I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

St-One feat. Skoob - I Grew Up Remix - Guerrilla Hop Mixtape 2007

Svensk Hiphop - Audio & Video

2007-02-08 12:52

St-One feat. Skoob - I Grew Up Remix - Guerrilla Hop Mixtape 2007

Yo!

Här kommer första låten från kommande mixtapet "Guerrilla Hop"!

St-One & Skoob, the deadliest combination since Pac and Big L!

Mixtapet är på gång nu, med Speedy, St-One, Choys, Pluralis, Tony Koma (T-Roc), Cade mfl. som gäster! Håll ögonen öppna och öronen på spänn!

Skoob Myspace

St-One Myspace

I GREW UP A FUCKIN´ SCREW UP!

Moderator

2007-02-08 13:42
I like it very much... keep spittin this shit.... skoob hope you work on my beats man !... Peace !

2007-02-08 14:05
SJUKT FETTT BRODER !!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-08 15:26

This is hot!!
fet som fan

http://www.youtube.com/user/TheMeccaMusic

2007-02-08 16:09
som alltid sjukt skönt.

2007-02-08 16:15
riktigt bra...

2007-02-08 20:04
TUNG

2007-02-08 20:41

längtat efter lite nytt från st-one, good work från båda! nice to see yall back.

- "This one here just might be my masterpiece..."

2007-02-08 22:50
YEP U DUN DID it again!!
Sound savants..This is easy!

2007-02-09 10:14
Riktigt jävla bra boys!

2007-02-09 19:32
Riktigt hett broder! Delivering hotness as usual! Vilken kraft det är i den, riktigt schysst!
http://www.myspace.com/DjRoyalBeats

2007-02-09 19:37
fan va tungt shit! St One var riktigt tajjt! Skoob went fuckin' wild! haha, nej galet tunga grejjer! men varför censurerar ni fuck på beatet? skönt me lite biggie på
http://www.myspace.com/akinonline

2007-02-10 15:28
Upp med detta!

2007-02-11 13:12
shit....

sluta jämtföra er med dom. för ni e inte ens i närheten.

men ni e inte dåliga.

verkar som om det e bara dina homeboys som kommenterat btw =)
http://www.myspace.com/chaem<br>

2007-02-11 13:34
chaaa

vad fan jiddrar du om? vem jämför vi oss med? Missförstod du den svåra engelskan; det står inte "We´re like Pac and Big L", vi sa "Since Pac and Big L". Ordbok mannen.

Och att det bara är "polare som kommenterar", det skiter jag i, har många "polare" på min lista, betyder inte att jag känner alla; ville bara sätta upp låten för att det finns vissa här inne som vill höra nytt från mig & St, låten cirkulerar runtom, inte bara här.

En kritiker är en person som inte kan göra det man gör, så då kritiserar han.

2007-02-11 14:38
feeeeeetaste lååten fo real detta ska bumpas högt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-11 14:40

de var soft

Weezy F baby

2007-02-11 15:03

Skoob & St, the deadliest combination since Pac and Big L!

Jag reagerar inte bra på internethot

2007-02-11 19:02
execute...

mannen softa va ska du,
ta inte allt blodigt man kan väl säga så utan att du ska ta illa upp eller?

de e ju flipp slappna av trodde du vi mena på fullt allvar att vi va i dom cirklarna eller?

yalla one
Test my skills in fact are you my enemy... i´l snipe your ass like your lastname was kennedy

2007-02-11 21:17

Mannen, om jag började tänka på vad såna som du säger och tycker om min skit, så hade jag aldrig tagit upp pennan; och det värsta är att, det finns snubbar därute som inte vågar rappa på grund av att bli kritiserade av Sveriges Förening för Hip Hop Experter.

Jag säger det jag känner för och jag skiter i hur folk tar det; det här var en flipp låt, släppte loss, det var en rad som kom fram, och ni har fortfarande inte förstått er på engelskan; på inget sätt säger jag att jag är lika tung som Pac & Big L, men du och såna som du, som verkligen sitter o kämpar med er skit och ändå inte lyckas klämma fram nåt tungt, har alltid nåt att säga till om. Jag har en låt häruppe som du gärna kan lyssna på; "Fuck The Critics", lyssna på den.

2007-02-11 22:11
I fell Ya shiiiiiiiiiet.. Fuck em Critics,They dont undastan the Lyrics.. Fortsätt punga bra Musik, Fett detta. Grew Up ya critical bastards,/Speedy

2007-02-11 22:54
Nej nej, jag reagerar inte på att du snackar om min rap, jag reagerar på att du inte förstår engelska. Att jag är en "whoa" rappare, kan du fråga folket runtom i landet och utanför dess gränser som har sett mig stå på scener. Jag lägger upp skit här, för att gubbarna som basar över sidan alltid visat mig kärlek, också de flesta härinne som hört mig. Jag drömmer aldrig; jag agerar, tar tag i saker. Jag är en gåva från Gud, jag föddes för att irritera såna som du. Men om du vill vara ball, så kan vi börja vara balla också. Jag skiter i, visst, men jag tar ingen skit heller. En man är bara så mycket man som hans hjärta tillåter honom att vara, så testa ditt hjärta.

2007-02-11 23:53
shit. vad känslig du var då?

om du inte kan ta kritik av folk här. varför ens lägga upp grejer?
och "since big L and taupac" tror du att du e en ny tupac lr?
lr vad menar du med det? förklara.
http://www.myspace.com/chaem<br>

2007-02-12 00:33

Since Pac and Big L - Sen Pac och Big L. Jag menar, det kan ju inte vara så jävla svårt? Ja, jag är känslig när det gäller min musik; jag skiter i kritik, kommer alltid göra det jag vill; jag uppskattar folks åsikter, men när snubbar kritiserar nåt de inte ens förstår, då tänder det till snett.

Jag tror inte jag är en ny Tupac, finns och kommer bara finns en Pac. Jag har lyssnat på Pac sen -94, alltid varit ett fan och supportar varje gång jag får chansen; att jag skulle försöka vara som Pac är en hädelse; jag är influerad av Pac.