Pistol Pistol - Jay-Json.mp3 | sameblood mp3
www.sameblood.com Djee nu vecka, ny mp3, dena veckan e de jayjson som som går loss på en crasy beat. Tanka, lägg in på mp3, skicka in den till din favo radio osv.Pistol Pistol - Jay-Json.mp3 //kommentera
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
hur många har han skjutit den här veckan? 2? 3?
Demento: Shut the fuck up! Fet track Jay!
Nytt Yayo Magazine Ute Nu! www.yayo.se
Demento: För det första, allt man rappar om måste inte vara självupplevt. Man kan förmedla känslor på det sättet, eller skriva om grejer man hört andra göra, men man sätter sig själv i den sitsen, eller whatever...fan, att man måste förklara sånt här för vuxna människor. Och för det andra, det skulle inte förvåna mig om Jay-Json faktiskt äger en pistol, eller har nära kontakt med vapen, för det börjar dyka upp mer och mer sånt även i Sverige, och inte bara bland Mc gängen.
Redline!
Glömde kommentera låten bara för det, haha.. Den var fet. Trodde förut att det bara var Glaciuz som var värd att kolla upp, men nu har jag ändrat mig.
Redline!
Och för det andra, det skulle inte förvåna mig om Jay-Json faktiskt äger en pistol, eller har nära kontakt med vapen, för det börjar dyka upp mer och mer sånt även i Sverige, och inte bara bland Mc gängen. hahaha vaffan!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
PDYLAN: Vad är det roliga med det?
Redline!
Det lät kanske lite dumt...det jag menar är att han kanske äger en pistol, och skulle vilja göra saker med den, och uttrycker sakerna i låten istället för att göra det. My point is, man ska inte alltid ta allt bokstavligt.
Redline!
jag har sett vapen, patroner, gevär, i lägenheter och kvartar här i sverige, så såklart det finns, ni läser om det i tidningarna flera gånger i veckan .men går man inte runt med en pistol ska man inte säga att man gör det heller.
så grymt med själv props lol
zulu nation its my nation blacki black its back !
Dafur P26 vilka självpropsar? om du tänker på mig så gör jag reklam för samebloods veckans mp3.. ta reda på fakta..
bra låt. gillar den, men de e alltid svårt me typ gangstah rap på svenska efter som de e så svår att relatera..
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
PhatSniper P21 Du behöver inte relatera, vad hände med å feela en låt? haha tror du marlin mansons fans syslar med de han sjunger om? kom igen
Dr.Octagon det vet jag väl. var mest ute efter att reta upp folk vilket jag, av inlägget efter mitt att döma, lyckades med. jag har lite svårt för dom flesta göteborgsrappare just för att det ska vara så jävla gangsta hela tiden. möjligt att dom är hardasshustlamuthafuckas hela bunten som kutar runt med glocks och tjänar feta pengar. sanningen är väl förmodligen att dom är knegare alternativt går på soc och säljer lite knark...tror inte att det är götets big ballers som går loss på micken. jag spekularar bara...men vafan, det är ju min rättighet...sen att man har en pistol gör en varken till det ena eller det andra. har svårt att ta det på allvar...och det är inte för att vi bor i sverige och för att jag inte tror att det finns skit i sverige. det vet jag. det finns folk som rappar om det på ett sätt som känns ärligt och trovärdigt. crille t e x.
DUB eller vad? får jag smaka en gunshot riddim nästa gång jag är på avenyn eller? tagga ner lite...
Demento: jag spelar inte dancehall, och när du är på avenyn nästa gång så kan du la få höra denna låten, jag bumpar allt från sameblood som funkar på klubben. SUPPORT YOUR LOCAL DEALER, så artisterna slipper göra annat än musik. Köp Jay's singel om ni gillar sameblood mp3:orna. finns att köpa både via hemsidan och i rocksbutiker i gbg. låten blir bara fetare, Pistol Pistol!
Nytt Yayo Magazine Ute Nu! www.yayo.se
Dr.Octagon: just det du skrev
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
How do you feel about rappers making a big deal of their criminal records instead of focusing on their art form? Yeah, man, it's messed up. Niggas ain't focusing. You're not using your brain. Anyone can shoot those kind of darts. That's all you know. That's all people are talking about. You're a one track mind. You're supposed to look at everything from a 360 degree angle, not just a 90 degree angle. That's where people get it stuck. That's why people are just saying that same shit over and over. Saying, I'll shoot you this, I'll shoot you that. ‘Cause muthafuckas don't wanna take the time to think and write a nice rhyme, where it's like, "Ooh, shit! How the fuck he think that?" 'Cause when you take the time to write a very skilled rhyme that's different from everyone else's, it takes time for you to think. ..som Ghostface sa...
Yo, I'm talking bags of heavy coke, bracelets on every men Innocent dope pushers, over night king pins Indeed, we smack niggaz up for their cheese Throw bleach in yo face, got beef, let it be chuck The streets don't know my peeps som ghostface sa. What you know about stepping out heavy, Just' jewels, no crew hurry My inside pants leg, I'm packing like two machetes One ratchet, two gloves and a mask som ghostface sa. och sen har du la inte hört mycket av jay efter som han har gjort låtar utan våld de med, exakt som ghostface.