CK : musikvideon till "Kärleken" är äntligen är!
Nu kan ni äntligen se musikvideon till CK:s fantastiska låt "Kärleken" ! Den är gjord av Teodor Ekenryd för Fallenrockstar Ni kan ladda ner den från CK:s hemsida eller se den på YouTube Videon skickas i dagarna till alla musikkanaler, och vi ska göra allt för att få dem att plocka upp den!Kärlekah!
www.huglife.se
underbart. LOVE IT! mucho love.
fin video. men sämre musik.
Det var inte jag, det var han som sprang!
Redaktionschef
2006-12-03 18:42
haha ja vad ska man säga. Har alltid diggat CK... denna är dock lite för extrem för mig. Samtidigt måste jag eränna att jag gillar den bättre när jag inte kollar på videon samtidigt. Är något med den som tilltalar mig... Dags för CK att slå igenom snart?
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Han har garanterat en spelning vid nästa års pride-festival i alla fall.. =) skön låt btw
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
så jääävla underbar är han!.. KÄRLEKEN, fler än jag å ck som fattat vad livet handlar om! mohaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2006-12-03 21:17
Haha...Jag hade inte förväntat mig att ck så ut så där...eehrm. Reffen var skön. Soft video med, men han såg ju lite...eeh liiite gay ut kan man säga:) Aja...Soft haha
Oj Oj Oj vad sent.. Men underbart ;D
http://www.innuce.nu
Lyricist
2006-12-03 21:23
Fast det ska tilläggas att musiken är jävligt skön! Kommer ihåg hur glad jag blev av att lyssna på "på rosa moln" haha! Kör på...
vad har de här med svensk hip hop att göra?????
CK is the shit! Dags för han att släppa nått nytt snart?
hans röst är helt fucked up.. men han säger något iaf och inget gnäll som alla andra!
yes ahaya
Graffare
2006-12-03 22:19
Go CK! Om inte annat annorlunda, och bara det är bra nog, sedan tycker jag att detta är en bra låt också. keep on truckin!
Legion=sötast
Om inte annat blir man jävligt glad av både musiken och videon.
Legion=sötast
han spottar ju bättre än dom flesta här! go ck! på rosa moln änna...
Ja, jag tycker alla ska sätta massa pengar nu. Vet att hasardspel är förbjudet, men jag tycker verkligen man ska bryta lagen nu för det här kan bli riktigt intressant. haha Jag har aldrig förstått diskussionen med sexuell läggning på CK. Det har ju verkligen ingenting med musiken att göra, om nu inte CK skulle börja rappa om homosexualitet och göra det till en del av hans image, men det har inte hänt än vad jag vet. Sen kan jag ju poängtera att troligtvis är väldigt många kända rappare runtom i världen homosexuella, men med tanke på vilken ton många för här på whoa och i "hiphopkulturen", så förstår jag varför de håller tyst av karriärsskäl. tråkigt att de ska behöva göra det, men sant. För att återgå til det viktiga, så är det kul att folk gillar låten och videon! Vi ska kämpa hårt för att få rotation på videon ute i medierna!
www.huglife.se
hehe han är lite som en rappande tomas dileva
folk som faller baklänges enbart tar emot med nacken.
Huglife Word och lycka till
Legion=sötast
electro-Di Leva hahah där satt den, skönt med en snygg video tyckte bara det blev lite för mycket pop dansande med rosa halsduk och tight fängelse tröja.......... Resultat: Bra video, Inte bra låt
David VS Goliath
Härlig låt & härlig männska! mer glädje åt folket ! Kärlekah
Tüffü was here!
han flörtar väldigt mycket med pop.. eller säger man att han flörtar lite med hiphop? spelar la ingen roll, ck är skön det här är bara lite för sockersött för min smak. big ups ändå!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
ck 4 life! har saknat han sen diggin in the swedish underground...(det enda jag hört mellan denna och den tiden är nog dixie) men nej, jag har varit internetlös i 3,5 år... aja BIG UP!
CK, sikken lirare, dock så jäkla sköna låtar, hoppas han släpper lite nya saker snart, han vet iaf vad han rappar om, fast vissa texter kanske är lite waco , men han är grymm iaf, GL CK, kom med lite nya hits och gör sverige roligare igen ^_^
pz
Sjukt roliga låtar, och musikvideon gjorde honom fan ännu roligare!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Fett skön. Shysst att de kommer viktiga budskap i den här musikgrenen också! CK hiphopens Di-Leva? =) De e bra de e bra mer sånt hära...
THE MUSIC IS A MISSION NOT A COMPETITION
ck's musik är fan glädje :D
glädjespridaren själv, videon enligt min mening var okej, låten i sig känns bättre om man inte ser videon samtidigt, håller jag med om. cks bästa utöver rosa moln, måste vara: finaste :) den diggar jag.
