Cleo And Meldeah - Yes She do Snippet.mp3
Liah Productions Presenterar Cleo And Meldeah - Yes She do Äntligen kan jag få slänga upp en snippet , lyssna och håll eran ögon öppna. Skivan kommer finnas att köpa från knaster.net och www.cleomusic.se i slutet på december! höger klicka och välj spara mål som: http://www.cleomusic.se/andra/Cleo/Cleo_And_Meldeah_-_Yes_She_Do_Snippet.mp3 Release Fest 3 Januari @ Kulturhuset Lava Kom förbi och käka middag och kolla på feta uppträdanden av artiser som:Robert Valsinger Mofeta & Jerre Cleo & Meldeah m. Syster Sol och Dj Shlobban 17.30- 21.00 20 kr inträde ingen åldersgränsWe´ll colour you up!
www.femtastic.se
Tighta snippets! Ill see ya at the show!
NBS - Nothin' But Skillz
okej att cleo är bra på att vara snygg! men! att länka var hon fan i mig desto sämre på!
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Grymt! Ser fram emot skivan.
snart snart kommer den! Kul att ni är pepped out!
www.femtastic.se
hey hey, köp skiten!
Sopsäck Serenad
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bra sound, liah is the shit!!!
www.twitter.com/mzamora036
fet shit!!! läge att köpa skivan.. ses snart babes!
"Can you get Fonky?"<br> www.mofetajerre.se
ah fan liah is the shit!
www.femtastic.se
tummen upp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sexytime i like. han killen som rappar va rätt bra. tjejerna var också bra. jag swer!!!
It's all alright!<br>
Who tha fukk is Meldeah?
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
Vi kan byyyta :O .. lr va säger du miah ; )
måste tillägga att det lät bra också.. my bad. MVH
skön style.. lite supersci över d.. skön sång röst... annorlunda gillar jag.. d här va najs :) fortsätt.. päjs
goo shiat goo shiat
http://www.allyawan.com http://greenstreetwan.blogspot.com
Den gamla räven psyhop/blunt_smoke/henke står ju för en stabil grund här asså.. fett som fan :)
pop full a beer
oj glömde att promota liah lite!Vote liah 2007!
pop full a beer
Fanns en del riktigt sköna spår! Det blir nog ett köp när jag har pengar (vilket jag borde ha i januari). Har jag fel på öronen eller är det den otroliga isabelle som sjunger 3:12 in?
tack simon :)
Riktigt bra grejer! Too good for Svea Rike
Redaktionen
2006-12-15 19:00
killen Där har du alldeles rätt, det är isabel som smyg gästar lite!
www.femtastic.se
men fy fan va bra
Missaoui: Fett! Bara det gör ju att jag måste checka detta!....fan jag borde ju insett det själv av att det stod "Syster Sol" längst upp.
eller hur! hur kan du missa! se till att hooka ett ex mannen!
www.femtastic.se
Cuul! Kan inte lyssna harifran men ska bli kul att hora! Releasen kommer bli grym, vi ska kora med fet gatumusikant-sattning... missa inte!
Missaoui: Jag måste uppenbarligen kolla min syn, men vad kommer skivan kosta då?
killen hhaha, skivan kommer kosta 50 kr! ingen sak för en man!
www.femtastic.se
Producent
2006-12-17 19:26
Missaoui: Det låter som ett överkomligt pris...visserligen är jag nog inte så mkt man som jag är en liten pojke
det är så bra, så bra och jag blir sådär glad-i-magen-glad. vi ses i stockholm.
big up nathalie! jag skall göra allt som står i min makt för att komma upp till Stocktown på din relesefest / mvh Ostface Killah
UTE NU! Osten af - Hiphophjälten (Official HD) http://www.youtube.com/watch?v=UTj-1HJvSSI
åh vad glad jag blir! alla är så fina!
www.femtastic.se
grymt kul att det är så uppskattat kom på releasen och mys med oss. kärlek
www.silversystrar.se
Naaajs är det! Jävligt snyggt mixat mastrat och snippet-klippt också!! Big up på vem som nu gjort det........................................... Haha.. Du är bra på att inte propsa mig i dina whoatrådar! Skivan är the bomb i alla fall! Något ni INTE får missa!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
JA men vafan jag proppsar ingen i den här tråden! hahah! du ska få dina propps axel, belive me!
www.femtastic.se
Ses nog bäst i firefox...
It's all alright!<br>
Nathalie: Men då borde du propsa mer i allmänhet!! Props till er alla! Syns på releasen!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Propps till alla inblandade! jag tycker jag är en person som proppsar. det trodde jag faktiskt!!!
www.femtastic.se
mad props till Xelion
www.silversystrar.se
props till propsande propsare!
It's all alright!<br>
som kickar kicken med proppset
www.femtastic.se
ey, propsa bara folk som behöver propsas ;)
pop full a beer
Längtar!!...