Flame - Its whatever [prod Legend]
Producenten Legend som ni säkert känner till och rapparen Flame har trixat lite och här har ni resultatet.Flame - Its whatever Legenden bad mig kasta upp det hära med (den ligger redan i Audio). give some feedback!
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
kul att Flame släpper lite nytt, han borde sätta igång med ett album
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
tack för infon TeKoNe. ser fram imot det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Big up !! mo fire !! flame e on the rise, kommer bomber framöver me,
http://www.medinaonline.se
Ärligt asfet jävla låt! Det enda jag kanske har att klaga lite på var 'chines-slingan' som kom in ibland på beatet, den hade kunnat ersättas med något fetare, men det var endå jävligt fett! bara att den grejen skulle kunnas göra mkt fetare med legenden bakom spakarna! Flame gör det sjukt snyggt!
soundcloud.com/brormusk/sets
Tungt riktigt tungt Flame!
Flame är en riktigt grym rappare, checka honom på min kommande "Everyday People" skiva!
NOTHIN BUT SKILLZ
big ups till flame från dc
D.C
BANGER
tuungt... alltid gillat Flame, låter så skönt relaxed hela tiden och beatet e fett också!
flame is the shit big ups broe u know
Coco Loco
sluta kalla mig shit i aint the shit main im the bomb
F.L
Flame is burning!!
keep up the good work brörs! du vet att jag har love för dig å din shit! stay up homeboi!
DIRTYcrowd 424 -)(- 031
Tack alla. Det kommer mer!
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
it's all good! tungt beat, i dig it!
flame P24 haha i smell ya man, the shiiiet, men du måste låta tomas prodda en låt åt dig hhaha han e het på pianot.
yeah T e lika het på pianot som jag e på och dansa rysk folkdans hahaha
F.L
fet låt, beatet känns härligt yankee och rappen är tight. nice shit!
http://www.myspace.com/localexpressions
Flame dansa rysk folkdans :) BigUp!
<a href="http://www.basementality.se/">www.basementality.se</a><br> THE BASEMENT MIXTAPE
gee'd up
If feels like I just left town, got the whole city behind me
Har aldrig hört killen förut, men han var bra som satan =))) Cheeeea, Längtar efter essens mixtape !!
C-C-CHEEA!!!
adda flame på myspace hahah
måste bara säga igen att det e en fett chill låt alltså...
Alternativ P16 De finns två Flame, ena bor i gbg, den andra har jag inte sett eller hört av på något år, kanske bytt namn eller slutat, någon annan kanske vet.
okey, bytt namn då..
If feels like I just left town, got the whole city behind me
Spread the word...
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
thnx buddie
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
har aldrig hört den här flame förut vart kommer han i från. hörde att han va från örkelljunga.) han e the shiiet eller ja mena the bomb. hojta på din pojke mayn