musik så försår du vad jag lyssnar på för slags musik. min engelska är lika flawless som din svenska. precis som t-rock försöker göra "real hip-hop" han gör på sitt sätt och jag på mitt sätt. finns alltid folk som inte kommer digga right? borsta tänderna innan du du börjar snacka bro peace n love
ännu en.. fan vilken kul site :DKan också säga att jag håller med brandnew89 och kan försäkra er om att det han säger är sanning. Drick en kopp kaffe innan du skriver, "det han säger är sanning", vad fan pratar du om? vem här har sagt nåt om att han ska ljuga och isånfall om vad? va sysslar du med? och fin avslutning på ditt inlägg, du fick ingete sagt men måste dunka rygg, jag ser hur det går ner så ingen fara. men varför dessa onödiga inlägg? jag la ut en länk att folk får se video och det blir massa tjafs. äkta whoa! vari ligger problemet här??
det handlar om en tony koma video och inte någonstans om brandnews musik ok... skoj att folk gör saker i alla fall, vem det än är! illizit love...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
sämre än mark in da park, där sa du allt jag behövde höra haha
anziiiiikt! tycker det var en finurlig grej du trixxat ihop tony koma =D... sen kan jag inte påstå att brandnew's engelska är bättre än tony komas heheeeeeeeeeeeee! ohoy
aight med respekt för koma så droppar vi detta, iallafall jag, much love man
Puh.. vilka jobbiga inlägg vissa skriver.. Just showin love here! ;) Övik på lördag Roc, då smäller det ;)
'Sevon' /FIDELITY ENT.
Sweden in a nötskal!!ALLT handlar om uttal! U go roc!! rock on!
Fyfan nu e jag litte förvirrad för det första hade inte t-roc avslutat sitt medlemskap här på whoa?För det andra så brukar han inte seja "jag bryr mej inte ett fuck om mina videos spelas på ztv o mtv?" shiiet. stop hatin` its summeeer maan the only point you´ve shood show some love =). one!
shauwn han har avslutat men det tar ett tag, dom brukar ta bort användare vid uppdateringar, och han bryr sig inte om det spelas på mtv ztv eller inte, om det inte skulle göra det så fortsätter han sitt race ändå men om det gör det så klagar man ju inte, pis
tko, ta inte detta på fel sätt nu,men t-roc är gammal nog att svara för sig själv,tycker det ser lite löjligt ut när du svarar på allt folk skriver om honom.
Behöver beats !!
bigrob743 skriv det i gästbok
Hehehe, den här tråden gav ju lite underhållning :D Men on topic; Skön låt, helt okej video också med tanke på omständigheterna! Jag gillar hans uttal också, det är lite unikt!
Ne jag gillar den på nåt sätt, typ lite små oseriös känns det som och soft liksom bara!
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
its a softie thing... eh what hehe
hehe, fråga mig inte :P
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
Gaah, fan vad skön! "tic-tic-boom-di-dum"! I like that suit-dude! Fet mixning på stilarna, bröööh! Hehe
Yeah, you know..
CHAMPIONSOUND släpps via jota records i år, kommer bli en riktigt tung skiva!
jo den e fett respect bless!!
snart kommer ny video, direkt fortsättning på denna och låten i slutet
detta är riktigt tungt. När man hör detta, blir man stolt faktist, svensk hiphop börjar arta sig via det engelska språket. good work. piz
www.myspace.com/heshowsmusic "En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!
ny video med tony koma uppe på youtube snart