I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Attack mot: The Voice Tv

Svensk Hiphop - Audio & Video

Manager

2006-11-01 17:51

Attack mot: The Voice Tv

Kanalen som säger att dom bara spelar hiphop, yeah right.

Vilka mer än jag tycker att kanalen ska börja spela lite mer svensk hiphop, det spelas absolut nästan ingen svensk hiphop alls, inte heller amerikansk hiphop. Dom spelar bara massa rock, jag vill ha en kanal med hiphop!

Kopiera detta och skicka till följande addreser:

Hej The Voice

Vi är väldigt besvikna på ert utbud av svensk hiphop och hiphop överhuvudtaget. Er slogan är "only hiphop and RnB" det håller ni inte alls.  Ni är en svensk kanal och riktar er på hiphop så varför inte spela lite svensk hiphop i er kanal då? Ni spelar mer rock än hiphop.

Börja spela mer hiphop! Starta en ny show "hiphop"
Gör något för just nu är det inte bra!

Mejla till:
Kanalchef: [email protected]
Marknadschef: [email protected]

Mejla, se till att deras mejllåda blir full!

http://www.thevoicetv.se/

Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw

2006-11-01 18:00
TV-kanalen har väl aldrig haft det där om "bara hiphop och RnB" som slogan?
Check yourself and I'm out.
Manager

2006-11-01 18:13
"The voice of hiphop and Rnb"
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw

2006-11-01 18:15
spelar dom inte det då? dom spelar väll hiphop, bara att det är komersiell hiphop?

ja tvivlar på att en komersiell radiokanal kommer börja spela typ mf doom.

det är inte kanalen det är fel på. det är radioutbudet det är fel på
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2006-11-01 18:36

Det var en liknade tråd om det här ämnet förrut, jag ringde och ringde, fick inte snacka med någon ansvarig alls.

Bara bojkotta skiten så gott ni kan!

At the gates of Eternity...

2006-11-01 18:39
Min kusin började jobba på deras radiokanal. Har jag för mig, om det inte var någon annan radio kanal.

2006-11-01 19:22
the voice tv e ju inte samma som vocie radio inte enligt dom själva iallafall
thundercooperfuckinbird

2006-11-01 20:06
Asså... The Voice TV har aldrig sagt att dom spelar "hip hop & R&B" Utan det är radiokanalen som spelar det. En väldans skillnad. The voice TV är den nya 24 timmars musikkanalen, inget annat.
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2006-11-02 00:45
voice radio spelar ändå samma skit så
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2006-11-02 00:50
pinsamt dåliga snubbar som presenterar låtarna också. har hört dem säga så jävla mycket fel saker. de har verkligen noll koll.
http://www.kalvinhiphop.com

2006-11-02 03:56
Först och främst, radiokanalen tycker jag inte håller måttet alls.
Att de ens har "the voice of hip hop.." som slogan gör mig sne varje gång jag hör det, för det är verkligen inte all sorts hip hop de spelar. Vilket de tyvärr verkar tycka att de gör.
TV-Kanalen ser jag inte på, men det är ändå dålig musik de spelar där. Visst, de säger ju faktiskt att det inte bara är hip hop de spelar, men när det väl spelar hip hop då är det samma shiz' hela tiden.

Det enda bra med kanalen är väl att jag fick vara med på deras Street Fashion-program. Visades några få sekunder ett par gånger, hehe!
Yeah, you know..

2006-11-02 09:46
Haha nån som har skickat in ett "gangsta-namn"  på the voice TV ?  :D hahaha så jävla thug.
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls

2006-11-02 10:06
Voice, ända sen det kom har den varit keff. Tokish P18 Synd bara att det är samma gangsta name genorator som man satt och lekte i när man gick i åttan typ. Sååå ruggigt ovärt.
 -? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-

2006-11-02 10:28
 CRIBBE

haha jaaa men man får ju se sitt gangstanamn på TV :D

2006-11-02 11:08
Tokish P18 Haha aja det kan juh vara skojj det oxå. Jag själv skulle inte göra det. Men det är kul att du kan roa dig iafall.
 -? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-

2006-11-02 11:59
The Voice spelar ju ingen rock? Det är ju R&B.

Förresten är The Voice ett genialt koncept. *host*

2006-11-02 12:14
ajjemen :)

2006-11-02 15:12
The Voice e bara skit! Det är företegsmänniskor som såg chansen att tjäna pengar och tog den, dom har ingen kärlek för konsten... Men men så äre!

Däremot Din Gata är skit grym! Najs blandning mellan ny hip hop, gammal hip hop och underground hip hop!
det enda tråkiga är att DIN GATA finns endast i Malmö!

Men där har vi ett exempel där Ungdomar som har kärlek för sin konst driver Din Gata och gör det fenomenalt!

Bye bye!

Poet

2006-11-02 15:14
Yes Yes: Och fucking reklamfri också!
At the gates of Eternity...

2006-11-02 15:19
http://www.sr.se/cgi-bin/p3/programsidor/index.asp?programID=2576&nyheter=

gå in o lyssna!

2006-11-02 16:21
dom spelar det skivbolagen(majors) säjer till dom att spela...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-02 17:17
din gata

2006-11-02 18:51
the voice på radio verkar ju ha en playlist på 20 låtar som går på repeat 24/7.
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."

2006-11-02 18:57
fan va skönt det är att slippa typ bootcamp click när man lyssnar på radio.

2006-11-03 13:55
dom spelar typ bara backstreet boys, nsynk eller va dom heter å pop å skit hela tiden........