snook - kommer ifrån. video. finns på www.snook.se under downlods. tredje videon uppifrån!jävligt tung enligt mig.
Battlen va fett rolig :D
Jag gillar låten jättemycket, men tycker inte videon riktigt gör sig till den. Tyckte likadant om "Längst Fram I Taxin". Visst, dom är snyggt gjorda och lite coola men det är inget man känner för att glo på på tv liksom... man vill ha mer inlevelse och uttrycksfulla rörelser från alla inblandade.
Danne grym på battla?De va fan så dåligt!
Sjukt grym, kul att ngn gör ngt anorlunda, tycker oxå detta är den bästa låten på plattan tillsammans med ammunition
asså mimningen är katastrofaloch det är jobbigt att kolla på, värsta hackigt, jag vet det är meningen men jobbigtproducenten är talanglös, kontrasterna på artisterna är ljusa medan bakrundsilderna är mörka, han måte lära sig använda greenscreenkänns som om han försöker få de att se ut som om dom står stila och byter kläder auto fast att de laggas till lite och så körde han på de som en ny stil, videon var dålig, jag fick inte känsla av låten, jag älskade låten innan, den har bara gjort låten sämre, trodde aldrig en video kunde göra en låt sämremen jag ivlle aldrig höra låten igen, skaparen av videon måste alvlarligt talat hitta ett nytt jobbdenna låten tillför ingenting, snooks nya album har fullt med hits som dom kunde göra roligare och bättre och mer lockaden videosbesviken som fan!,och det är synd, älskar låten dock!,