I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mark in tha park - The S Sound

Svensk Hiphop - Audio & Video

2006-11-18 18:30
enda som va bra ca brudarna..:P

2006-11-18 18:30

stava.com..=P

2006-11-18 21:36
haha killen tror verkligen han lever i usa
www.soundcloud.com/arionmusic

2006-11-19 03:32
Haha, alltså haha nej fyfan alltså ja blir ledsen nejnej
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2006-11-19 16:53
mattew_ ; ctrl+f och där skriver du "google"
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!

2006-11-19 18:29
" The F Sound " borde den heta

2006-11-19 19:04
FY FAN! nu kommer väl detta bli nya fronda (fjortishypen), hoppas vi kommer undan. fuck this shit
MTMTX

2006-11-19 20:46
han har dödat min smak för all musik framöver.. Tack -.-
r-.-a

2006-11-19 20:46
aha, ursäkta, funkar för mig :P
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!

2006-11-19 22:29

efter att ha sett detta,,så föreslår jag,att vi tar "the red pill"

känns bara så parodi på ett vänster

http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022

2006-11-20 00:28
undra vad fan brudarna fick för att gå med på det där?

2006-11-20 02:07
skruvsöker_mutter P0

hehe....word på det ;)
"stora artister i USA nu för tiden är inget man vill prodda direkt" <--- generisk 16-åring i producentforumet låter oss ta del av hans tankar

2006-11-23 23:34
shit, vad fan är grejjen!

jag trodde folk drog upp det där fett gamla "Mark in the park nigguh" saken, I guess not.

fan vad hemskt, och FUCK tv4 som drar fram sånt här, försöker dom svartmåla svensk hiphop eller vad?

och varför springer värsta svennebananen (mark) runt, säger nigguh och försöker sig på cripwalk?

Han är inte från Compton, han är från parken vafan.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon

2006-11-24 02:23
cool reff fan.. d kan inte vara mark som sjunger? :O

2006-11-24 07:20
fy fan jag måste kräkas =(
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2006-11-24 07:43
folk är rätt avundsjuka här, fan låt killen göra sin grej fan.. Det är väl nice att han får lite fame. Va glad för hans skull istället.

Sen snack om svensk hiphop bla bla, resten av svenska folket som inte e insatt i hiphop vet att hiphop är: Petter.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-24 10:33
Fan fattar inte de som kan försvara snubben eller de som ligger bakom skiten med att säga låt killen göra sin grej och var glad för hans skull. Sånt här är rena självmordet för svensk hiphop enligt mig. Killen är helt snedvriden och kan inte rappa för 5 öre. Är det den bilden vi vill att folk ska ha av svensk hiphop. Detta tar bara plats från riktig kvalité och får mig att vilja spy... 
NOTHIN BUT SKILLZ
Producent

2006-11-24 11:05
Media och Skivbolagen har dödat Svensk HipHop för längesen...
Since 1984
@realgizlee // twitter

2006-11-24 16:44
kan ingen länka till videon!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2006-11-24 17:04
i början tänkte jag på hur han sög kuk, jag trodde han skulle va tightare än så. Men jag tycker att han är rolig, jag tror att han förstår det själv, gnida på champagne flarran va humor.

Sen känns det mer som att folk är avis på att han blir känd och tjänar pengar på att inte vara skitbegåvad.

Visst kan man tycka att det är oheligt att exploatera hip hop, men jag tror det är fler än man anar som skulle göra i stora drag vad som helst för att tjäna pengar och vara med i video.

Det är ju samma sak med dom flesta stora artister i u.s.a på tv nu. Det dom gillar och har växt upp med är ju mer eller mindre det dom håller på med nu. Det är ju inte gathörns hip hop och avancerad rimstruktur.

Livet är för kort för att man ska vara korrekt och konsekvent.

Jag skulle hellre vara hip hop artist som va så jävla ohelig mot hela kulturen än jobba på en fabrik hela livet.

Jag kan i så fall bli mer avundsjuk på rappare som är med på tv och radio som gör "ärlig" hip hop men ändå suger kuk på att rappa med kuksugarbeats 
www.alexanderadiels.com

www.soundcloud.com/alexanderadiels

2006-11-24 19:13
det har aldrig funnits svensk hiphop.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-24 20:33
bra sagt al3, du menar alltså att whoa.nu är uppbyggt på något som inte finns, att vi sitter och lyssnar på ingenting och säger att det är en svensk rappare, skärpning tönt
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2006-11-24 23:55
alla vill vi ha våra femton minuter...
What would macgyver do?