I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Snook battle freestyles

Svensk Hiphop - Audio & Video

2006-12-15 17:25

Snook battle freestyles

Hörde från någon att snook hade typ vunnit pris en av sveriges bästa freestyler? elle kanske bara en av dom som är med i snook? elle något

slå mig inte om jag har fel, rätta mig gärna

men frågan är, har någon videos där dom freestylar?

har två stycken, dom som är på deras hemsida, och det är inge bra alls

Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.

2006-12-15 17:33

Av din presentation att döma så har du ingen rätt att klaga på någons freestyle! ;)

2006-12-15 17:38
Vad försöker du mena med det?

och vad är det för svar på min fråga?,

vad är du? hitler? ska du bestämma vilka som duger till o.s.v? eller?

jag älskar snook men båda video freestyle dissarna var katastrofala och jag läser bättre saker från nybörjare på whoa som precis lärt sig rimma

2006-12-15 17:41
Adams Ray. Vann för nåt år sen.
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>

2006-12-15 17:45
betaform

tack så mycket för svaret, uppskattas

har du några länkar man kan höra de han vann med? och höra några andra battles o.s.v

2006-12-15 17:51
racapp> Nä, jag är inte Hitler. Men jag kollade på din presentation, där du skröt om din karriär som ghostwriter (det var väl ironiskt? ;)) och så läste jag snabbt igenom några av dina texter... och jag tycker att Adams-Ray's freestyles är bättre än dina texter. That's it...

Jag är inte sån som jävlas vanligtvis, men jag tycker det är fel att dissa folk och säga att deras freestyles är katastrofala när man själv är en dålig ghostwriter (läs: mytoman).

peace!

2006-12-15 18:01
Clintbåårn:
du läste säkert skryttexterna och jag vet att jag inte är bra på skrytexter för jag är helt ny på de

men du kan inte med all IQ du har säga att dom andra texterna är dåliga, för då är du ensam om de

och nej jag skryter inte om någon karriär jag försöker tjäna pengar, jag säljer texter, säljer massor av texter och inte en enda rappare har någonsin klagat, bara fått berömmelse och de velat köpa mer

så skulle uppskatta om du inte talar om något du inte har någon aning om !, och om du vill göra de så kan vi ta det Gästbok!

Tack

Och faktumet kvarstår att dissen inte alls var bra, kanske någon enstaka rad, men thats it!, och istället för o hata ber jag om mer battle länkar

så kan någon länka några med adam ray battles?

2006-12-15 18:01

sista raden så ska de stå meR istället för meD

2006-12-15 19:39

har för mig att dom ligger uppe på svenskabattles.tk eller vad sidan hette.

För att det är ute med forumsignaturer.

2006-12-15 19:46
finns ignet på den sidan

2006-12-15 20:51
så om man itne är bra på något så kan man inte tycka det är dåligt? haha sluta bara. han får väl tycka något är dåligt även om han inte är bättre, skärpning. vad har det ens med saken att göra?

sorry att jag gick off topic men jag tyckte det va töntigt av Clintbåårn bara
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-15 20:52
Yoni : exakt vad jag menar, jag hade typ förstått om jag var dålig ;D men i detta fallet så är jag inte de !

2006-12-15 20:59
jag vet inte om du är sämre eller inte. men om du nu skulle vara sämmre så ska du ju fortfarande kunna tycka att saker är dåliga. så är det bara
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-15 20:59
sant, word!

komigen nu ,någon med länkar?

2006-12-15 21:06
Visst ligger det filmer från Freestyle Rap SM '04 uppe på Svenskabattles, men det är de filmerna som Snook (utan att fråga) plockat till sin hemsida, så du blir nog inte gladare av det.

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2006-12-15 21:11
om det är samma på deras hemsida som det är på SB.tk så är de inge intressant =/

finns de inge annat?

och varför säger du 10-4 over hela tiden?
Skivsamlare

2006-12-16 11:48
Du hittar mycket smått & gott på youtube.
Yes! In Concert — For the love of music

2006-12-16 11:56
Hittade inget på youtubefaktiskt, bara dom som är på snooks hemsida!

2006-12-17 19:38
naajs att vara ny på att skryta
yes ahaya

2006-12-17 22:41
Mabande

Konstigt nog började jag tänka på www.hiphoptexter.com när jag läste det som du skrev inom parenteserna

Skulle inte stjäla pengar från folk om jag så fick en miljon och fri lejd utifrån snutstation!