I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Radi-YO: Gästas av Johan (Illizit) - Tema: Äkthet

Svensk Hiphop - Audio & Video

Admin

2006-10-02 11:00

Radi-YO: Gästas av Johan (Illizit) - Tema: Äkthet

Nu har det redan gått en månad och Radi-YO-Grabbarna är redo att langa lite fet hiphop till era radioapparater och datorer. Den här gången kommer vi under två timmar prata om hiphopen och vad som anses vara äkta och om det över huvud taget existerar någon äkthet. Är det till och med något förlegat?

Gästar programmet gör Johan från Illizit Bizz, i whoamun mer känd som mayornas och mina trogna vapendragare Blizz the Divine, hiphopens svar på Björn Hellman. Bakom spakarna finner vi våran alltid så trogna Cazuma och så klart är det jag, Pontus som håller i det hela. Trevlig lyssning!

För att lyssna behöver ni bara ratta in 103.1 på FM-Bandet eller streama sändningen på www.gnf.nu

När: Måndagen den 2e oktober.
Tid: 18.00-20.00
Frekvens: 103.1, FM-Bandet
Direktlänk: HÄR

2006-10-02 11:22
najs tema, dra upp den på internet sen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-02 11:30
Intressant ämne!Ska lyssna.

Peace!

2006-10-02 11:51
tema: äkthet

kan det bli tråkigare?
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Admin

2006-10-02 12:31
päronpung: Ska försöka få upp det på Internet. Brukar alltid vara lite strul med det dock, servrar och att man ska hantera stora filer på en långsam jävla dator.

whipper: Jag tror nog det kan bli riktigt intressant. Kommer nog ge dig en nyanserad bild om du väljer att lyssna.

Vi kommer även spela lite nya heta tracks som vi gillar i allmänhet också. Lite nya svenska släpp också.

Ps. Ska försöka få upp Del2 av förra månadens radio med Ola med.

2006-10-02 15:38
kommer spelas en helt ny olsäppt gubb och calle-p låt
ratta in!!!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2006-10-02 18:22
här ska det rattas för fullt änna.
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //

2006-10-02 18:39

bara jag som inte får något ljud från streamen?

2006-10-02 18:39
när man är hemma för första gången detta sänds så funkar det inte att lyssna över nätet. bra jobbat!
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //

2006-10-02 18:40
så totally bad

Admin

2006-10-02 19:24
Som vanligt var det tekniska strul, sändningen funkade i 30minuter innan den la av. Som det ser ut just nu känner vi som håller på med radion för att lägga av. Vi kommer således ta en paus innan vi beslutar oss för om det är värt att fortsätta. Chansen är dock ganska stor att vi flyttar över till kåren och börjar sända där. Tack för tiden, gäster och ni som har lyssnat. Peace! /Radi-Yo-Crew

Redaktionschef

2006-10-02 21:02
Synd att jag inte såg den här tråden tidigare, då hade jag försökt lyssna alla fall den halvtimman som tydligen fungerade.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!