Permoman "Genetik & Politik vol.1" ny fri download mixtape ute nu!
Tanka på:www.permoman.com Vol.2 kommer runt sommar'n! Permoman har producerat alla spår. (förutom spår 12 som N. Monroe står för)
www.permoman.com / www.myspace.com/permoman
.
upp! bra skit
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Tack mannen!
Tanka folk! Omslaget är klockrent även
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Inte bra alls, kvalitén på inspelningen e rätt dålig oxå. Behöver träna mer på flow och rimstruktur, beatsen var inte speciella eller så heller. Tyvärr, tycker inte detta va bra alls. Men roligt att du kör man! lycka till
http://www.myspace.com/deadlykanha
Tikkan: Jo, bilden beskriver mig rätt bra :) Tack Same-old för kommentaren även om du inte digga...
Tankat mixtapet . återkommer med åsikt senare eller ännu senare
låter bra det :)
tycker du behöver öve på o få bättre flow o även jobba lite mer på beatsen men sjukt kul att du kör.
thundercooperfuckinbird
Ja det är kul att flippa beats och kicka skit
+ välgjorda produktioner och spår 4 + 6 i sina helheter . jag gillade särskilt killen på spår 4 som jag tycker påminner om PST-Q. - de andra spårens helhet. slumrande och det är något du tappar på. du måste lära dig att artikulera bättre.. rimmen får du gärna avancera en del till nästkommande släpp också. du kunde ha mixat lite annorlunda med, nu låter allt likadant.. och det blir för plast. ett annat tips, kunde vara att faktiskt skriva om någonting, när dina texter nu känns likadana.. och handlar om ingenting ? / nu har jag försökt vara så ärlig som möjligt, men det är långtifrån bra.
Kul att du gillar mina produktioner af :) Jag tycker mina texter är dom viktigaste någon släppt under 2007, men det kanske är lite för nytt för er "friska" :)
Gillar fyra st av låtarna och ser framemot nästa släpp. Tänk på att artikulera tydligt, trist när man inte hör texterna
Tack! Säg gärna vilka låtar det var :) Ang. rösten, jag ska tanka på det du säger, MEN jag är invalid och det ska höras :) Träna ditt invalida öra ;) Hemsidan är uppe i ny version nu! Man kan bl.a beställa mixtapet i äkta okomprimerat ljud på CD-R!
upp Tröjor o shit kommer snart upp!
Jag tycker Pervoman är fet! Duktig MC men smarta och roliga texter.. Visst han har några muskelsjukdomar, men det spelar ingen roll, han är ju inte dum i huvvet för det. Over n' out!
Ya Diiig!? www.myspace.com/maxxxcady
Haha Anti, du känner visst inte mig, jag är dum i huvvet ;) Missa inte detta folks, 38 minuter invalid musik :) Det är väll mer som ett album än ett traditionellt mixtape, iom att allt är egen producerat. Ingen host eller så heller. Anledningen till att jag kallar det mixtape är för att låtarna kommit till vid olika tillfällen/platser... Framtida Crippled Records släpp: Maj/Juni: De Oönskade EP (permoman och barndomen) Augusti: Genetik & Politik vol.2 (med bl.a CrippleCrew (Norge) som gäster)
"Pris: 0:- exkl. Ev. frakt" Det var lite väl dyrt tycker jag. Kan du inte bjuda på frakten också? Det här är så jävla bra. Beatsen är ju störtsköna! Tack å hej
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tycker jag känner igen ditt nick, har inte du hängt på swec?
tack alex2001! jo det stämmer iDEOTen
permoman gör sina grejer minsann! ser fram emot 2an ;)
tack!
Inget ja diggar men keep it real
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är snarare bra att du inte diggar, då hade jag blivit orolig :)
En upp till, släppet "De oönskade" är försenat då avståndet GBG-Motala stallt till problem...
Genetik & Politik vol.2 blir inte av...
4 spår som var tänkta till det finns på
www.myspace/permoman - Där finns även vol.1
Men "Invalden" albumet jobbas det på, mer genomarbetat