Redaktionschef
2007-04-12 06:21
Aktuell Whoa MP3: Flame - Shine On Me
Ny svensk hiphop upplagd på startsidan för gratis nerladdning! ___________________________________________________Flame - Shine On Me ------> DIREKTLÄNK Göteborgsrapparen Flame var tidigare med i gruppen Circle med Glaciuz The Icy och Jay-Json . Idag kör han dock solo och har nyss släppt mixtapet "The Long Run" . "Shine On Me" är ett exklusivt smakprov från plattan, producerad av Alibi . Mer info och snippets hittas på:myspace.com/flame031
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Skivsamlare
2007-04-12 07:52
Mysigt beat, och sjysst framfört av Flame. Har missat mixtapet helt o hållet, så det blir till att spana in nu.
Yes! In Concert — For the love of music
Rappen e galet tight.. mycket bra text. beatet va lite tråkigt asså...
nja inte dircket min smak.det känns som flame försöker för mycket och inte lixom låta det komma "naturligt" enligt min uppfattining. ang om den nya regelen! så tycker jag att det däremot e ricktigt fäätt =).. keep it up! one
Jag tycker låten var fet men mixningen förstör dock hela låten. Den känns för hög och så vidare, lite för mkt kompressor för min smak. Men går helklart att lyssna på! Blir nog bättre att lyssna i högtalare, sitter med hörlurar nu.
Fucka ur!
FEt ! :)
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
Rapparen var ju jävligt soft, riktig grym röst och skön röst. Men bastrumman och "virveln" störde mig som fan.
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
skon rap. bra skit helt klart, men passar fan inte till d har slit-my-wrist-on -a-rainy-day beatet
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
state of mind pa myspace va fett skon
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
skön avslappnad röst, fet text. men tyckte den var lite tråkig, pga av beatet.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Galet beat. Mysig rap. Mixningen var lite njae över. Helt klart bättre än förra veckans mp3.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Det här är klass asså,fett lyric o fett beat ,bra musik helt änkelt
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
skön låt, drock drar beatet ner betyget lite! snaren blir påfrestande
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2007-04-13 02:19
måste hålla med folket som säger att beatet drar ner det hela, jag personligen tycker att beatet är för "lågt" det fattas något i de hållet.. rapen var najs, laidback - skitsamma, njuter endå! GBG UP IN THIS
http://metafourhiphop.com/
Mah boei, för er som har missat mixtapen så har ja bara en sak o säga.. De är en utav 2007´s fetaste projekt.. get yo hands on it people. De e galet fett. Flizzie, denna låt e ruggit fet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ingen höjdare,helt ok doh,helt ok beatet helt super,sånt där man vill sitta o rulla upp en till och blaza och sen freestyla,feeeting de där
Behöver beats !!
Tyckte det var en riktigt soft låt. 100 ggr bättre än förra veckan.
Cause I'm cooler than a polar bear's toenails...
borde göra mer reklam för mixtapet!!! big up!!!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Tungt som fan
For real, flytet/deliveryn/swaggern/uttalet är off the heezey men tycker det brister i det textmässiga, känner det inte alls.
grymt tattigt mixat, sssssssssssssss låter det.
This is what Im talkin´ about.. Riktigt fett
Flame! : ) fett som vanligt mannen!
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Producent
2007-04-14 03:10
Inte hört så jättemycket av flame innan. men du är tung. beatet känns inte så genomarbetat även om känslan i samplingen är skön. på det stora hela tummen upp
den här låten dödar . flame dödar
St-music.net Nucca.se Dirtycrowd.com Xoworld.net Nucca Unlimited - 0707 44 30 11 - The Pipeline
låter snott från nån looptroop demo.
Tycker beatet är fett. Tycker att rappen är fett bra och rösten är nice som fan, men uttalat är KAOS. Man hör rakt igenom att killen inte är bra på engelska och det låter rätt töntigt när vissa ord han uttalar låter som om han är en sextioårig svenskgubbe som ska försöka uttala nåt på engelska han inte ens vet vad det betyder. Annars var alltid tokigt tight. Tråkigt nog blir helheten fucked up på grund av uttalet.
Sådär. Tycker rappen e skön. you got that swagger! men brister i lyriken. engelskan måste övas tycker jag.keep rhymin! peace and prosperity
hehe lägg till en video till låten å jag kan lova att ni inte hade klagat på uttalet. wut it izz mixtapen e tung som fan,
sjukt tung flame. u go mayn
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Big up man u killin em. bruuuuuuck
brrrrucck jag skjuter min pistol brrruccck...
Redaktionschef
2007-04-19 08:03
1320 downloads!
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Faan jag missade denna helt, Flame är min personliga favorit när det gäller Same Blood gänget, rakt av! Denna låten var överfet!
At the gates of Eternity...