Ismen @ P3 (Intervju & 2 nya låtar i P3 Labs på Torsdag och Webben)
Ratta in P3 imorgon (Torsdag) mellan 22:00-23:00 så får ni höra en liten intervju och 2 nya låtar från det kommande albumet "Inget kan bli skönt nog". P3 Lab - Lyssna här! MVH /Ismen - www.myspace.com/ismen
Sopsäck Serenad
grymt som fan!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Redaktionen
2007-04-04 12:00
Soft. Hoppas man inte glömmer det, som med allt annat :/
härligt! ser jag fram emot
Redaktionschef
2007-04-04 17:30
Nice... skriver upp det i allmenackan så får vi se om jag kommer ihåg det :P
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
fan vad kul med intervju! grymt!
www.mofetajerre.se
Ohh nice, som alla andra säger hoppas man inte glömm´ert bara!
"jag är bara lite dum och trög.. jag är bara lite full och hög, but I don't give a fuck" - sanning mannen... sanning. om någon rappade dom raderna för mig hade jag sjungit me doch känt igen mig.
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Fan av nice, lov också, så jag har all tid i världen att lyssna på det.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
fan va fett bwois, jag ska lyssna!
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
grymt! ska försöka vara tillgänglig för lyssning.. förresten! mickelito... har du fyllt år nyligen? 19 blev 20. :) ha det!
http://www.facebook.com/mickjagerjakkthe http://www.twitter.com/popularmusiken http://www.popularmusik.net
Redaktionschef
2007-04-05 16:32
Antar att det går att lyssna på p3lab i efterhand på nätet? Kommer vara borta ikväll men hade varit kul att höra.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
undrar/säger samma som Oracle.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
ingen aning, men vi kommer spela in skiten och lägga upp det på nätet sen. holler!
Sopsäck Serenad
japp ! 19 turned 20 ! boy became man !
WWW.ISMEN.NU
snart är det dags! men vart klickar man för att lyssna? :/
och ni ska vara av IT-generationen ?
WWW.ISMEN.NU
jaha nu hittade jag, programmet börjar ju 22.03
nu jävlar blir det åka av
Sopsäck Serenad
röj
http://www.myspace.com/danokin<br>
nu kommer vita stolen
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
har intervjun redan varit?
what the fuck, vilken av kanalerna är det?
ojoj, vart hittar man info om arvika spelningen?
Inget kan bli skönt nog! skön låt
men fuckjk att jag missade intervjun och den första låten, vilken var den första låten?
fy fan va tight "inget kan bli skönt nog" är. svänger med asset som fan. när släpps skivan?
Det var inte jag, det var han som sprang!
finns ett 30 dagars arkiv så missar man kan man lyssna
härkicka
här och sen p3 för att lyssna nu
Vita stolen va första låten
soft soft, då kan jag lyssna på intervjun senare.. När släpps plattan?
Graffare
2007-04-05 22:35
lyssnade på "vita stolen" nyss.. catchigt beat, gillar cutsen i introt me gonza, verserna är najs, reffen e cool.. inget direkt att klaga på - BIG ups!!
http://metafourhiphop.com/
galet, man kan lyssna på endast låtarna på "låtarkiv"
Ge oss mp3a! Missare ju...
don have it all upstairs but who the fuck cares 4-20 24-7 TRAINSPOTTERS.SE / RANDOMBASTARDS.COM
Hanses: lyssna på p3s sida. Finns länk en bit upp.
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Redaktionschef
2007-04-06 00:27
Låter bra, grymma produktioner av xeilon..Misstänker att det är han som sitter bakom all mixning o klippning osv..Låter bra
Skivkontrakt alltså. Intressant.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
P3s skit funkar ju inte. Går inte att lyssna nu i efterhand ju. Kommer inget ljud :S. Råkade missade det tidigare :'(
kommer läggas upp som mp3 senare i livet
Sopsäck Serenad
thx oracle
Det var inte jag, det var han som sprang!
Vita Stolen kunde ni höra på Göteborgs studentradion förra veckan!
Intervju och två låtar finns att lyssna på i P3s programarkiv:
Programarkiv Kul att höra Micke seriös för en gångs skull. Inget kan bli skönt nog var sådär, gilalr Vita Stolen bättre. Spännande skivsläpp trots allt, kul att det går bra för er!
Det går ju att tanka ner hela låtarna från sidan..Eller ja hela radioprogrammet!
Inget kan bli skönt nog skön låt men fuck it den var bait fyfan det var 100% snook bait! tråkigt som fan att höra att ni baitat deras flow buuuu!..., ni har egen stil kör på den istället
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape