Redaktionschef
2006-10-19 03:44
Aktuell MP3: Prop Dylan - Can You Imagine
Tidig torsdagmorgon och ny svensk hiphop på startsidan, för gratis nerladding - som vanligt. Hoppas ni diggar!__________________________________________ Prop Dylan - Can You Imagine Prop Dylan är ett spännande namn på den svenska hiphopscenen just nu. Efter att ha gjort sig känd som en av rapparna i Ragin Goblins , är nu debutalbumet på väg. En skiva som produceras av namn som Soul Supreme , Astma , Masse , Benefit , Flyphonic och Sentense , samt gästas av artister som Oktober Zero , Wordsworth , Pumpkinhead & Block McCloud från Brooklyn Academy ."Can You Imagine" är ett exklusivt smakprov på hur albumet kommer att låta. Så passa på och lyssna! Produktionen, den står Masse för.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
fett! fortsätt levera kvalitetsmp3or nu! albumet måste ju bli fett. wordsworth?!?!? BA visste jag redan om. OZ e också najs. mer nyc shit på svenska plattor.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Nice! Jävligt skönt beat. Tycker låten blir lite väl upprepande framme vid sista versen, men det låter bra!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Svintungt beat! var min första tanke... tokbra låt! Men det är ju ingen färsking direkt :)
http://www.innuce.nu
Lyssnar i skrivande stund, vilket morgonkaffe vah! Alltså, lätt tyngsta veckans-mp3 som kommit på ett bra j-vla tag. Sånt här uppskattas; mer sånt! =]]
Beatet var överraskande bra, riktigt skönt tycker jag! Rappen var tajt och fräsh, grym delivery.. Riktigt bra låt med andra ord! Lär pumpas a lot!
Tungt som vanligt från proper ! :)
without tryin' you never succeed
beatet var töööööngt somfan. resten likaså!
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
HELT värdelöst. Ledsen Proper, men du suger. Visa hur det går till i gränges!!!!
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Riktigt nice som allt annat man hört från Prop Dylan och Ragin Goblins...
tok bra låtajajej!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Prop Dylan är en jäkligt tung snubbe, sov inte på skivan när den kommer!
NOTHIN BUT SKILLZ
FYFAN VAD BRA!!! En av de bästa mp3orna på whoa någonsin! Kanske till och med den allra bästa! Fyfan, det här var tungt!
Fett soft att Wordsworth gästar skivan också! Helt galet!
grymt bra
I go on, holdin on to the image of what I once was never lettin my broken glass reflection to step forth
de här nice tcker beatet kunde varit lite roligare. men rappen e ju rå tight så här ska de låta. men den e inte lika bra som knowledge is king på hans myspace, men de e ju lätt bättre än de mesta från sverige.
thundercooperfuckinbird
riktigt nice låt proper..hört den förr på myspace,äntligen släpps den som mp3! goodwork!!
dope dope
http://www.myspace.com/mcblindfold
fyfan masse är så jävla bra.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Det är fan det bästa jag hört från den svenska-engelska scenen någonsin typ...DAMN va fet!
en atombomb i svensk hiphop, en blivande klassiker utan tvekan!
www.catapultsent.com www.myspace.com/nekkidee
typiskt masse beat, fast längesen jag hörde det där riktigt "glada" masse beatet, va mer av det förr tycker jag, skönt. när det kommer till rappen, har aldrig hört honom förut, nice rap rakt igenom, hade lite svårt för dialekten då vissa delar blev lite dimmigt. men helt klart en nice låt, men för att slå behövs mer än så.
Har hört den här innan på myspace sidan, härligt att få den som mp3a också. Bland det fetaste som jag någonsin hört i mp3-arkivet och bland det fetaste i Sverige just nu. Kommer mos def coppa albumet, övertunga gäster också.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Riktigt soft!
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Ahhh....fan på tiden att nåt värt släpps som mp3.... Biggup till ProDylan och Ragin Goblins..
Catapults Entertainment
måste säga att allt jag hört innan från ragin goblins har vatt rätt kasst, men detta var riktigt grymt, kan bero på att masse gjort beatet, men rätt tung rap också.....så big up to prop dylan!
FORMSIGNATUR på din moder...moder fukker www.myspace.com/lycouz www.secureme.se/retardedpoets
Fett som fan! Länge sen man hörde nått fett här :D
http://myspace.com/etownbeats
fet låt, fet snubbe, fet bit...
http://fredpajorden.com
grymt tung :)
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
sjukt nice låt..
www.twitter.com/mzamora036
asså masse proddar fan ALLA beatsen som kommer upp som aktuell mp3 på siståne..
www.soundcloud.com/arionmusic
I dig, i dig, det är sånt här som behövs. produktionen är fet som fan, Masse verkar vara överallt nuförtiden, och det är bara positivt.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Redaktionschef
2006-10-19 16:32
kid-b P6> stämmer... men det bara en slump att det blivit så. Är nog snarare frukten av att Masse jobbar hårt och alltid håller kvalitén uppe.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Beeeatet! Fan va bra beat asså! Och rappen va sviin soft! Låter spännande de här..
riktigt sköön!
Whoa! Prop Dylan, kan man höra mer av honom nån stans eller? Och Masse i storform. Skittungt verkligen.
Inte hört innan.. Och inte än heller, men laddar nog imon. För Wordsworth, Pumpkinhead, Soul Supreme, Flyphonics och Masse låter nice! Antingen sjukt skillad kille eller gott med cash :)
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Länge sen det dök upp någon ny "engelskspråkig" MC på den svenska scenen som faktiskt är nice och inte "Whoa-nice" men det här var faktiskt grymt. Beatet faller mig kanske inte i smaken men rappen tvingar iallafall mig back to the drawingboard för att finslipa min egen skit! Ska hålla utkik efter plattan!
Officially not impressed.
snuskigt bra.. när kommer plattan?
Redaktionschef
2006-10-19 22:58
Proppen är långt ifrån ny på den svenska scenen, och vänta på skivan säger jag bara, den är grym rakt igenom!
www.catapultsent.com www.myspace.com/nekkidee
Asså gaaah!!! Vilket jävla bra beat! helt sinnessjukt. Hela skiten är galet...lätt tyngsta jag hört som veckans mp3
Anfall är bästa försvar
underbart!! vad mer ska man säga?
säger som cage:Absolut
www.infernoproductions.se
legend in the making! Genesis by Genocide!
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
Fan på tiden att höra en kille spotta på engelska utan att bryta eller låta som en mes. Grym låt
Assumption is the mother of all fuckups
Beat grymt, rappen grym! fin fin låt !
:)
fet låt! skönt beat som fan men blir som lite enformigt efter ett tag. går de att få ta på texten nånstanns?
Jävligt grymt, Propdylan förtjänar uppmärksamhet.