tankade hem detta inatt, lyssnar nu igen! riktigt tight!
hallå era gamla goa göbbar. släng upp den här tråden på audio forumet istället. tror att det är fler som kollar in där! ett tips bara. fred!
Detta är tungt, sprid och pumpa det i era boombox.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nej fy fan Parham, nu får du hooka mig med en konkret skiva så jag kan skriva nåt riktigt i den här tråden (Så kan du skriva om mitt seriefanzine i min tråd på svensk hiphop..).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mr. Lahey and Randy to the Fuck-off department and hurry the fuck up!!
Redaktionschef
2006-12-17 14:49
Sådärja. Nu har jag lyssnat på tapet ett flertal vändor... Ska jag vara ärlig så hade jag helt glömt bort Parham... hehe... så detta kom minst sagt som en glad överraskning. Ovanligt jämnt också, som några påpekat, om man jämför med andra svenska hiphopplattor/mixtapes. Det känns verkligen att ni lagt tid på materialet och det uppskattas att det har en "röd tråd" hela vägen igenom... man hör att det är erat sound. Jag gillar det. Ibland riktigt mycket. Min korridorpolare blev helt tokig i "Lisa" när jag pumpade den häromveckan, och igår så fick jag höra att den spridit sig över msn till en massa folk som vanligtvis inte ens lyssnar på hiphop :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
jag diggar det här som fan! la in det på ipoden och lyssnade igenom det påväg till jobbet, och det var så grymt att jag lyssnade igenom det på väg hem från jobbet också
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
parham e fet, dosse sämre. fett annars
Sover aldrig/sleep is the cousin of death!
otroligt skönt med något svenskspråkigt och jordnära rapalternativ i Göteborg som inte faller under den engelskspråkiga scenen eller för många svårrelaterade ”bratrappen”. AMEN BROTHA!
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Trodde man aldrig skulle hörat nåt mer från er gubbar.. fan va kul o höra! Nice shit
på min gamla dator har jag ÄN kvar instrumentalen till introt som du skicka till mej för sjukt längesen parham! :)
Någon annans är så jävla bra... känner igen mig så jävla mkt.. Lisa kan man oxå relatera till liksom
Daniel Balint says:
texten är ju så jävla bra... handlar ju om polare som skiter i en för bitches.. så jävla nice alltså
Har nu lyssnat igenom hela skivan igen... och igen... och igen. "En chans till" var riktigt bra. Mammalåten var fin, sådär trivsam som bara mammalåtar kan vara (om det inte är Eminem eller Brother Ali som pratar om sina respektive mödrar). Nya versionen av "Lisa" var mycket bättre än förra (som också var bra). "Inget du mäter dig mot" var nog min favorit. Tyvärr alltså. Troligen för att Parham samplat sig själv från våran låt. Jag får se till att lyssna in mig mer på dom andra och skippa den i fortsättningen. Det enda spåret jag inte gillade var "Räkor och vin". "Wont let the sun go down on me" möter Black eyed peas möter Frondas "Rullar fram". Pass. Ta en titt på Göteborgs spårvägskarta. Det är ingen tillfällighet att den tredje linjen blinkar extra mycket just nu (Ursäkta, jag måste gå och torka bort skiten ur munnen, min tunga smakar röv).
gött som fan att folk lyssnar!. de e sånt här som driver en..
och ni vet att de kommer mer!
www.parhamvic.com
sjukt skönt sound, laddade ner först idag.. blev positivt överaskad.. hur vi gör e överfet!!!!! props!!!!
www.twitter.com/mzamora036
ursäkta spammen men för fan sov inte på detta sverige!! hehe
Jag brukar inte gilla sån här sorts hiphop.. men fan ni gör det gubb tungt!!! det mesta är riktigt riktigt bra.. out!
Hej bror
Grymt bra tape! O jag e jävligt kräsen!
en dag kom det in en snut, det var en rutten en.
släpps massa bra ifrån gbg cop it
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
nice shit blev överraskad!
Ja'da!
Hööööögsbo
----------------------
fan va fett...brudfix va överfet!
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
Härlig respons.. ner med de bara! Gott nytt :)
"ni vet vem fan de e!!" - Nä...
UPP tanka denna nu! Bland det bästa som kom ut i år!
grymt bra!
en dag kom det in en snut, det var en rutten en.
Fan vad fett! Det låter grymt. Är bara på andra låten nu... Parhams vers på första låten är fan skitgrym! Vi måste styra upp nåt... upp!
Focking bratts! TUNGT!
Ett Två, Lisa, Hur Vi Gör och Brudfix är favoriterna. Parham är ruggigt skön, synd bara att det kan bli lite Afasibittert ibland, skulle gärna höra dig på lite mer gladlynta vibbar. Tycker Christopher är lite tunn i rösten på några av låtarna, skulle nog kunna höjas upp mer och mixas upp lite som på "Lisa", där du hittar ett grymt röstläge. Kul att något svenskt får plats på on-the-go-spellistan på nanon iaf. Big up!
Hur vi gör är grym!
upp me den!
Ni som inte ännu har hört, ta er tid o checka!
www.parhamvic.com
sluta snarka! det här e tung skit att nicka till!
Inlägg 99! Hur många har laddat ner?
hype hype hype på detta!
soundcloud.com/brormusk/sets
There's only two types of people in the world, black people, niggaz and monkeys.<br><br>-Martin Luther King
övergrönt
Älskar denna netplayen!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Försvann ni nu igen? :/
soundcloud.com/brormusk/sets
Mamma och Brudfix var galet bra!
Ge oss mer, det här var ju så oerhört galet bra.
har haft detta mixtape på min dator fett länge utan att lyssna, hörde "Någon Annans" när winamp var på shuffle nyss, riiktigt fet låt! big up verkligen! peace
Västkust Rockerz
får la lyssna igenom hela skiten bara för det.. ! börjat på introt, riktigt fett det med!
Västkust Rockerz
"folk spelar galna, värre än Gnarls Barkley" såg nu att Parham stod för Någon Annans prodden...
Västkust Rockerz