I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mp3: Roshan - Bottom of the bottle feat Just M. Prove & Low-B

Svensk Hiphop - Audio & Video

2006-10-31 20:11

Mp3: Roshan - Bottom of the bottle feat Just M. Prove & Low-B

Roshan droppar till våren en solo platta, netplay, bolag, inget är bestämt, men Roshan, jag själv och Just M Prove, bjuder på ett smakprov med låten "Bottom of the bottle"

hemsida:
http://www.low-b.se

direktlänk:
http://low-b.se/media/Roshan_ft._Just_M_Prove_n_Low-B_-_Bottom_of_the_bottle.mp3

mannen själv befinner sig inte i sverige på resten av året, så jag kan inte lova att ev. feedback kommer att nå honom.

one

www.low-b.se // www.myspace.com/durtylow // www.blockstarz.se // www.myspace.com/blockstarzrecords

2006-11-01 17:16
word tha fuck up homie, tack som fan ;) kommer mer shit, y'all know it! recognize blue bliggedy about to rise - fo shiggedy. Just M. Prove kommer sparka ändtarmarna ur folk me sin platta..

one
www.low-b.se // www.myspace.com/durtylow // www.blockstarz.se // www.myspace.com/blockstarzrecords

2006-11-01 19:47

2006-11-01 21:28
wordup mayne, tack som fan ;) ska bli kul å ha mixtapet i handen sen ;) get at me ;)

one

2006-11-02 12:55
Big up my dawgs! Riktigt nice låt.

ONE / mk
http://www.youtube.com/watch?v=De2YF12n9x0

2006-11-02 13:08
wordup P, thanks a bunch

one

2006-11-02 22:04
Så jävla nicee! fan va bryggan är brutal! haha I liiiike that shieet! :D

Love!

www.byzheadline.se

2006-11-02 22:15
Tung skit!
http://www.kortfilmsfestival.se

2006-11-03 02:04
wordup! thanx y'all! jag är säker på att roshan glädjer sig åt all props!, jag vet att jag gör det!

one!

2006-11-06 01:23

figga deal me ? dilly ?

2006-11-06 22:21

Så jävla feeeett av er!!

FLIPSIDE PRODUCTIONS // BEAT EM UP

2006-11-06 23:37
wordup, flipsideproductions on that biatch poppin' pops ?

one

2006-11-09 18:30
shit is bangin fett bra jobb av er alla
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-09 19:35
wordup, tack mayne.!

where them haters at ?

2006-11-10 12:37
soft low-beeee.

2006-11-13 07:25
tack mayne... bring that noize..

2006-11-17 23:20

shit aint even started yet...

2006-11-18 14:46
Tråkig rapp, tråkigt beat, tråkig text..
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet.
Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand

2006-11-18 18:49
yes, tack. äntligen har jag fått bekräftat att jag är inne på rätt spår.

Barnaerskoent, tack :)

2006-11-20 23:30
all these people hatin on me...:D

2006-11-26 04:23
whaddup money, long time no see, but my eyes recognize when B's shit hits the streets!
the shit is bangin homie, its so god damn bangin even the neighbours start god damn bangin! so keep it up!
I kinda like the noise of my neighbours bangin at me dawg... gotta have sumtin to keep me from driftin to much ya know ;)

im out!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2006-12-02 03:35
wordup.., thanks alot mayne.. appreciate it..

one

2006-12-02 04:15
fett bruuushhooor... ja diggar hårt... kul att höra mer grejjer från vås... fortsätt... låter jävligt najs faktikt....

vem är just m? är det musa?

paaaycee

2006-12-02 13:50
whatup!!!

skiiteri:
whatup whatup!, det är mycke mer på väg ;) Just M. Prove a.k.a Headline är Lariemar du vet väl vem de e ?

Trofast:
what it do! tack som fan!

ordning på rappare:

intro: Roshan

vers1 :  Just M. Prove / Roshan

hook:

vers 2: Just M. Prove / Low-B

hook: 

vers 3: Roshan / Low-B

ONE

2006-12-03 03:37
word up.. glädjer mig galet mayne! kommer mycket mer i framtiden, roshan har ett helt album på g med bara feta tracks! Just M Prove likaså! och mitt kommer väl nån gång oxå inom en snar framtid, de kommer vara proppat me feta grejer ;) 07 blir intressant ;)

one!

2006-12-03 15:38
ajjt ok då fattar ja.. bra grejjer brush.. ja kommer hem till västerås snart stannar tre veckor.. vi får kanske hoocka nåt då? .. ta hand om dig low.. uno
/
köza

2006-12-04 01:45
yeah mayne, cool, holla at ya boy lixom ;)

allready!

2006-12-06 18:07
upp...