I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Age - My solutions, snippets. Prod. Soul Supreme!

Svensk Hiphop - Audio & Video

2006-09-08 01:10

Age - My solutions, snippets. Prod. Soul Supreme!

www.myspace.com/agesthlm

Checka snippets på min nya låt "My solutions" som är producerad av Soul Supreme (KRS One, Pete Rock, O.C, Petter mfl.), inspelad och mixad i Level 8 studios.

Fulla versionen kommer finnas på Spitbull Mixtape vol. 2 som kommer ut snart via Illizit!

www.myspace.com/agesthlm

Married to the money, fuck the world, that's adultery

2006-09-08 01:11
Och klaga inte på min design på min sida! Jag vet att den är ful, slängde ihop en logga på typ 5 min bara för att ha nåt. Den kommer uppdateras snart :)

2006-09-08 04:15
Som jag sa, låter riktigt fresh detta. Definitivt något jag ska hålla öronen öppna för, spännande, :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Manager

2006-09-08 08:49
Tungt! Lär komma mer feta grejer från Age i framtiden.

Spitbull kommer nog släppa det tyngsta mixtapet i år!

Redline!

2006-09-08 09:38
Beatet var grymmt som vanligt när det kommer från honom..

Men du var inte bra asså, tror ja greppade 2, max 3 ord av vad du sa.. Ditt engelska uttal var riktigt dåligt..
Andra Akten | [email protected] | www.myspace.com/certezamusic |

2006-09-08 10:08
soul supreme e riktigt grym.. gillar fett mycket av det han gjort

men varför han proddat dig e ett jävla frågetecken för mig med tanke på hans meritlista..

du va inte så bra.. tyvärr
www.twitter.com/mzamora036

2006-09-08 14:39
Tack för risen och roserna. Jag vet att jag inte är jätteduktig än, det kan ju tilläggas att det här är den första hela låt jag någonsin spelat in och att det är första gången i en riktig studio över huvud taget :)

Uttalet vet jag absolut om, det var det första jag kände när jag hörde den fördigmixade låten, så det ska definitivt jobbas på. Resten tycker jag dock är bra! Ni får gärna säga vad som är dåligt så jag kan försöka höra det själv! (Jag tar åt mig kritik väldigt bra om den är konstruktiv och jag hör ofta felen själv om nån pekar ut dom)

Anledningen till att Soul Supreme proddat är att vi hade kontakt för länge sen då jag skulle göra en beatbox skiva, så han proddade ett beat till mig då, nu frågade jag om jag kunde få ett då jag skulle vara på Spitbull mixtapet och då sa han ok.