Gyllander & Anton - Fyller handen med svampbob [Nät-EP] Hallå allihopa!Jag & Anton kom på en idé i våras att vi skulle göra en demo, Anton hade precis börjat att rappa och jag hade hållt på ett tag. vi skulle göra allting själva, alltifrån inspelning, mixning, producering m.m, och nu är vi glada att få presentera den.Gyllander & Anton - Fyller handen med svampbob 1. Introproducerad & mixad av. Anton2. Lyssnaproducerad av. Anton | Mixad av. Gyllander3. Ta en öl nuProducerad & Mixad av. Gyllander4. Nu smäller detProducerad av. Anton | Mixad av. Gyllander5. När lyckan vänderProducerad & Mixad av. Gyllander6. Ljuva TiderProducerad & Mixad av. Gyllander7. SlutetProducerad, Mixad & Spelad av. Gyllander8. SvängishProducerad av. Anton | Mixad av. Gyllander9. BonustrackProducerad & Mixad av. GyllanderVi har även designat en framsida + baksida för de som vill bränna ut den och ha ett fint fodral till.FramsidanBaksidanDet kommer även att göras en musikvideo till låten Nu smäller det! inspelningen börjar idag. Ni kommer finna mer information på min hemsida.Så besök gärna!gyllandermusic.seHoppas det gillas!
kul att nån gillar den
100downloads av demon.