Någon som vet om man kan ladda ned låten eller köpa musiken ? jag vill spela denna låten överallt! galet.
wordup som fan.. maad shit.., crazy wildin' out.. this' what's good y'all! fet låt, fet video, bumpin this shit in my car n shit.. word tha fuck up! what sweden be needin' ! hahaha...att folk skriver sånt där alltså...BORO BORO KESOFAT!
Trött på att se tunnelbanetåg i alla sthlmvideos. Ingen fantasi...
?
varför skriver folk på engelska? :D herregud va fult och nördigt det ser ut.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt dålig video.. rörig och väldigt konstig... Och vad gör Cami? är detta hans låt eller är det Henoks låt? Cami verkar ialla fall rappa i halva låten "mima"(stav?) kanske de heter av hela henoks rhyms .
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Trött på att se tunnelbanetåg i alla sthlmvideos. Ingen fantasi... haha de ska INTE va fantasi de ska va verklighet.....
ya hörd mä!
james_kimball som om man skulle klaga på om nas skulle ha QB me i en video reppar man sthlm så e de lite av stoltheten!
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
ungefär som att rappare från åre alltid måste ha med en skidlift i sina videos...
hahaha...att folk skriver sånt där alltså...BORO BORO KESOFAT! att folk inte kan hålla sig till ämnet å bara vara allmänt ignorant å hitta saker att klanka på för att förbättra deras egna bristfälliga ego. jag uttrycker mej som jag vill. om du inte är uppväxt som jag, inte umgåtts i samma kretsar som jag. så ska du ge fan i att bry dig om mitt sätt att formulera mig. har du något emot det på fullt allvar så kan du ta det med mej över pm eller telefon. varför skriver folk på engelska? :D herregud va fult och nördigt det ser ut. om du har något du vill säga mig män, så gör det rakt ut. och varför "folk" skriver på engelska ? kan det Kanske(bara kanske?) vara så att jag vänder mig till personen den här tråden är menad att handla om., som kanske förstår eng bättre?
www.low-b.se // www.myspace.com/durtylow // www.blockstarz.se // www.myspace.com/blockstarzrecords
Det går inte inte jämnföra Nas med folk som bara gör en video efter ett recept. Man vet hur man får det att se ut som vilken streetvideo som helst. Om man har tillgång till att göra en video med kvalité , som denna ändå har, varför inte våga testa nått nytt?
?
Glömde av gee., Menar inte sagan om ringen utan kreativ fantasi. Filma polisbilar o tåg... vafan ? Vad är det för någon verklighet som vi ska se , att Paragon har tagit en taxi ut dit tunnelbanan åker över marken? skit...
?
att Paragon har tagit en taxi ut dit tunnelbanan åker över marken? skit hahha så sant så sant... Det bästa jag läst på länge:D
om du har något du vill säga mig män, så gör det rakt ut. och varför "folk" skriver på engelska ? kan det Kanske(bara kanske?) vara så att jag vänder mig till personen den här tråden är menad att handla om., som kanske förstår eng bättre? det är väl samma henok som i fattaru - mina hundar ? va inge fel på hans svenska där ?
Tycker om svartvita videos och denna håller klass också. Rappa cami nått eller? lätt som det.. Fet
asså visst han har engelskan för attkunna lyckas men de e ju inget speciellt me låten alls.låter som vem som helst som kommer från usa eller nått sånt.
thundercooperfuckinbird
nice låt, nice flow, nice känsla, nice video! big up!!
www.ishoesme.se www.flowpics.posterous.com www.lovelymonday.tumblr.com
ja, Henok INTE Houman....
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
grymt fet asså
Tight på riktigt!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
vem kör bilen i videon
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Men fuck allt detta för in helvete! Säg istället vart man kan köpa singeln, orkar inte lyssna på låten via Youtube hela tiden :)
At the gates of Eternity...
GUBB FET!
http://www.myspace.com/callep
den va jevligt najs.. aldrig hört henok på engelska riktigt positivt överraskad
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
Million dollar baby laten kommer snart upp pa Henoks myspace sida for fri nerladdning, sa ni vet...Den ska bara mastras o mixas... Sager till nar den ar dar... Blessssss.....
riktigt fet låt, btw så funkar inte http://www.myspace.com/henokmillion av nån anledning :S har henok släppt nått annat? bara hört honom på mina hundar med fattaru och kom med mig (som släpptes som fri mp3a nånstans för typ 20år sen), hittills gillat allt jag hört, finns det mer?
hmm, okok. förvann inte videon från myspace-sidan och youtube nu precis?
Ska ni ge bort den här fetat låten gratis? Det är ju en hit för in helvete! Sell the shit and make some cash instead!
At the gates of Eternity...
jävla skit, jag som tänkte njuta av den till ett glas vin. "This video has been removed by the user. "
Shutting it down since 2003!!
nu ligger videon uppe igen http://www.youtube.com/watch?v=ew8Dsa-94TE
HAters DIE....henok what's good boy, shit is fire can't front
nooo way,
Grymt tungt.. Låten hur fet som helst.. Videon riktigt fet gjord Tack för 3 minuter o 40 sekunders underhållning
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
Riktigt fet låt! Nice video också!! big up till Henok!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
t-roc P27 tycker inte att du har rätt...laffy taffy är en hit av en anledning, det här är inget som har samma hitpotential. och när det gäller rappare som gör sånt här i USA finns det fortfarande så många som gör det bättre, tror inte att det skulle slå helt enkelt...tyvärr kanske man ska säga
Galet bra låt, RMH håller fortet!
U wanna war, Ill take U to war!
den här låten va riktigt tung bre lyssnar inte på svenska artister men den här snubben sätter ribban högt för dom andra.. de här är musik
ännu en jigga imitatör, om man snackar rappen. Samplingen har man hört loopas i minst ett halvdussin låtar med etablerade artister. tråkigt att ens se sånt här att jämnföras med musik som inte hör hemma här, fast det kanske passar...
?
upp.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Detta är fan galet bra
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Phat shit! Men ärligt talat vore det kul att höra mer på svenska också... Mina hundar-versen är en jävla klassiker! Kör hårt!