Kul att du pushar samma skitskiva som för typ 3 år sedan. gör nått nytt...
Hans texter och flow är faktiskt sjukt bra, men hans röst tål att diskuteras. Peace.
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
CK är grejen alltså!
SMÅLAND!
Att folk ger den här låten någon som helst form av positiv kritik är ett nederlag för hela mänskligheten. Att man inte gillar den är låten har ingenting med trångsynthet att göra, varför skulle det ha det whatzcrackulatin P20? Det är förmodligen det banalaste uttalande som någonsin har fått fäste inom en genre. Och den här CK-låten innehåller nog det banalaste budskapet som någonsin har gjorts om till rap. Visst det kan ju finnas någon som tycker om det, men denne någon måste ju inse att denna musik är i precis samma genre som Bubbles eller typ Pernilla Wahlgrens barnprogramslåtar. Varför skulle man vilja lyssna till bolibomparap bara för att inte uppfattas som trångsynta av folk som tydligen har förmågan att vidga sina vyer?
Coolin' in the scene like a horse in a stable
Det var gay... Video var gay.. Ck var gay.. Kort sammanfattning, rätt gay !
Highfive anyone, anyone?
han suger......bokstavligen.
ya hörd mä!
Glädje!
Jag uppfattade budskapet, det förändrar inte att det är banalt och dessutom jävligt uttjatat (inte för att alla banala budskap automatiskt är dåliga iofs). Rätt anpassat för barn under 10 år typ. Den skulle kunna spelats på lattjo lajban. Finns säkert folk som gillar det, det förvånar mig bara att det är folk i 20årsåldern. Och angående tjatet om hans sexuella läggning håller jag med dig, det är helt ovidkommande, i i princip ALLA sammanhang. Men en aning feminim var han ju =)
haahahhahahahahhahahahaha..... NU SLÄPPS BOMBEN! hahahaha..... han e så fuuuuuul
Äh. CK är en jävligt glad artist som lyckas med att göra mig glad av att se honom. Sen om han gör musik som inte helt överensstämmer med resten jag gillar, så kan jag göra ett undantag. Alla ni som orkar bry er om han är homosexuell eller inte, vad fan gör det för skillnad? Bra video, en låt i stil med "Rosa Moln" och glädje. Vad mer begär ni?
CK ser inte gay ut... han ser estet ut.. stor skillnad... nu har jag sett videon... okej, han ser lite gay ut... men han har en helt egen unik stil... mysigare musik än CK får man fan leta efter.... nu ska jag kolla in de andra CK videorna som jag missat.. visste bara att han gjort t dixie innan...
http://www.myspace.com/akinonline
whatzcrackulatin, vad har den där progglåten med nåt att göra? Dessutom fattar jag inte på vilken sätt själva texten skulle vara unik på något sätt. Och även om texten eller ens musiken skulle var nyskapande (nasal röst och äckligt beat) så skulle det inte på något sätt gottgöra för det faktum att låten låter som värsta barnlåten, Rosa Helikoptern-stuk.
För att avbryta lite i budskapsdiskussionen:
Vi har fixat en helt ny design på
CK :s hemsida, och även lagt upp en ny sektion,
MOBIL , där man kan ladda ner
Real Tones och
mobilbilder med
CK . Glid dit nu och smycka era mobiler med glädje!
checka in det på:
www.ck-musik.se För att säga mitt angående budskap: är ju lite partisk, men att säga att texten är "banal och utjatad" känns mest som ignorans mot låten.
Jag har inget emot banalitet och uttjatade teman inom musiken, så länge man gör det på ett bra sätt, men denna låt försöker verkligen säga något och är väldigt välskriven.
Säg mig en låt inom musik-sverige som förklarar kärleken ur dessa två olika situationer i en sjukhusmiljö?
Får alltid känslan av att det är en riktig mening med att det utspelar sig i sjukhusmiljö, med tanke på att det är rätt intressant att det finns ett ställe där döden och livet ligger rum i rum, och att det där alltid ligger nära att känna kärleken i både en situation av sorg och en situation av lycka.
Alla ni som gillar det och känner låten - All kärlek till er!
Ni som inte gillar låten eller CK - All kärlek till er också, och hoppas ni har massa annan musik som ni blir glada av.
www.huglife.se
fy fan vilke skit
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem
Fan så kramig jag blir av den här låten... nästan lite tårögd. one love
mama said knock you out
Nä diggade inte... Hans röst lät ju fan som nått katten släpat in. This was gay.
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
gay gay gay gay gay gay gay gay gay
† V.I.F Sinister †
Sånt här behövs verkligen! Big up till CK som vågar göra precis det han känner för även fast så många hatar på honom! Låten är nice, videon va helt ok!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Riktigt bra låt, den lyser upp min vardag, Fan keep it up CK ! kärlek till dig !
-Skaffa er ett jobb istället