Prop Dylan Feat. Oktober Zero-Keep it Flowin
Här kommer ännu ett spår från Prop Dylans kommande skiva "A Garbage Pail Kid". Denna låt gästas av ingen mindre än Bronx födde Oktober Zero . Trött på alla svenska G unit imitatörer och intesägande rappare över syntbeats lyssna då på Keep it Flowin som är producerad av S.Raw !! För er mindre observanta så gästas Prop Dylans skiva utav Wordsworth , Oktober Zero , Pumpkinhead & Block McCloud från Brooklyn Academy, Kashal T mfl. Producerar gör Benefit , Soul Supreme , Astma , Masse , S.Raw , Sekken Thautz , Flyphonic mfl. Här är länken:http://myspace.com/propdylan1 Catapults Ent.
..cum catapultae proscriptae erat, tum soli proscript catapultas habebunt..
Redaktionschef
2007-01-09 13:39
Tackar för den! Fan Prop Dylans skiva blir mer och mer lovande för varje låt som dyker upp i förväg. Skönt med lite inscratchad Afu-Ra på refrängen :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Phat P is the booooomb ;)
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Låter bra! Känns som denna skivan kommer bli bland det bästa i Sverige på länge. Ett givet köp.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
..cum catapultae proscriptae erat, tum soli proscript catapultas habebunt.. <br>
synd bara pa nagra producenter. men resten ar bomben! s.raw ar min idol. apfet .
www.discotheque.se
Riktigt fet låt, alla undrar när skivan släpps!
NOTHIN BUT SKILLZ
yeah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Prop Dylan bådar gott för hiphopen i Sverige. Han är tung som få! S.Raw gör sitt på beatet, riktigt grymt.
Skivsamlare
2007-01-09 19:06
Har sagt det innan, och jag säger det igen: Prop Dylans platta kommer bli en riktig uppstickare.
Yes! In Concert — For the love of music
Kommer plattan innehålla mer än dom 6 spåren som man hör på sidan?
Oj, såg nu att det kommer medverka fler producenter och gäster. Never mind.
"Trött på alla svenska G unit imitatörer och intesägande rappare över syntbeats" JA! Bra låt. Props.
Ojoj det här håller en otrolig kvalitets standard, tog mig tid och lyssna in knowledge is king och den var så off the hook att jackan ligger på golvet må jag säg precis min typ av musik detta!
..cum catapultae proscriptae erat, tum soli proscript catapultas habebunt.. <br>
ser fram emot skivan! håll även utkik efter ragin goblins skivan som släpps någon gång?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2007-01-10 18:42
Ojoj det här håller en otrolig kvalitets standard, tog mig tid och lyssna in knowledge is king och den var så off the hook att jackan ligger på golvet må jag säg precis min typ av musik detta! - Så word som det kan bli.
Äntligen kör du på ett beat jag kan älska! Låter nice, som vanligt...
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Prop skiner ut Oktober Zero! tungt!
"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!
Vem scratchar hooken förresten?
Det är S.raw som lägger cutsen!
Bland de bästa jag nånsin hört från Sverige! S.Raw är helt sjuk!! Prop Dylan också! Shit, alltså!
Nice...fått med ett par riktigt tunga gäster
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
Prop Dylan gästar min kommande platta "Everyday People" som släpps i februari med en överfet låt! Prop är grym!
NOTHIN BUT SKILLZ
yes kolla in detta!!
Grym låt, sjuk beat och rappen är galen hatten av för prop
Producent
2007-01-18 19:19
lyssnade bara snabbt, hann inte lyssna så mycke på texten men shiit lät tightttt, galet raaaw beat
tung track ! ser fram emot plattan!
without tryin' you never succeed
detta låter ricktigt,ricktigt,ricktigt, nice!men man tar inte "prop dylan" på allvar när man ser hans namn dycka upp på ett forum som detta p.g.a hans namn i börgan men sedan får man en ricktigt jävla schock =) peeace!