Redaktionschef
2006-11-30 06:02
NoName feat Barbi Esco - Hugga I Sten
Ny svensk hiphop upplagd på startsidan! Ladda och pumpa! _______________________________________________NoName feat Barbi Esco - Hugga I Sten NoName är två bröder, Sadge och Poe , boende i Motala. 2004 släppte man en EP på engelska, men nu är arbetet i full gång med att spela in fullängdsdebuten på svenska. "Hugga I Sten" är tagen därifrån och gästas av sångerskan Barbi Esco . Produktionen står Sadge för. För mer info se myspace.com/nonamemusik .
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Shiit va glad jag blev när jag vaknar en tråkig morgon , känner mig sjukt trött , vill bara ligga kvar i sängen & sova & skita i skolan... Så får jag se att NoName släppt ny låt så blir man genast mkt piggare & gladare =D haha... Nä men ärligt så var detta en sjukt tung låt , jag diggade som fan..! Älskar texterna i låtarna & sadges beats..! Har verkligen längtat tills skivan släpps länge nu...& nu längtar jag änu mer!! =D Så jag hoppas verkligen att den släpps snart... Peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
This is some hot shit!!! Längtar till albumet! svensk hiphop watch out
http://www.myspace.com/deadlykanha
Graffare
2006-11-30 10:53
NONAAAAAAAAME, bigups.. beatet bra, texten illmad, schöööön sång shietz. Sov inte på detta folk.. peyz
http://metafourhiphop.com/
Vad glad jag blev när jag såg Barbi Escos namn, henne har jag velat höra mer av väldigt länge. Mina förväntningar blev dock inte besvarade, visst sjunger hon bra men hon låter helt annorlunda på engelska. Där har hon sin styrka. Låten i helhet är suverän faktiskt, lyriken är mycket imponerande. Det är kraft i verserna, beatet är bra men det var något med hihatsen jag störde mig lite på, flytet på rapen är det inget fel på alls. Mycket bra arbete! Hoppas att få höra mer!
Yeah, you know..
Fast nu när jag hör outrot lite närmare tror jag att jag tar tillbaka att jag inte fick mina förväntningar besvarade, älskar Barbis röst!
Yeah, you know..
Låter bra men man tröttnar snabbt... PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
sköönt. äntligen lite musik som går att lyssna på som veckans mp3
- yes
fan va nice.. gillar noname sjukt.. beatsen är så feta o texterna mums.. ska vi se :) yeah o inget undantag denna gång ;) Big Up
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
bästa rapparna i sverige
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag älskar er. alla var bra men andra killen som rappar blev jag riktigt imponerad av. vilken intensitet! hört grejer av er tidigare och jag gillar er som fan.
Riktigt gryma asså fuck,ni kommer rocka med skivan pzzz gothen love
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
Muaah! (6) skivan kommer ääääga! you wait and hear!
http://www.myspace.com/deadlykanha
damn it..när släpps plattan?
Tack alla!! Vi jobbar för fullt på skivan, men något exakt datum kan vi tyvär inte ge än. Men snart... Peace//noname
Nameless
Klockrent asså ! Brutala låtar, poesin i deras hiphop tillhör sveriges bästa. Keep it real :)
Östergötland represent ;) Jävligt tung låt.
DIF!
Jag är ingen hip-hop kille, men jag kan säga att Noname tillhör mina favoritband. Grymt flow, sköna beats och framförallt så är det Passion i deras musik. Det är inget halvhjärtat försök att komma på lite bra nödrim, Poe o Sadge säger något dom menar och det märks. Du Möter du, En del av allt och nu Hugga i Sten, vi ser fram mot den slutgiltiga plattan! Musikalisk kvalitet: 10 Poetisk kvalitet: 10 Helhet: 10/10
www.swedeninline.com www.fyrtiosex.se
det var väl helt ok, men blev inte så imponerad. dom första raderna i vers 2 var dock sjukt nice, mer sånt. reffen var softers
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Njae, Tycker inte de var nåt speciellt.. inget som kommer spelas i mina högtalare något mer..
Högt liv
Brukar inte vara så mkt för sådan "S1-musik" men det här svängde på ett sätt som fick mig att må gott. J-vligt schysst låt, beatet var flott och texten glamorös. Andra versen tyckte jag om, tjejen hade schön röst.. finns bild? Nej förresten, sånt brukar förstöra helheten. En röst säger så mkt mer!
nja diggar inte så mkt. mkt bättre på engelska men men
Diggades mycket det här, no doubt!
It's all alright!<br>
Toastare
2006-12-04 15:10
Längesen jag hörde nåt från Barbi.. det är nog sen Malmö Festivalen 02 eller nåt haha! rätt schysst låt annars..
www.twitter.com/jimmypistol232
riktigt tung låt.. diggar början på andra versen som fan... big up!
nomadrap.com - twitter.com/nomadrap
bra. men kan bli bättre
Carry on tradition.
HUR TUNG SOM HELST!!
One in a milli-on.
Redaktionschef
2006-12-07 02:40
1668 downloads like whoa!
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
noname - "Runt solen" ute snart!
kan ni inte lägga upp lyrics ? :) "hemlösa barn som penslar sin känsla med ängslan helt vilsna i trängseln som fängslade änglar" - bland de fetaste raderna jag hört på svenska.
Jodå...jag lägger upp det inom ett par dagar! =) /Sadge
tusen tack :) snälla lägg upp på Du Möter Du också skulle uppskattas rejält. sincerely youuuuuuuuurs / hateff
Javisst..så fort jag kommer hem!
bra shiiet de här!
http://soundcloud.com/rod_g
big up gubbar
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
upp, kommer lyrics eller? :p